Carma Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Heia Tulla!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Natta og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 20. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Stille før stormen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Kanskje det hjelper å klemme henne på magen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Kanskje det hjelper å klemme henne på magen? Vi har prøvd, men det kom bare en kjempepromp Tulla sover, sover og drømmer (høres ut som hun er på jakt...).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Vi har prøvd, men det kom bare en kjempepromp pokker, kan det se ut som jeg hadde rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Lykke til igjen! lange oppblokkingsfaser er vanvittig slitsomt, jeg føler med deg!! Håper det kommer igang nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Tør jeg å sove i natt? Må iallefall stå opp tidlig og sjekke om Tulla har gitt oss nye soenvalper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 27 minutter igjen nå, Tulla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Gogogogooooo Tulla! Og Fannevit/Huldra, forlat ei dataen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Så spennende dette er.. ikke lenge til jeg legger meg. Men skal ta en tur innom før jeg sovner Du får bare ha masse lykke til, Tulla også selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 måtte inn og sjekke via mobilen.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Og jeg "forventer" å bli vekket i natt av at "Tulla-bebisene" kommer.... .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Heia Tulla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 20. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Har nettopp vært ute og gått en tur. Da vi kom inn, ble hun mer urolig (hun har vært rolig siden Fannhvit kom og til vi gikk tur). Nå peser og piper hun, vandrer litt rundt. Graver ikke, enda. Tempen var 37,1 kl 2345. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Jippi! Fineste datoen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Jippi! Fineste datoen! Gratulerer med dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Gratulerer med dagen? Haha, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Haha, takk! da fjerner jeg ? og erstatter med ! og :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 da fjerner jeg ? og erstatter med ! og :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Da legger jeg meg. Gleder meg til og lese hva som har skjedd i løpet av natten i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 21. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Nå har hun kastet opp tre ganger. Får overhodet ikke tid til å fjerne det før det er nede igjen, så det er kanskje ikke så rart at det kommer opp att.. Pesingen har tiltatt, og jeg sitter her og lurer på om jeg skal vekke resten av huset. Vi har nemlig egentlig lagt oss, ville prøve å få litt søvn før det kanskje braket løs i sju-åtte tiden. Og kanskje ville et rolig hus gi Tulla den roen hun trenger? Det ser i alle fall ut som om noe er på gang nå; halen henger beint ned, hun har også trykket den mot hømhømen ved et par anledninger. Nå har hun funnet valpekassen igjen, og graver og peser, og graver og peser, og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 21. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Kommet ut slim, ryggen har sammentrekninger, men ikke veer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Spennandes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke dra på jobb!! Masse lykke til med fødselen, håper alt går som det skal. Kommer nok til å titte innom en gang eller tyve mens jeg er på jobb, dette er jo bare alt for spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar