Gå til innhold
Hundesonen.no

Grand Danoisen Aimee


TonjeRA

Recommended Posts

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Så herlig! :whistle:

Hihi...ja, hun er litt av ei rampejente!! Her er det virkelig full fart heletiden!!

Helt nydelig !Gratulerer så mye :)

Tusen takk! :) Ja, ho er virkelig et sjarmtroll uten like! :D

Skrevet

Hehe...Her kommer flere bilder av nurket vettu...

Her har bestisene tatt seg en hvil sammen... :lol:

IMG_7732.jpg

IMG_7750.jpg

Her begynner hun virkelig å bli lei av morsan som til stadighet flyr rundt med kamera :banana:

IMG_7751.jpg

IMG_7752.jpg

IMG_7753.jpg

Skrevet

syntes ho likner litt på tante jeg :) søt er ho :P men ingen bilder av dagens bad da?? :)

Likner på tante??? :banana: Eller på kusine Kita? :)

Prøvde å ta bilder av ho i badekaret, men da bare hoppa ho ut... Hehe... :) Så ble i grunnen dårlig med bilder altså... :lol:

Skrevet

Likner på tante??? :banana: Eller på kusine Kita? :)

Prøvde å ta bilder av ho i badekaret, men da bare hoppa ho ut... Hehe... :) Så ble i grunnen dårlig med bilder altså... :lol:

hehe mente tanteTina ja :P vi er søte som sukker begge to hihi skal prøve å rekke å komme opp en tur i morra jeg :) se på det nyvaska vidunderet :)

Skrevet

Hihi...ja, ,dere er noen uskyldige sjarmtroll begge to! :)

Nå ligger Ailo og Aimee krølla sammen i samme kurven og sover... :banana: er så søte atte!! :lol:

Jobber forresten til 5 i morra, men nmå bare komme etter det...:)

Skrevet

haha...Vi har prøvd, Synnøve... :) Er søren ikke bare bare å få stilt opp denna villstyringa! :)

Da må det fram med den berømte leverposteiboksen :banana: skal hjelpe dere jeg :):lol:

Skrevet

Hehe...hu er et matvrak uten like, så veit ikke om det er like greit å trene uten...Har prøvd med små godbiter i dag...men de bare grafser ho etter... :banana:

  • 2 weeks later...
Skrevet

Er vel på tide med noen nye bilder av Aimee...Selv synes jeg hun vokser som bare det, og er blitt større allerede...:) Litt av ei selvsikker jente vi har fått oss... Hun tar alt på strak arm!! Også er hun sjarmerende til tusen da selvfølgelig!! Bare sjekk de bildene her :lol::):D Er da ikke rart man lar seg sjarmere... :wub:

IMG_7827.jpg

IMG_7831.jpg

IMG_7832.jpg

IMG_7833.jpg

IMG_7834.jpg

Skrevet

ja sjarmerende med egen vilje :) Kita driver å lærer ho å være god bilpassasjer om dagen :) begynner å lære nå :wub: men partert en del papp som var i bilen til Randi i dag :D hihi men sa ikke ett pipp i dag :lol:

Skrevet

ja sjarmerende med egen vilje :) Kita driver å lærer ho å være god bilpassasjer om dagen :D begynner å lære nå :D men partert en del papp som var i bilen til Randi i dag :lol: hihi men sa ikke ett pipp i dag :D

Parterte papp???? Det har ikke jeg hørt noe om! :wub:

Kjeda seg vel da... :) :)

Skrevet

Parterte papp???? Det har ikke jeg hørt noe om! :lol:

Kjeda seg vel da... :D:)

hehe ja :D lå en sånn flat papp-plate (gammel eske tror jeg) hehe den gikk det hardt utover :) liten makeleringshund dere har fått hehe :D tok hull på vommen vi henta før vi kom hjem å :wub: sulten ho se :)

Skrevet

Litt flere bilder av lillemor fra dagen i dag... :D Begynner å bli så utrolig flink!! :lol:

Står så pent hun kan...

IMG_7915.jpg

Her øver vi på å holde ører

IMG_7843.jpg

Også er det noen bilder jeg tok av henne ute i snøen i dag...

IMG_7845.jpg

IMG_7853.jpg

IMG_7891.jpg

IMG_7899.jpg

Hilser pent på fjordingen Ronja

IMG_7886.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...