Gå til innhold
Hundesonen.no

Startnummer på Hamar=)


Benedicte

Recommended Posts

Jippi, nå fikk jeg startnummer fra Hamar! I lydighet blir jeg nr 4 av 41!!! :-o Og i juniorhandling nummer 2 av 20! I JH var det jo "litt" bra da.. Siden jeg skal stille en ung newfoundlandshannhund på 1 år som ikke er verdens mest tålmodige :) Men samtidig er det litt drit å være blandt de første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi' date=' nå fikk jeg startnummer fra Hamar! I lydighet blir jeg nr 4 av 41!!! :-o Og i juniorhandling nummer 2 av 20! I JH var det jo "litt" bra da.. Siden jeg skal stille en ung newfoundlandshannhund på 1 år som ikke er verdens mest tålmodige :) Men samtidig er det litt drit å være blandt de første...[/quote']

Hvilken klasse stiller du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, nå fikk jeg startnummer fra Hamar! I lydighet blir jeg nr 4 av 41!!! :-o  Og i juniorhandling nummer 2 av 20! I JH var det jo "litt" bra da.. Siden jeg skal stille en ung newfoundlandshannhund på 1 år som ikke er verdens mest tålmodige  :) Men samtidig er det litt drit å være blandt de første...

Vennina mi er nr 3 :(

Det er jo totalt krise må vite,hun har en Working Springer som må trenes ned sånn ca 3 dager på forhånd ellers så koker han over og gjør underlige atferder(-og piper)...Stakkars :(

Men dere havner sikkert i samme fellesdekk!

Morro,skal heie litt på begge to jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, bussen går da så seint på både søndag og lørdag morgen... Spørs om viNår omtrent tror dere forresten det slutter i hallen på fredag? Lurer på om jeg bare skal droppe å dra ned dit på fredagskvelden/ettermiddagen.

Toget mitt kommer til Hamar i firetiden, jeg kommer til å være på hotellet når klokka er halv fem omtrent, og så må jeg jo sjekke inn og sånn. Så spørs om jeg rekker noe i det hele tatt. Kanskje de som vil bare skal dra opp til Olrud så kan vi gå tur med bikkjedyrene der omkring så slipper jeg å dra ned til sentrum på fredag ettermiddag/kveld? :D ikke må ta taxi da, hvis ikke naboen min tilfeldigvis bor sånn at det passer fint for henne å svinge innom og kjøre ned Tinka og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wesminster, vi kan sikkert møtes og gå tur eller noe :D Dyra trenger sikkert det etter lange turer i bil og tog. Vi skal kanskje dra litt tidligere hjemmefra da, så vi muligens rekker noe i skipet. Men vi får sikkert møtt deg også. ikke at jeg er så kjent at jeg veit hvor vi kan gå tur da. Hehe. Det er bare tusen ganger bedre å kunne ha dem løse :P :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har drevet og sett litt på kart osv (må jo se hvor det faktisk er jeg skal bo), og det ser ut som om det er et grøntareal med vann rett ved hotellet jeg skal bo på. Men nå veit jeg jo ikke helt hvor bra det arealet er da. Men du kan jo se selv: http://tinyurl.com/blydw

Men jeg har garantert mye mindre peiling på turområder i Hamar enn deg, bare så det er sagt. Har knapt vært på Hamar før. Bare kjørt forbi med bil og tog liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har drevet og sett litt på kart osv (må jo se hvor det faktisk er jeg skal bo)' date=' og det ser ut som om det er et grøntareal med vann rett ved hotellet jeg skal bo på. Men nå veit jeg jo ikke helt hvor bra det arealet er da. Men du kan jo se selv: http://tinyurl.com/blydw

Men jeg har garantert mye mindre peiling på turområder i Hamar enn deg, bare så det er sagt. Har knapt vært på Hamar før. Bare kjørt forbi med bil og tog liksom.

Du skulle bo på olrud? Oppe på Stavsberg er det jo ei slette vi kan gå inn på med bikkjene(spørs om jeg og Benedicte kommer oss dit da, men...). For å komme dit følger du fotgjenger feltet til du kommer til en innkjørsel hvor det står hamar avfallstasjon(e.l). Så går dere inn den veien og første til høyre :D Der trener vi agility og det er ganske fint å slippe bikkjene der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...