Benedicte Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Jippi, nå fikk jeg startnummer fra Hamar! I lydighet blir jeg nr 4 av 41!!! :-o Og i juniorhandling nummer 2 av 20! I JH var det jo "litt" bra da.. Siden jeg skal stille en ung newfoundlandshannhund på 1 år som ikke er verdens mest tålmodige Men samtidig er det litt drit å være blandt de første... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 stilig:) må ta MASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSE bilder:) er det neste fredag det er på hamaR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 stilig:) må ta MASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSE bilder:) er det neste fredag det er på hamaR? neste fredag, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 HAR såååå lyst å reise ned:( men neste år er det norsk vinner er det ikke.. da må vi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Er det ikke NV hvert år da? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Nordisk vinner kanskje?!? en i hundeklubben som maser om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Nordisk vinner kanskje?!? en i hundeklubben som maser om det. Norsk vinner er hvert år på Hamar(hvis jeg husker rett) Men det Ronny maser om er vell Nordisk er det ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Norsk vinner er hvert år på Hamar(hvis jeg husker rett) Men det Ronny maser om er vell Nordisk er det ikke det? Mulig deT:) hihi er det Ronny maser om jeg snakker om ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Jippi' date=' nå fikk jeg startnummer fra Hamar! I lydighet blir jeg nr 4 av 41!!! :-o Og i juniorhandling nummer 2 av 20! I JH var det jo "litt" bra da.. Siden jeg skal stille en ung newfoundlandshannhund på 1 år som ikke er verdens mest tålmodige Men samtidig er det litt drit å være blandt de første...[/quote'] Hvilken klasse stiller du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Ja, det er NORDISK vinner i Vikingskipet i år! Derfor kommer det jo ekstramenge folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. November 2005 Rapporter Share Skrevet 11. November 2005 Så gøy da. Skal se etter det når jeg ser på jh. Jeg skal heie på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 12. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Så gøy da. Skal se etter det når jeg ser på jh. Jeg skal heie på deg hihi, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 ååå jeg har sååå lyst å se Juniorhandlingen! ****s pengetre! Hvorfor vokser du ikke!?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Jippi, nå fikk jeg startnummer fra Hamar! I lydighet blir jeg nr 4 av 41!!! :-o Og i juniorhandling nummer 2 av 20! I JH var det jo "litt" bra da.. Siden jeg skal stille en ung newfoundlandshannhund på 1 år som ikke er verdens mest tålmodige Men samtidig er det litt drit å være blandt de første... Vennina mi er nr 3 Det er jo totalt krise må vite,hun har en Working Springer som må trenes ned sånn ca 3 dager på forhånd ellers så koker han over og gjør underlige atferder(-og piper)...Stakkars Men dere havner sikkert i samme fellesdekk! Morro,skal heie litt på begge to jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 12. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Også fikk jeg nettopp brev fra NKKU om at jeg vant avdelingsmesterskapet i hundekunnskap, så da blir det NM på lørdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Også fikk jeg nettopp brev fra NKKU om at jeg vant avdelingsmesterskapet i hundekunnskap, så da blir det NM på lørdagen! Herregud, du får det travelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 12. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Herregud, du får det travelt! Hihi, det stemmer :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 12. November 2005 Rapporter Share Skrevet 12. November 2005 Jeg har startnr 2518 i ring 22, klokka 9 på lørdag.. Hoho.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 13. November 2005 Rapporter Share Skrevet 13. November 2005 Jeg har startnummer 307 i ag og 565 i ag-hopp.. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. November 2005 Rapporter Share Skrevet 13. November 2005 Jeg har startnummer 307 i ag og 565 i ag-hopp.. Gleder meg! Når? Lilleariel: Da rekker vi å se deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. November 2005 Rapporter Share Skrevet 14. November 2005 Arg, bussen går da så seint på både søndag og lørdag morgen... Spørs om viNår omtrent tror dere forresten det slutter i hallen på fredag? Lurer på om jeg bare skal droppe å dra ned dit på fredagskvelden/ettermiddagen. Toget mitt kommer til Hamar i firetiden, jeg kommer til å være på hotellet når klokka er halv fem omtrent, og så må jeg jo sjekke inn og sånn. Så spørs om jeg rekker noe i det hele tatt. Kanskje de som vil bare skal dra opp til Olrud så kan vi gå tur med bikkjedyrene der omkring så slipper jeg å dra ned til sentrum på fredag ettermiddag/kveld? ikke må ta taxi da, hvis ikke naboen min tilfeldigvis bor sånn at det passer fint for henne å svinge innom og kjøre ned Tinka og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. November 2005 Rapporter Share Skrevet 14. November 2005 Wesminster, vi kan sikkert møtes og gå tur eller noe Dyra trenger sikkert det etter lange turer i bil og tog. Vi skal kanskje dra litt tidligere hjemmefra da, så vi muligens rekker noe i skipet. Men vi får sikkert møtt deg også. ikke at jeg er så kjent at jeg veit hvor vi kan gå tur da. Hehe. Det er bare tusen ganger bedre å kunne ha dem løse :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. November 2005 Rapporter Share Skrevet 14. November 2005 Ja. Har drevet og sett litt på kart osv (må jo se hvor det faktisk er jeg skal bo), og det ser ut som om det er et grøntareal med vann rett ved hotellet jeg skal bo på. Men nå veit jeg jo ikke helt hvor bra det arealet er da. Men du kan jo se selv: http://tinyurl.com/blydw Men jeg har garantert mye mindre peiling på turområder i Hamar enn deg, bare så det er sagt. Har knapt vært på Hamar før. Bare kjørt forbi med bil og tog liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 14. November 2005 Rapporter Share Skrevet 14. November 2005 Ja. Har drevet og sett litt på kart osv (må jo se hvor det faktisk er jeg skal bo)' date=' og det ser ut som om det er et grøntareal med vann rett ved hotellet jeg skal bo på. Men nå veit jeg jo ikke helt hvor bra det arealet er da. Men du kan jo se selv: http://tinyurl.com/blydw Men jeg har garantert mye mindre peiling på turområder i Hamar enn deg, bare så det er sagt. Har knapt vært på Hamar før. Bare kjørt forbi med bil og tog liksom. Du skulle bo på olrud? Oppe på Stavsberg er det jo ei slette vi kan gå inn på med bikkjene(spørs om jeg og Benedicte kommer oss dit da, men...). For å komme dit følger du fotgjenger feltet til du kommer til en innkjørsel hvor det står hamar avfallstasjon(e.l). Så går dere inn den veien og første til høyre Der trener vi agility og det er ganske fint å slippe bikkjene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar