Gå til innhold
Hundesonen.no

en følelsesladet dag..

Cathrine og Killja

Recommended Posts

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

synes du er skikkelig tøff som tar slik inisjativ! :wub: ikke alle som hadde turt det :P håper det blir en flott jul for deg :P

selv har jeg lite (kan lese ingen) kontakt med fars-siden...

Skrevet

Spennende! og veldig modig gjort av deg. Ønsker deg masse lykke til og håper det går veien for deg! Spennende at dere har en felles hundeinteresse. Hold oss oppdatert!

Skrevet

Lykke til! Det er virkelig tøfft gjort av deg, og jeg håper du får et positivt svar. (Kanskje brevet ditt blir en kjempejulegave for henne?)

Skrevet

fikk sms fra henne tidligere i dag.... hun skrev at dette var den beste julegaven hun kunnne fått.... og vi har sendt meldinger i hele kveld. hun vil treffe meg.... :wub:

Åh, jeg er så glad på dine vegne! :P :P

Skrevet

fikk sms fra henne tidligere i dag.... hun skrev at dette var den beste julegaven hun kunnne fått.... og vi har sendt meldinger i hele kveld. hun vil treffe meg.... :wub:

Ååå! Nå fikk jeg tårer i øynene! Så utrolig koselig og fantastisk, kan tenke meg at dette var en super julegave for deg også!

Lykke til videre!

Dette var bare kjempekoselig å høre! :P

Skrevet

Ååå! Nå fikk jeg tårer i øynene! Så utrolig koselig og fantastisk, kan tenke meg at dette var en super julegave for deg også!

Lykke til videre!

Dette var bare kjempekoselig å høre! :P

takk.... er helt absurd for meg dette :wub:

Skrevet

Så gøy å lese, må være skikkelig rart og skikkelig flott på en gang :wub:

OT; Er du den Cathrine som har vært på fest hos jannike noen ganger? Driver/drevet hundelufting? Isåfall har jeg jo vært på fest sammen deg noen ganger, fant det plutselig ut nå...litt treg jeg...

Skrevet

Så utrolig bra :P Godt at det ble sånn, at dere begge kanskje følte det samme.

Dere får ha lykke til videre, og dette var kanskje årets julegave? :P

Skrevet

Så utrolig kjekt å lese! Fekk ein liten tåre i øyekroken nå. Gratulerer!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...