Gå til innhold
Hundesonen.no

Freestyle


Heidihj

Recommended Posts

Her legger jeg ut en lik til en film man kan se. På filmen danser verdensmesteren Carolyn Scott med sin golden retriever Rookie. ER de ikke flinke. Dere må trykke på der det står Film av henne og hunden Rookie for å komme inn på filmen.

http://www.freestylenorge.com/kurs.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser veldig moro ut! Jeg skal begynne på freestyle når Chessea blir eldre :) Ei på kurset vårt har en portis' date=' og hun driver med freestyle, og syns det er kjempemoro!![/quote']

Jeg skal også begynne nå har meldt meg på ett kurs i Asker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Kan man gå freestyle med en ulvehund? Tenker på om det kanskje blir litt vanskelig med f.eks slalom mellom beina?

Haha, muligens kan nok det bli litt vanskelig ja. Men man trenger jo ikke nødvendigvis å ha en hund som kan gå slalom mellom beina for å være med på freestylekurs. Eventuelt kan dere jo bytte roller, sånn at du kryper mellom beina hennes.

Men tenk så imponerende det hadde vært å holde på med freestyle med en ulvehund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, muligens kan nok det bli litt vanskelig ja. Men man trenger jo ikke nødvendigvis å ha en hund som kan gå slalom mellom beina for å være med på freestylekurs. Eventuelt kan dere jo bytte roller, sånn at du kryper mellom beina hennes.

Men tenk så imponerende det hadde vært å holde på med freestyle med en ulvehund!

Haha, god damn, hadde jeg ikke tenkt på! Hvor stilig hadde ikke det vaert om vi bytta roller under hele dansen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha' date=' god damn, hadde jeg ikke tenkt på! Hvor stilig hadde ikke det vaert om vi bytta roller under hele dansen :)[/quote']

Haha, det hadde vært genialt. :(

Men se hva jeg fant:

bilde6.jpg

Kanskje det er håp for deg og Mona også, selv om hun antageligvis er/blir litt høyere enn en newfoundlander? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten,terven,til Ellen Christensen er seriøst den største terven jeg noensinne har sett!Han må være noe nærmere 75cm høy...STOR gutt!

Og han danset da så pent under frokost tv innslaget i dag..Så det er vel ikke umulig for en Irsk Ulvehund?Du må kanskje være litt kreativ bare 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...