Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen nye bilder av gutta mine!

turbogutten

Recommended Posts

Skrevet

Ja da har Bajaz blitt 7 mnd og Turbo er jo snart 4 år gammel! Tiden flyr så alt for fort! De to gutta koser seg sammen, tross størrelsesforskjellen og Bajaz er en liten tøffing med sine snaue 2 kilo :)

DSC_1026.jpg

DSC_1028.jpg

DSC_1029.jpg

DSC_1031.jpg

DSC_1032.jpg

DSC_1034.jpg

DSC_1035.jpg

DSC_1039.jpg

DSC_1041.jpg

DSC_1044.jpg

DSC_1045.jpg

DSC_1046.jpg

DSC_1047.jpg

DSC_1048.jpg

DSC_1049.jpg

DSC_1051.jpg

*klippe opp*

Skrevet

Nåååhmin. :P

Kjempeflotte gutter du har. :P

Tusen takk :P

:P så utrolig søte de er sammen, Bajaz mellom bena til Turbo da *smelt* så bra de er så gode venner :P

Ja, hadde de ikke vært så gode venner hadde ting vært veldig mye vanskeligere enn det de er! :P

:) Gu kå skjønne! Han er ikke mye baby nå lengre nei :P begynt å bli ungdom nå ja :P

Nei han begynner å bli skikkelig fjortis! Takk forresten :P

Tnååååh, det er de herligste bildene jeg har sett på lenge ;) morsomt at de er så gode venner da!

Det er hyggelig å høre, de går utrolig godt sammen, de er utrolig like tross at de er rimelig forskjellige raser! Bøller like mye, er like hypre og ikke minst tigger de like mye når det er mat i nærheten :P

Skrevet

Det er hyggelig å høre, de går utrolig godt sammen, de er utrolig like tross at de er rimelig forskjellige raser! Bøller like mye, er like hypre og ikke minst tigger de like mye når det er mat i nærheten :)

;) mye av det hørtes veldig kjent ut! Når gubben spiser har han en hund sittende på hver side av seg med verdens mest innstendige blikk :P Selv om Eddie er minst er han ikke så lett å overse, for han sitter på gulvet med forbena opp på kanten av sofaen, nemlig. Morsomt med en liten og en stor, ihvertfall!

Skrevet

:P mye av det hørtes veldig kjent ut! Når gubben spiser har han en hund sittende på hver side av seg med verdens mest innstendige blikk ;) Selv om Eddie er minst er han ikke så lett å overse, for han sitter på gulvet med forbena opp på kanten av sofaen, nemlig. Morsomt med en liten og en stor, ihvertfall!

Haha ikke sant! :P

Så utrolig herlige dem er sammen! :P:P

Ikke sant :)

Så skjønne dem er! Og godt å se at Bajaz har blitt helt frisk igjen. :P For han er helt helt frisk? Sant?

Takk :P Jada han er helt frisk igjen heldigvis! :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...