Gå til innhold
Hundesonen.no

Forlovet 24/12-09


Saphire

Recommended Posts

Ja hva mer kan jeg si enn hva overskriften sier. I dag(går) 24.12.09 ble jeg forlovet. Min samboer i over 4 år overasket meg skikkelig før vi dro til julefeireiring med å fri gitt

Det ble tårer, snørr og et RUNGENDE jaaaaaaa, så nå sitter jeg med en nydelig forlovelsesring på fingeren. Gulkanter med hvitt gul i midten! Jeg er så glad, fornøyd, stolt, lykkelig og alt man kan bli. Sitter med tårer i øyekroken mens jeg skriver dette liksom :wub:

Kan vel si det ble en fin jul. Nå har vi kommet oss hjem, sittet under det nye varmepleddet våres, kost oss med champanje og det som hører med.

Følte jeg bare måtte si det, vil rope det til hele verden!

*Lykkelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takke takk! Neida, han er faktisk flink til å huske dato, så det var nok ingen grunn. Men jeg syns nå jaggu julaften er en super dag å fri på jeg, dagen hvor vi skal ha hverandre nære :cool:

Føles rart ut da, er jo absolutt ikke vant til å ha ring på hånden, så det føles ut som at jeg "gløder" nyforlovet hvor enn jeg går.

Nå kommer min farmor på besøk snart, og i kveld skal jeg til mamma, så jeg grugleder meg til å fortelle de det :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takke takk! Neida, han er faktisk flink til å huske dato, så det var nok ingen grunn. Men jeg syns nå jaggu julaften er en super dag å fri på jeg, dagen hvor vi skal ha hverandre nære :cool:

Føles rart ut da, er jo absolutt ikke vant til å ha ring på hånden, så det føles ut som at jeg "gløder" nyforlovet hvor enn jeg går.

Nå kommer min farmor på besøk snart, og i kveld skal jeg til mamma, så jeg grugleder meg til å fortelle de det ;)

Tulla bare jeg da! Julaften er en flott dag å fri på! :o

Den følelsen der hadde jeg også, ringen var liksom så utroooolig skinnende at jeg følte alle måtte se det lyse av den! Og det pussige er at det gjorde de også... Heldigvis (?) blir den fort litt mattere (eller kanskje det bare føles sånn...?) og da er det bare hyggelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh :o Heldiggrisen du! Må innrømme jeg har drømt litt om et slikt øyeblikk selv. Lurer på om jeg noen gang blir å få oppleve det :cool: (jeg og sambo har vært sammen - og bodd sammen - i over 4 år vi og nemlig)

kommer nok! Han tok jo god tid min kjære også, har jo gått og drømt om det lenge. Men disse mannfolka vettu, er så nervøse for slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :lol:

Vet dere når bryllupet skal stå?

Hilsen en som har vært forlovet en stund men fremdeles er usikker :)

Vi vet ikke når det blir bryllup. Jeg må iallefall bli ferdig med studiene mine, dvs at jeg er ferdig sommeren 2011. Så evt sommer 2012 eller sommer 2013 om ting går etter planen.

Jeg selv er ikke sååå gira på å gifte meg, men jeg føler at når man er forlovet så er man mer bundet til hverandre. Man har liksom et bevis på at man tilhører " noen". Syns den følelsen er utrolig god.

Hvor lenge har dere vært forlovet da?? Og hva er du usikker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...