HHC Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Hvem har planer om å dra? Ingen spesielt bra dommer for oss - men vi må vel prøve på det grusomme stor-certet uansett, i hvertfall når det er såpass nærme EDIT; Ordinær frist 18.01 - utsatt 01.02
Lola Pagola Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Er ikke helt sikker enda, usikker om jeg orker så lang togtur med togbytte i oslo, blir litt mye styr for en helg...
turbogutten Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Dette er første utstillingen Bajaz har mulighet til å delta på som junior så da må man jo selvfølgelig ta seg turen
Nowisclee Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Hvilke datoer er det? Jeg tviler på at jeg kommer..
Benedicte Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Jepp, om jeg får skyss nedover Husker ikke om jeg og Mona ble enige om å overnatte her og dra nedover, eller ikke..
Guest lijenta Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Ja jeg kommer og det blir vel dugnad på meg både lørdag og søndag tenker jeg
armagnac Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 jeppsann=) Kita og jeg stiller opp;)
HHC Skrevet 4. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Hvilke datoer er det? Jeg tviler på at jeg kommer.. 20 og 21 februar Ja jeg kommer og det blir vel dugnad på meg både lørdag og søndag tenker jeg Hvem har dugnaden der oppe egentlig?
Iago Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Har det fortsatt litt i tankene, men er usikker.
civga Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Jeg og Kenzo kommer! Stille ut på lørdag, og juniorhandling begge dager Edit: Men vi sliter med å finne transport fra Gardermoen til Bø :/ Om noen har tips til oss så send gjerne PM.
Nowisclee Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 20 og 21 februar Var det jeg tenkte, og da skal jeg jobbe.
Yodel Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Hvilke datoer er det? Jeg tviler på at jeg kommer.. Muulig vi "dog-napper" Kee og tar en tur
tm100021 Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 *glanser over på pelsløse dyret* Det var meningen, frem til hun bestemte seg i å kle seg i bikini.. Om vi rekker det så tar vi en tur.
Carina Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Nå blir det vel snart tradisjon at en av få utstillinger Cane skal stilles på per år er NKK Bø, så vi kommer. Er det noen snille sjeler som har plass til oss på hytta si, det er visst stappfullt allerede nå?
civga Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Nå blir det vel snart tradisjon at en av få utstillinger Cane skal stilles på per år er NKK Bø, så vi kommer. Er det noen snille sjeler som har plass til oss på hytta si, det er visst stappfullt allerede nå? Vi har leid en 3-4 pers leilighet (vi er 2 pers og 1 hund), så vi har hvertfall plass. Men er det bare deg og hundene?
Carina Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Vi har leid en 3-4 pers leilighet (vi er 2 pers og 1 hund), så vi har hvertfall plass. Men er det bare deg og hundene? Meg og begge hundene ja. Hadde virkelig vært supert om jeg kunne leie meg inn i den hytten, alternativet er å sove i baksetet på en bil.
civga Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Meg og begge hundene ja. Hadde virkelig vært supert om jeg kunne leie meg inn i den hytten, alternativet er å sove i baksetet på en bil. Om du vil bo sammen med oss så er det helt greit for meg, også var jo leiligheten veldig billig. Men jeg skal høre med mamma enda i kveld, hun er ikke hjemme nå, så må bare spørre henne om det. Men jeg tror det er helt greit for henne
Carina Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Om du vil bo sammen med oss så er det helt greit for meg, også var jo leiligheten veldig billig. Men jeg skal høre med mamma enda i kveld, hun er ikke hjemme nå, så må bare spørre henne om det. Men jeg tror det er helt greit for henne Åhh, nå sendte jeg visst akkurat pm mens du skrev dette. Men supert, da venter jeg spent på å høre hva moren din sier. Edit: Skal dere forresten være der hele helgen?
civga Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Åhh, nå sendte jeg visst akkurat pm mens du skrev dette. Men supert, da venter jeg spent på å høre hva moren din sier. Edit: Skal dere forresten være der hele helgen? Ja vi skal være der fra fredag til søndag/mandag. Hvordan kommer du deg fra Gardermoen til Bø? Ser at du er fra Harstad og antar at du tar fly til Gardermoen?
Carina Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Ja vi skal være der fra fredag til søndag/mandag. Hvordan kommer du deg fra Gardermoen til Bø? Ser at du er fra Harstad og antar at du tar fly til Gardermoen? Jeg skal på besøk til 2ne, så jeg sitter på med henne til Bø. Så det er kun overnattingen jeg mangler. Edit: Rettet skrivefeil. Sitter på MED henne, ikke PÅ henne til Bø.
Guest lijenta Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Hvem har dugnaden der oppe egentlig? [/quote Spaniel klubben og fuglehundklubben har hatt dugnad der noen år nå.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar