Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Exporama


Wanderlust

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar
CANE FIKK CERT OG BLE BIR I DAG OGSÅ! ;) ;) ;) ;) :P

Og vi hopper og danser i glede over nok en knalldag for brukshunden :P.

Heeeei! Bagherasøster og Keepersøteste, jooo! :wub::D:P

Jeg regna nesten med du visste hvem det var ja :P.

også fordi at Belgerguri er så gjennomført og fullstendig ekte glad - det er artig for oss litt mer blaserte når hun hopper rundt av glede fordi at dommeren ser at han er akkurat så fin som hun syns at han er :D

*NIkker og er veldig enig*

I gruppen var det rene sonen lineup. I gruppen var det 7 som ble plukket ut, der sto Susanne, Jeg, Siri, Caroline og en av Sheltiene Caroline hadde stilt. :D

Det var mange kjentfolk i gruppa i dag, ja :D. Artig !! Om vi hadde hatt en egen Sonenutstilling tror jeg kvaliteten på deltakerne ville vært skyhøy :o.

Grattis til Caroline og Tibrà som ble 2. BIS !! Det var jammen bra du reddet gruppens ære *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle som er fornøyde, masse supre resultater her gitt! :D

Har en hel haug av bilder fra grandisringen, men vet ikke om det er noe dere har interesse av...? :D

Selv har jeg storkost meg som tilskuer begge dagene! :D Moro å være heiagjeng! :D

Jo, så absolutt! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme.

Dagens kritikk for australske dommer Catole Vaughan:

Good breed type. Has a lovely head and expression, correct earset. Good bone. Good Shoulder and hind ang.

Moves freely. Shown in good conditone.

BIR. Dommeren kom å sa til meg "A lovely bitch" når vi fikk BIR sløyfen. Godt fornøyd med det for en dommer som har dømt rasen endel i hjemmlandet :D

I gruppen var det rene sonen lineup. I gruppen var det 7 som ble plukket ut, der sto Susanne, Jeg, Siri, Caroline og en av Sheltiene Caroline hadde stilt. :D

Caroline fikk 1 BIG med Tibrá og Sheltien hun hadde stilt til BIR fikk 4 BIG. Grattis *bøyer meg i støvet*

Hvordan det gikk for de i BIS vet jeg ikke..

Rettelse: Mable ble 2BIG :o

Ellers må jeg bare rope WOOOHOOO :wub: FOR en helg! Totalt har jeg stilt 4 raser og vunnet 6 BIR og 7 cert (tror jeg).

Tíbrá ble som kjent BIR med cert nr. 10, BIG og ikke mindre enn 2BIS! Det var litt av eb bursdagsgave på forskudd (hun er 1 år i morgen)! 1 år, 10 cert i 3 forskjellige land og ikke mindre enn 3 ganger BIS-plassert!

Etter Tíbrá var jeg og Cane inne og svinset litt for den samme dommerdamen, og der ble han jammen BIR igjen med cert nr. 2! Helgens mest skjelvne eier må ha vært Belgerguri :D

Over til sheltiene så fikk vi jammen reddet stumpene av en litt stusselig dag igår. Vi startet med Stitch (som jeg stilte selv), og han vant juniorklassen med CK. Deretter var Rebus inne og vant championklassen, og til sist var Tiger inne og fikk CK som eneste hannhundveteran. Jeg stilte Stitch i beste hannhund, Rebus gikk Finn Helge med og Jeanette ovettok Tiger (som gikk ganske bra faktisk). Tiger ble uplassert, men Stitch klarte å karre seg til nr. 2 med Cert og Rebus ble beste hannhund! Jeg stilte da Mable i beste tispe så Finn Helge skulle få gjort klar Rebus til senere. Hun vant unghundklassen med CK, og i beste tispe ble bare junioren plassert som nr. 3, og deretter ble de som de sto. Med andre ord ble Mable beste tispe med Cert! Jeg tok da henne i BIR/BIM, og jammen ble hun BIR! Jeg måtte jo velge hund til gruppa, og det ble Tíbrá ettersom hun tross alt er min egen, og de endte jo opp som 1 og 2 i gruppa, så det kunne strengt tatt ikke blitt bedre!

Fantastisk helg, både resultatmessig og sosialt, så tusen, tusen takk til alle som har holdt oss med selskap i helgen, og ikke minst alle gratulasjoner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: Mable ble 2BIG :D

:wub: Sto jeg så i min egen verden at jeg registrerte så ekstremt feil :D

Over til sheltiene så fikk vi jammen reddet stumpene av en litt stusselig dag igår. Vi startet med Stitch (som jeg stilte selv), og han vant juniorklassen med CK. Deretter var Rebus inne og vant championklassen, og til sist var Tiger inne og fikk CK som eneste hannhundveteran. Jeg stilte Stitch i beste hannhund, Rebus gikk Finn Helge med og Jeanette ovettok Tiger (som gikk ganske bra faktisk). Tiger ble uplassert, men Stitch klarte å karre seg til nr. 2 med Cert og Rebus ble beste hannhund! Jeg stilte da Mable i beste tispe så Finn Helge skulle få gjort klar Rebus til senere. Hun vant unghundklassen med CK, og i beste tispe ble bare junioren plassert som nr. 3, og deretter ble de som de sto. Med andre ord ble Mable beste tispe med Cert! Jeg tok da henne i BIR/BIM, og jammen ble hun BIR! Jeg måtte jo velge hund til gruppa, og det ble Tíbrá ettersom hun tross alt er min egen, og de endte jo opp som 1 og 2 i gruppa, så det kunne strengt tatt ikke blitt bedre!

Jeg og Tiger ble gode venner vi. Han tigget-jeg gav han godbit, han så en annen vei-jeg gav han godbit, han slo meg-jeg gav han godbit, han pustet på meg - jeg gav han godbit. Tror han fant drømme dama jeg :D

Du glemte nevne at Tiger ble BIM Veteran da :o Nydlig "handlet" av meg i BIR/BIM, dvs vi gikk inn i ringen, sto litt stille, og gikk ut av ringen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Sto jeg så i min egen verden at jeg registrerte så ekstremt feil :D

Jeg og Tiger ble gode venner vi. Han tigget-jeg gav han godbit, han så en annen vei-jeg gav han godbit, han slo meg-jeg gav han godbit, han pustet på meg - jeg gav han godbit. Tror han fant drømme dama jeg :D

Du glemte nevne at Tiger ble BIM Veteran da :o Nydlig "handlet" av meg i BIR/BIM, dvs vi gikk inn i ringen, sto litt stille, og gikk ut av ringen ;)

Tigge-Tiger :wub: Han er en søt liten gamling han! Ja, han ble jo tross alt BIM-veteran faktisk, idag og igår. Søteste lille :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk helg, både resultatmessig og sosialt, så tusen, tusen takk til alle som har holdt oss med selskap i helgen, og ikke minst alle gratulasjoner :D

Hadde du klaget nå, så tror jeg jeg hadde gitt deg en tupp i ræva neste gang jeg møtte deg *ler*. Fantastiske resultater må jeg si *hoppe litt rundt og veive med armene*.

Du glemte nevne at Tiger ble BIM Veteran da :D Nydlig "handlet" av meg i BIR/BIM, dvs vi gikk inn i ringen, sto litt stille, og gikk ut av ringen :wub:

:D;)

Fortsetter Tibra i samme stilen fremover så får vi en sonis hund som bamse vinner ;) ;) :o

Ja, det tror jeg søren meg du har rett i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner!

CANE FIKK CERT OG BLE BIR I DAG OGSÅ! :D;):P:D:o

6 andre groenendael, deiblant en hannhund som har vunnet en del og fjorårets mestvinnende groenendael i Norge (tispe).

Tusen takk til Caroline, du er bare superflink med han i ringen! ;)

:D;):D

Kritikk og sånt ligger i bloggen. :wub:

Gratulerer enda en gang, kjempemoro.. ;)

Har minglet litt rundt omkring i dag og sett mange flotte hunder, både kjente og ukjente. Gratulerer til alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers må jeg bare rope WOOOHOOO :wub: FOR en helg! Totalt har jeg stilt 4 raser og vunnet 6 BIR og 7 cert (tror jeg).

Gratulerer, veldig imponerende! Du skulle ha begynt med utstillingstrening for oss nybegynnere :D Sikkert penger å tjene hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du klaget nå, så tror jeg jeg hadde gitt deg en tupp i ræva neste gang jeg møtte deg *ler*. Fantastiske resultater må jeg si *hoppe litt rundt og veive med armene*.

Ja, det tror jeg søren meg du har rett i :D

Definitivt! Må si jeg gleder meg veldig til å se hva som står foran navnet hennes om et par år! :D

Gratulerer, veldig imponerende! Du skulle ha begynt med utstillingstrening for oss nybegynnere :D Sikkert penger å tjene hehe.

:wub: Dere må ikke gi meg fullstendig prestasjonsangst her da! Men jeg er helt klart utrolig stolt av lille baby, og er også spent på å se utviklingen i årene framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer endel bilder fra grandisringen... :wub:

*bilder*

Får jeg spørre om hvorfor dere holder øra opp på hunden? Har sett noen holder halen oppe på andre raser også. Hvorfor gjør de dette? kanskje dumt spørsmål men jeg har ikke vært på utstilling så mange ganger og aldri stillt ut en hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg spørre om hvorfor dere holder øra opp på hunden? Har sett noen holder halen oppe på andre raser også. Hvorfor gjør de dette? kanskje dumt spørsmål men jeg har ikke vært på utstilling så mange ganger og aldri stillt ut en hund.

Mener å ha sett at dette har vært svar på før i annen tråd :wub: Tror det var for å forbedre uttrykket på hals og dette "majestetiske" Ellernoe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha sett at dette har vært svar på før i annen tråd :wub: Tror det var for å forbedre uttrykket på hals og dette "majestetiske" Ellernoe :D

Tusen takk for svar. Jeg trudde hundene skulle være naturlige på utstilling jeg da. Men det viser vel egentli vor lite jeg kan om utstlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...