Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig og bra frisør i Tr.heim?

Tonje

Recommended Posts

Ja,som overskriften sier,kan du anbefale en billig og bra frisør i Trondheim? Jeg synes nemlig det er drøyt å betale opp mot tusenlappen for en klipp og litt striping,og som student har man ikke allverden å rutte med heller. På forhånd takk :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frisørskolen har jeg prøvd å ringe flere ganger både igår og idag,men får ikke svar,får prøve igjen imorgen.

Hva heter salongen til Wenche da? :) Eller det er kanskje bare en frisørsalong på torget? Litt for sjelden der merker jeg. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frisørskolen har jeg prøvd å ringe flere ganger både igår og idag,men får ikke svar,får prøve igjen imorgen.

Hva heter salongen til Wenche da? :) Eller det er kanskje bare en frisørsalong på torget? Litt for sjelden der merker jeg. :ahappy:

Tror det bare er en salong, den er nede i kjelleren ved Peppes og Nille. Nr er 73 52 97 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke frisørskolen tar inn kunder akkurat nå. Er kun ett semester den skolen, så nå har de helt nye elever som ikke er kommet så langt i undervisninga.. Tror ikke de åpner for kunder før om et par måneder eller sånn. Og, om man går dit, må man beregne å bli sittende ei god stund :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...