Gå til innhold
Hundesonen.no

Grand Danoisen Aimee

TonjeRA

Recommended Posts

Skrevet

åååååååååå hellemin :lol: Så søt a:) Blir liksom ikke litt valpesyk heller da;) Gleder meg til treff med denne lille søtingen :icon_redface::)

Hihi...ja, hu er søt den frøkna! :P Blir moro å se dere igjen også...:)

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Gratulerer med det store nurket! Hun er nyydelig:) Så flott at du tok steget helt inn i "vår" verden.

Takk, takk! :icon_redface: Må innrømme at jeg føler meg velkommen i GD verden allerede! :)

Gratulerer masse, hun var nyydelig :lol:

Takker og bukker! :P

Skrevet

Ja her blir tatt imot med åpne armer :) utrolig trivelige folk :icon_redface: skal brått se at det er annerledes å ta med seg ny hund i ringen :lol::P

Ja, gleder meg som bare det til å prøve ho i ringen! Det blir moro! Mye trivelige folk som hjelper oss i gang der! :)

Skrevet

Nå er det under 2 uker til vi skal hente hjem vidunderet... :):D:(

Har nedtelling på kalenderen her... :lol:

ja kan jeg tenke meg :D ventetiden er nesten like koselig som å hente valp :):o

Ta med oss noe god mat når vi kjører bort for å hente ho, også noe varmt å drikke *nam*

Skrevet

Jepp...tar det som en tur vettu...koser oss som bare det begge veier...:lol: Selvom det sikkert blir en enda bedre tur hjem...:) *sommerfugler i magen* :)

Skrevet

Ja, da er det kommet flere bilder av nydelige Aimee! :) Her er hun 8 uker...Har vokst masse siden sist jeg så henne! :ahappy: Om bare en uke er hun hjemme hos oss! :)

DSC_4452.jpg

DSC_4451.jpg

DSC_4450.jpg

Skrevet

Fyttigrise så søt!

Skal du stille Ailo på hellerudsletta i slutten av jan?

Nei, skal ikke stille Ailo der, men vi kommer med Aimee for å sosialisere...:ahappy:

Skrevet

Fy søren, noe så nydelig! Perfekt valp jo!

Mhm...Takk...Hun er fantastisk...Hyggelig med slike kommentarer! :ahappy:

Gosh så utrolig nydelig :aww:

Takk...:ahappy: må jo bare si meg enig... :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...