Gå til innhold
Hundesonen.no

Tullas første kull

Huldra

Recommended Posts

Nettopp vært ute og luftet. Da var det en stk frøken som skulle inn igjen KJAPT! Opp i kassen og grave. :frantics: Piper og ordner og styrer. Fremdeles "små-veer"; sammentrekninger i ryggen med jevne mellomrom. Kaffe er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

*vurdere om man skal begynne å like kaffe* gjeeesp..

Kaffe smaker jo avfall, jord, tiss og bæsj.. Huff!

Jeg sovna klokka 22 igårkveld og sov til i to-tiden, så våknet jeg, sjekket hundesonen for Tulla-valper og sovnet igjen.. Nå er jeg lys våken og klar for Tulla-valper :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovna klokka 22 igårkveld og sov til i to-tiden, så våknet jeg, sjekket hundesonen for Tulla-valper og sovnet igjen.. Nå er jeg lys våken og klar for Tulla-valper :frantics:

jupp, da får man heller være litt sløv, isjameg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vurdere om man skal begynne å like kaffe* gjeeesp..

Du skal gjerne få kaffe mocca - myyye bedre enn vanlig kaffe! :frantics: (Og så sier vi ikke noe om hvor geeky det er å sitte å kommunisere via sonen når du sitter utenfor døren til valperommet.. *host*)

Jeg sovna klokka 22 igårkveld og sov til i to-tiden, så våknet jeg, sjekket hundesonen for Tulla-valper og sovnet igjen.. Nå er jeg lys våken og klar for Tulla-valper :P

"Så" deg såvidt innom i de tidene ja.

Akkurat nå ligger hun og sover. Det tror jeg hun har godt av; hun har ved flere anledninger holdt på å falle overende fordi hun sovnet stående..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...