Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk vinner Vikingeskipet


LBL

Recommended Posts

Nå har PM blitt lagt ut på www.nkk.no, så nå kan man finne ut hvor mange konkurrenter man får! :)

I Likkas rase er det påmeldt 10 stk, noe som er godt over gjennomsnittet på rasen. Tipper at endel kommer fra Sverige.. Og ihvertfall noen av dem er mer kraftig/ mer utviklet enn Likka.. :D

Noen andre som vil tippe om sin rase? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..siden Loke ikke er en av de 34 påmeldte gronnisene så er resultatet veldig åpent føler jeg. Han hadde jo bare feid alle de andre av ut av ringen..(bokstavelig talt) :)

Men hos Laekenoisen har man jo en sikker vinner ser jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare meldt på 12 tibetanske terriere :-o Pleier å være mellom 30 og 40 egentlig på hamar. Blir UTROLIG spennende :)

MEN stiller også chinese crested, er hele 50 stk påmeldt. HELT sykt hvor mange det har kommet det siste året :)

Slik er det med pommene også...når jeg begynte å stille så var det normalt at det var 4-5 stk. Nå er det 9-10 PLUSS valpene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 japanere og 28 samojeder, glad vi ikke har melddt på noen der ja. men 20 japanere er faktisk ikke unormalt på store utstillinger som nkk og japanerklubben sine utstillinger(har no stilt på utstillinger hvor det har vært på meldt nesten 30 japanere jeg).

samojeder er det lite av som stilles her i hordaland som regel så er det Aiwa og 1-2 andre av og til så 28 var uvant å se. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som det er påmeldingsrekord på veldig mange av rasene. Litt morsomt å se at raser som var veldig små før blir mer og mer populære, som feks aussie, portis, lagotto, pumi, eurasier, bordeaux dogge. Jeg husker når det var små raser jeg (men så har jeg vært her en stund også da.. :) )

Jeg synes det er moro å se mange av min rase jeg (selv om de slår oss), det er ikke mange lapske vallhunder jeg har sett i levende live selv om jeg har hatt rasen i ett år nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se min egen rase der og - en venninne sin hund skal stille der i CH klasse. :)

Skal du til Hamar? Det visste jeg ikke. :?

Skal vi se da. 2 katalanske gjeterhunder, de må jeg få med meg. 35 bearded collier, de vil jeg også se, i alle fall noen av dem. Nabohunden får 19 airedale terriere å konkurrere mot. Også må jeg få med meg i alle fall noen av de 40 labradorene på søndag. Også de 17 curly coated retrieverne. Og ellers så skal jeg bare rusle rundt og se på alle de vakre hundene som kommer til å være der. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...