Gå til innhold
Hundesonen.no

Har sonen blitt for tam?


Carma

Recommended Posts

Jeg håper ikke det er noen regel mot å nevne andre forum (forumer.. fora... usj, ekle ordet) her, isåfall rop så skal jeg anonymisere litt. :D

Da jeg begynte å følge med på hundesider på nettet så fant jeg Canis ganske fort, "bodde" der nærmest i flere år. Folk snakket om Hundesonen, men jeg syntes tonen her inne var så tøff så jeg syntes det var mye mer behagelig for en fersking å snuse rundt på Canis isteden. Dessuten var det Pal Talk og masse fantastisk kompetanse og alltid noen å spørre. Så forandret ting seg litt, særlig pga "mailsaken" (oppfordring om å boikotte sos-hundehjelpen), og jeg landet her. Nå var jeg ikke her så mye før dette skjedde så aner ikke om det er her de smarte menneskene landet (selvfølgelig er det det, dere er jo fantastiske selvfølgelig! :D ), men iallefall sluttet jeg å være på Canis og har vel knappest vært der inne etterpå.

Her om dagen kjeda jeg meg litt, dere sa veldig lite her inne (virket som dere hadde glemt deres rolle som mine egne personlige underholdere! :D ) og jeg var litt utro... Can you forgive me? :D Nå har jeg vært og kikka der inne og fått med meg en del litt "blodtørstige" tråder som jeg ikke tror ville overlevd her inne...

Så nå lurer jeg på om sonen har blitt for "bløt"? Har folk blitt for snille mot hverandre? Har Canis overtatt "værstingstempelet"?

Or maybe it's all in my mind...? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Nja... det er kanskje ikke så mange freshe diskusjoner her inne akkurat for tiden (burdiskusjon osv), men jeg synes absolutt ikke sonen har blitt for tam. Definitivt det beste hundeforumet vi har her i landet synes jeg, canis er sinnsykt rotete, dårlig utforming og i det hele tatt er det veldig uoversiktlig og vanskelig å få noe vettugt ut av det. Min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You're damned if you do and you're damned if you don't. :wub:

Blir det friskt her inne så dukker det som regel opp en "hvorfor er dere så slemme?" tråd under Alt Mulig. Er folk for omgjengelige så blir det etterlyst mer kampvilje. Det er jo litt komisk da.

Personlig tror jeg at Akkurat Nå tar bort mye aktivitet på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You're damned if you do and you're damned if you don't. :D

Blir det friskt her inne så dukker det som regel opp en "hvorfor er dere så slemme?" tråd under Alt Mulig. Er folk for omgjengelige så blir det etterlyst mer kampvilje. Det er jo litt komisk da.

Personlig tror jeg at Akkurat Nå tar bort mye aktivitet på forumet.

Hehe, ja, er umulig å gjøre alle til torsk vettu! :D

Nå var ikke dette en klage da, bare en observasjon og et spørsmål om det bare var jeg som opplevde det sånn. :D

Jeg følger forøvrig ikke Akkurat nå-tråden (orker ikke bla meg gjennom 10 sider hvorav det meste kanskje ikke er særlig spennende - sorry! :wub: ), kanskje de heite diskusjonene foregår der? Inntrykk av at det er mest "nå går jeg og legger meg" og "i dag har jeg vært hos tannlegen" der, men det er sikkert bare fordomsfullt av meg å si det siden jeg faktisk ikke er der inne... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg at Akkurat Nå tar bort mye aktivitet på forumet.

Det har jeg også prøvd å si lenge, men hver gang jeg prøver, blir jeg jo kjeppjaget, haha! Det er sterke meninger rundt den tråden, og de som deltar hyppig vil slett ikke ha den nedlangt. "Uten akkurat-nå-tråden er det liksom ikke noen vits i å være på sonen" har jeg fått høre.. Kjipt for de det gjelder mener jeg, da kan de finne seg noe annet å gjøre. :D

Hehe, ja, er umulig å gjøre alle til torsk vettu! :D

Nå var ikke dette en klage da, bare en observasjon og et spørsmål om det bare var jeg som opplevde det sånn. :D

Jeg følger forøvrig ikke Akkurat nå-tråden (orker ikke bla meg gjennom 10 sider hvorav det meste kanskje ikke er særlig spennende - sorry! :wub: ), kanskje de heite diskusjonene foregår der? Inntrykk av at det er mest "nå går jeg og legger meg" og "i dag har jeg vært hos tannlegen" der, men det er sikkert bare fordomsfullt av meg å si det siden jeg faktisk ikke er der inne... :D

Tror også det er endel "løs-snakk" (kjedelige ting), men tror også at det er en "klikk" der inne som har lange interne samtaler, og tror at de samtalene plutselig blir til større diskusjoner innimellom.

Enig. For mange frustrasjoner blir luftet der til at man får skikkelige diskusjoner lenger. Trist.

Helt enig, synes hele tråden kan legges ned, evt må alle som leser der inne bli flinke til å rapportere slik at vi får skilt ut diskusjonene, i tillegg til at folk generelt bør bli flinkere til å lage tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jo jeg bare svare for min egen del. Men jeg har ikke så lyst til å komme inn i noen diskusjoner med noen her inne,da jeg har sett hvordan visse "bedrevitere" "hiver" seg over andre som har et annet synspunkt enn de selv. Det er ikke det at jeg er redd for en diskusjon,men jeg synes ikke internett er det rette stedet for slikt da de fleste får enorme "baller" på nett. Lærte rimelig tidlig av mine foreldre at hvis man ikke har noe positivt å si så er det som oftest bedre å holde det for seg selv.NB: Synes forresten de fleste her inne virker som hyggelige folk. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker på hva jeg mener, jeg. Jeg er nok enig i at Akkurat nå-tråden stjeler mye fra andre deler av forumet.

Men, uten Akkurat Nå-tråden, så hadde forumet, for meg iallefall, blitt veldig mye mer upersonlig og kjedelig, uansett hvor mange spennende diskusjoner vi hadde fått i resten av forumet. Så jeg vet ikke, jeg. Folk må bli flinkere til å ikke spørre om ting i Akkurat nå-tråden, kanskje? Og heller legge spørsmålene sine i riktig del av forumet? :wub: Da slipper man unna en del ting som utvikler seg til diskusjoner der inne og får et mer spennende forum ellers med flere nye tråder.

Ellers så er jeg enig med Huldra, man må bli flinkere til å rapportere når en enkel samtale utvikler seg til lange diskusjoner, eller å eventuelt bare "begynne på nytt" i en ny tråd, for å få med flere meninger.

Edit: la til litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også at det skjer nesten for mye på Alt mulig delen (akkurat nå).

Har vært medlem på andre forum hvor det har vært greit med aktivitet, og så fikk de snikksnakk forum og da døde nesten all aktivitet på resten av forumet og alle satt og bablet om masse unødigheter på den andre delen.

Jeg syns det blir mye internt på akkurat nå delen, og føler det er et knippe med folk som sitter å snakker kun til hverandre. Men det er ihvertfall mitt syn. Jeg vet at folk syns det er gøy å bable :D

Hadde egentlig vært bedre med en egen chat kanal som folk kunne ha snakket på.

Jeg syns ikke forumet var upersonlig før.

Aktiviteten på forumet er greit altså, og jeg klager ikke på akkurat det. Leser på Akkurat nå tråden når det er lite ellers på forumet, for der pleier det somregel alltid å være noe som blir skrevet.

Men om sonen er blitt for tam? Hmm tjaaaa, jeg har blitt skuffet de gangene spennende tråder har blitt stengt. Da syns jeg det blir litt dumt. Men det kommer noen spennende debatter iblandt. Skulle gjerne hatt flere. :wub: Det lager litt liv og røre. Det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett enormt hatforhold til denne Akkurat nå tråden nettopp på grunn av at aktiviteten blir dårligere på resten av forumet og at man blir mer "venner" og ikke på samme møte tørr å kaste seg i heftige diskusjoner mot dem.

Nedlegging av tråden hadde passet meg ypperlig, men jeg forstår at mange har stor glede av denne tråden. Mitt forslag er da at man eventuelt KUN har lov å snakke OT. Altså at ALT av hundeprat tas i andre deler av forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man det er lite diskusjoner får man vel starte noen selv da ? Eller forventer man bare at ANDRE skal underholde en ? :wub:

Man forventer vel at folk holder seg til OT i akkurat nå tråden, og at hundedelen av forumet brukes som den er tenkt. Når folk sitter og messer om livene sine og hundene sine, resultater legges ut kun der, bilder og spørsmål og oppdateringer og gudene vet hva, ja - da synes jeg det er rimelig kjipt, og temmelig egoistisk av de som gjør det. Dere deltar tross alt i et forum, men vil ikke være med å holde det levende? Logisk..?

Jeg gidder ikke å lese alt mølet som skrives om folks privatliv, men er gjerne interessert i hunde-temaene. Når folk ikke klarer å lage egne tråder om dette, så kan de for min del gå et annet sted.

Jeg har ett enormt hatforhold til denne Akkurat nå tråden nettopp på grunn av at aktiviteten blir dårligere på resten av forumet og at man blir mer "venner" og ikke på samme møte tørr å kaste seg i heftige diskusjoner mot dem.

Nedlegging av tråden hadde passet meg ypperlig, men jeg forstår at mange har stor glede av denne tråden. Mitt forslag er da at man eventuelt KUN har lov å snakke OT. Altså at ALT av hundeprat tas i andre deler av forumet!

Det hadde vært ypperlig! Og det kan relativt enkelt gjennomføres: alle innlegg som omtaler hundetema blir omgående slettet. Vil de dele, så får de lage en tråd. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet er nesten ikke sant altså. Diskuteres det, så er det galt, for da er alle slemme, og er det en dødperiode, så er det for snillt fordi da er folk blitt så gode venner at de ikke vil diskutere :D

Jeg har ett enormt hatforhold til denne Akkurat nå tråden nettopp på grunn av at aktiviteten blir dårligere på resten av forumet og at man blir mer "venner" og ikke på samme møte tørr å kaste seg i heftige diskusjoner mot dem.

Høh.. Det må gjelde bare noen få, jeg er forholdsvis sikker på at de av oss som pleier å være for slemme på forumet her, hverken har blitt venner pga akkurat nå-tråden, eller lar være å diskutere med hverandre fordi vi er "venner". Sånn er det å være voksen, liksom - man kan være uenig uten å tro at verden går under og at man hater hverandre forevvah av den grunn.

Nedlegging av tråden hadde passet meg ypperlig, men jeg forstår at mange har stor glede av denne tråden. Mitt forslag er da at man eventuelt KUN har lov å snakke OT. Altså at ALT av hundeprat tas i andre deler av forumet!

Det skal bli interessant å se. I mitt siste innlegg i akkurat nå-tråden så svarte jeg på når en hund var født, og at jeg nå var bokstøtte for mine to påstått bortskjemte belgerfrøkner. Tipper forumet her blir mye mer interessant om vi skal lage nye tråder for hver eneste lille filleting som egentlig ikke er noe å diskutere :wub:

Synes man det er lite diskusjoner får man vel starte noen selv da ? Eller forventer man bare at ANDRE skal underholde en ? :D

Siri da, selvsagt skal andre underholde en :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver i Akkurat Nå innimellom selv jeg altså. Gjerne om jeg først er aktiv i en annen tråd, og sitter og venter på å se om det kommer noen nye svar. Da er akkurat nå kjekt tidsfordriv.

Å stenge Akkurat Nå tror jeg ikke det er noe vits i, det hadde nok skapt kraftige reaksjoner siden den er så innmari aktivt brukt av etablerte "kjernebrukere" om jeg kan kalle de det.

Men den er jo fryktelig intern da. Og veldig lite inkluderende på mange måter.

Det er vel heller ikke det at det blir diskusjoner der inne som er det største problemet kanksje, selv om det absolutt er en aktuell problemstilling det også. Det er vel heller den store aktiviteten og trafikken som gjør at folk går dit først for å oppdatere seg, og så blir det ikke så mye tid til alt annet. I tillegg er vel de heftigste temaene utdiskutert for mange av de gamle traverne, man har lite behov for å ta burrunden for ørtogføriende gang liksom. Jeg skjønner jo den også.

Men det er jo litt synd synes jeg. Dette forumet har en haug med kunnskapsrike folk med spennende meninger som jeg kan lære masse av, så det er dumt om det dør ut ellers. Det er jo så mye engasjerende vi kan prate om når det kommer til hund! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett enormt hatforhold til denne Akkurat nå tråden nettopp på grunn av at aktiviteten blir dårligere på resten av forumet og at man blir mer "venner" og ikke på samme møte tørr å kaste seg i heftige diskusjoner mot dem.

Nedlegging av tråden hadde passet meg ypperlig, men jeg forstår at mange har stor glede av denne tråden. Mitt forslag er da at man eventuelt KUN har lov å snakke OT. Altså at ALT av hundeprat tas i andre deler av forumet!

Helt enig, jeg føler meg så utenfor fordi jeg ikke følger med i den tråden. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel av de som var mye mer aktiv på sonen før. Om det var før "akkurat nå" eller før noe annet, vet jeg egentlig ikke. Men "akkurat nå" er jo en slags chat for noen og dermed stort sett ganske kjedelig for andre. Sånn er det jo. Ikke noe å bli sur for, men bortsett fra en herlig kamphundtråd, er da sonen ganske treig for tiden.

Og ja, Siri og 2ne. Det er slik at andres tråder og/eller innlegg også bør engasjere for at forumet skal være underholdende for de av oss som ikke "bor" i "akkurat nå". Hvorvidt den tråden stenges eller ikke, bryr jeg meg lite om, men hadde sonen blitt mer aktiv ellers og kanskje hvis et par tre tidligere ivrige debatanter hadde kommet på banen igjen, så gjerne for meg. "Akkurat nå" er da ikke viktig på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet jeg.Nå har jeg ikke vært her så lenge,men for meg er akkurat nå-tråden koselig underholdning.

Det er fint å sludre om dette og hint uten så fryktelig mye seriøsitet,og for dem som ikke liker den er det vel bare å late som den ikke finnes :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, Siri og 2ne. Det er slik at andres tråder og/eller innlegg også bør engasjere for at forumet skal være underholdende for de av oss som ikke "bor" i "akkurat nå". Hvorvidt den tråden stenges eller ikke, bryr jeg meg lite om, men hadde sonen blitt mer aktiv ellers og kanskje hvis et par tre tidligere ivrige debatanter hadde kommet på banen igjen, så gjerne for meg. "Akkurat nå" er da ikke viktig på noen måte.

Hvem er det som har ansvaret for å lage engasjerende tråder da, Ida? Det er jo ikke bare noen få utvalgte som skal stå for underholdninga?

Jeg kan selvsagt bare snakke for meg selv, men om man ser på forsiden av forumet her, på hva slags tråder som var sist aktive, så har vi på:

Åpent forum - Planlagt mulitirase - Og jeg beklager inderlig, men det er en diskusjon som ikke finnes interessant for mitt vedkommende.

Valpeforum - Salukivalpen river og sliter i halsen på boxeren min - Der kan jeg selvsagt gå inn og skrive "hvorfor i all huleste h.... lar du salukivalpen din gjør det da, kan du ikke bare stoppe den", men det er 4 sånne svar i forskjellige tråder det, så kommer det enda en "alle er så slemme og klikkete på hundesonen at bufreakinghu", og det gidder jeg seriøst ikke lenger..

Fôring og ernæring - Ulike fôrtyper - Må innrømme at jeg ikke har gidda å se i tråden engang, i all den tid det er meg revnenede likegyldig hva alle andre syns er bra og dårlig fôr, jeg bruker RC jeg, og det funker utmerket for mine hunder. Det er vel også omtrent 300 sånne tråder i det underforumet, så det er vel svart på det en og annen gang før..

Hundens helse og sykdommer - Alternativ behandling vs veterinærmedisins - Der har jeg svart..

Utstyr og tilbehør til hund - Rimelig dobbelt hundebur - Sorry, veit hverken om noen som har eller skal selge, ergo ingen kommentar..

Trening og adferd - Har dachs fra før, ny valp i hus. Passe på? - Blir som på valpeforumet, sier man "selvsagt skal du passe på", så er man slem og dum og det er klikker med purkete tanter og bufreakinghu, og jeg nevnte vel at jeg var litt lei av det?

Bildeforum - You dawq - Burde selvsagt funnet bilder av særlig Norrisen i ikke fullt så heldige øyeblikk, men enn så lenge har jeg ikke gidda det. Jeg har dog vært inne der og flira av de bildene som er lagt ut der..

Hundesport-forumene blir kommentert om jeg har noe å kommentere.. Dvs at jeg aldri er inne på agility-, jakt- eller gjeting-forumene, men svarer der jeg syns jeg har noe å bidra med ellers. Også i resultattrådene..

Hundetreff-forumene leser jeg aldri, da det ikke finnes interessant for mitt vedkommende..

Debattkjelleren - Kamphund - Når kan man føle seg trygg? - Har man kommentert i, men det er ikke noe poeng i å diskutere andres fordommer, for da *tada* så kommer det tråder (igjen) om hvor slemme og teite og dumme folk er mot nye her på forumet (ops, det har visst blitt kommentert i den tråden og det gitt).

Avl & oppdrett - Å få registert inn igjen en tidligere blanding - Det er begrensa for hvor mange ganger man trenger å nevne at det ikke er noen reel mulighet uten å ha et samarbeid med raseklubb, NKK og en ordentlig plan over det, kanskje?

Din hund, der blir trådene unntaksvis kommentert, og helst bare når man har noe mer å bidra med enn "åh, den var søt". Har jeg lyst til å høre noen sukke og oie seg over hvor søte mine hunder er, så kan jeg alltids spørre datterbarnet og hennes venninner.

Raseleksikonet - Er jeg aldri innom :wub:

Hundens minnelund - Har jeg heldigvis ikke hatt behov for å benytte meg av enda, og forumet er stengt for at andre brukere skal kunne kommentere..

Hundesaker i media - Åsneskvinne tiltalt for dyremishandling - Tråden har både blitt lest og kommentert i, om jeg ikke husker helt feil..

Det som gjør at JEG ikke gidder å engasjere meg i diskusjoner lenger, er todelt. For det første så er det neppe en ting man ikke har diskutert minst 5 ganger før i løpet av de 5 årene man har vært på sonen. For det andre så er det ikke noe poeng i å bli engasjert og si det man mener, for da tråkker man plutselig på en haug med tær, også kommer det tråder om hvor slemme og dumme man er igjen - og jeg har vel nevnt det en eller to ganger nå at jeg er dritlei det? Det gjør det heller ikke spesielt engasjerende å stadig får høre at man ikke har noe å bidra med, enten det er fordi man kommenterer i akkurat nå-tråden eller det er fordi at man burde ha tatt mer hensyn til hele resten av sonens sarte følelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt i akkurat nå- tråden også, men synes en god del som skjer der inne er mer eller mindre internt.

Vil ha flere "spicy" tråder her inne der vi kan få lov til å diskutere litt som busta fyker. Så lenge vi ikke med ren vilje fornærmer eller tråkker på hverandre synes jeg at diskusjonene skulle fått gått sin gang, men noe såre tær må man da tåle :wub:

2ne: Enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpeforum - Salukivalpen river og sliter i halsen på boxeren min - Der kan jeg selvsagt gå inn og skrive "hvorfor i all huleste h.... lar du salukivalpen din gjør det da, kan du ikke bare stoppe den", men det er 4 sånne svar i forskjellige tråder det, så kommer det enda en "alle er så slemme og klikkete på hundesonen at bufreakinghu", og det gidder jeg seriøst ikke lenger..

Kanskje man burde gå inn i seg selv da, og tenke litt på HVORDAN man svarer folk og uttrykker seg? Hvis du hadde skrevet "hvorfor i all huleste helv**** lar du valpen din gjøre det da, kan du ikke bare stoppe den?" til meg om det var MIN tråd - så ville jeg nok antageligvis lest det på nettopp den måten. Hadde du derimot skrevet; "blablabla, det er bare en valp, for å lære den at man leker roligere kan du bla-bla-bla..." så hadde faktisk svaret ditt i den tråden blitt oppfattet HELT annerledes av den som leser det. Du ser vel den? Jeg prøver å skrive på forumet når jeg er i godt humør jeg, slik at jeg ikke trenger høres ut som en gammel sur kjerring.

Trening og adferd - Har dachs fra før, ny valp i hus. Passe på? - Blir som på valpeforumet, sier man "selvsagt skal du passe på", så er man slem og dum og det er klikker med purkete tanter og bufreakinghu, og jeg nevnte vel at jeg var litt lei av det?

ELLER så kan du jo skrive "ja det er som regel lurt å passe på, og du kan f.eks gjøre bla-bla-bla" istedenfor å skrive: "ehhhh ja det må du jo gjøre, skjønner du ikke det eller???" Det er liksom mye bedre å få velmente tips og triks fra andre, enn ekle bemerkninger om hvor teit man er som ikke skjønner noenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å henge litt med på "akkurat nå" en stund, men droppet den. Ikke fordi at jeg egentlig har noe i mot litt pludring og OT - det kan være hyggelig det - men det tok rett og slett for mye tid å lese alt sammen. Jeg leser ikke alltid like effektivt, og jeg prøver å ha et liv utenfor Sonen også. Sånn sett er det synd om man går glipp av ting som kan være interessante fordi de drukner innimellom alt det andre i "akkurat nå". Jeg mener ikke at "akkurat nå" nødvendigvis må legges ned, men personlig setter jeg pris på om diskusjoner om hund ble gjort i egne tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man burde gå inn i seg selv da, og tenke litt på HVORDAN man svarer folk og uttrykker seg? Hvis du hadde skrevet "hvorfor i all huleste helv**** lar du valpen din gjøre det da, kan du ikke bare stoppe den?" til meg om det var MIN tråd - så ville jeg nok antageligvis lest det på nettopp den måten. Hadde du derimot skrevet; "blablabla, det er bare en valp, for å lære den at man leker roligere kan du bla-bla-bla..." så hadde faktisk svaret ditt i den tråden blitt oppfattet HELT annerledes av den som leser det. Du ser vel den? Jeg prøver å skrive på forumet når jeg er i godt humør jeg, slik at jeg ikke trenger høres ut som en gammel sur kjerring.

ELLER så kan du jo skrive "ja det er som regel lurt å passe på, og du kan f.eks gjøre bla-bla-bla" istedenfor å skrive: "ehhhh ja det må du jo gjøre, skjønner du ikke det eller???" Det er liksom mye bedre å få velmente tips og triks fra andre, enn ekle bemerkninger om hvor teit man er som ikke skjønner noenting..

Det etterlyses engasjement, gjør det ikke? Og jeg blir ikke engasjert av å måtte "gå i meg selv" og måtte ta hensyn til alle mulige evt. formuleringer som kan komme til å såre en stakkar. Det er heller ikke spesielt engasjerende at man stadig blir beskyldt for å komme emd "ekle bemerkninger om hvor teit man er som ikke skjønner noen ting". Jeg syns f.eks ikke at det er en "ekkel bemerkning" å si at selvsagt må man passe på når man har en valp og og unghund/voksen i huset, selv om du tydeligvis syns at det å påpeke det faktum er det samme som å si at vedkommende eier er tjukk i huet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det andre så er det ikke noe poeng i å bli engasjert og si det man mener, for da tråkker man plutselig på en haug med tær, også kommer det tråder om hvor slemme og dumme man er igjen - og jeg har vel nevnt det en eller to ganger nå at jeg er dritlei det? Det gjør det heller ikke spesielt engasjerende å stadig får høre at man ikke har noe å bidra med, enten det er fordi man kommenterer i akkurat nå-tråden eller det er fordi at man burde ha tatt mer hensyn til hele resten av sonens sarte følelser..

Men det har vel litt med hvilken image man velger å ha også? Sånn som signaturen din f.eks, og avataren hvor du med stolthet proklamerer sarkasme, en form for humor som tross alt går ut på å gjøre narr av andre(s meninger).

For min egen del lar jeg meg ikke fornærme av deg, du snakker rett fra levra og jeg velger å ta deg for det du er. Det er synd at mange ikke liker leverprat og at det gjør at du ikke engasjerer deg i tråder. Du har alltid interessante innspill synes jeg, du er ærlig og rettferdig i dine meninger også (ingen venne-politikk å spore :D ). Men at du kan oppfattes som brå burde ikke komme som en overraskelse på deg, det er jo litt det du har gjort til din trademark om du skjønner?

Men uansett. Dette skulle jo ikke handle om de slemme, det skulle vel heller handle om at det er for lite trøkk/aktivitet på forumet?

Hva kan gjøres for å bedre det tror dere? :wub:

edit:

Jeg mener ikke at "akkurat nå" nødvendigvis må legges ned, men personlig setter jeg pris på om diskusjoner om hund ble gjort i egne tråder.

Jeg synes dette har blitt mye bedre. Men det virker som diskusjonene fort dør ut når de blir skilt ut fra Akkurat Nå. Jeg vet ikke helt hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...