Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange sonenhunder ville du kjent igjen?

Symra&Pippin

Recommended Posts

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Enn at jeg glemte dine når jeg skrev lista da - hadde kjent igjen både den brune damen og Qui.

Japp, tenk at du gjorde det *sjokkert, men flirer*

Men ja, du hadde nok kjent dem igjen. Eller kanskje meg, hun som ikke klarte lukke sprekken midt i fjeset :icon_confused:

Men kjenne igjen hunder fra bilder og om man har møtt dem først er jo to forskjellige ting.

Japp igjen. Og jeg er nok ikke spes god på å kjenne igjen fra bilder *pinlig*

Men Frk.Brun behøver man ikke bilde på siden hun er den eneste liksom, skal godt gjøre å ta feil da liksom :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare jeg hadde klart å kjenne igjen hunder jeg allerede har møtt IRL, jeg. Eller kanskje jeg hadde kjent dem igjen om jeg har sett et bilde av hund og eier tidligere :icon_confused:

mulig jeg er verdens dårligste hundemor... men jeg tror ikke jeg ville kjent igjen min EGEN hund i en flokk (over 10) av samme rase, jeg :wub:

jammen godt at han vet hva han heter! :P

Det minner meg om, vi hadde et belgerslipp etter Letohallen i fjor. Da var det Stitch og søstrene Lilli og Whisky og Dinamor + Noah og Norris og en terv til som jeg ikke husker navnet på. Jeg må innrømme at jeg ikke var helt sikker på hvem som var min av svartingene, til en hver tid :D

(jeg er ikke så god på belgere og bartedyr... :P )

Du trenger ikke bli flau over det - se over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde iallefall kjent igjen deg *himle littegrann over ellevill hund*

Jeg hadde kjent igjen Cane, det er jeg nesten helt sikker på, men samtidig er han stor og svart, og hvis han hadde stått ved siden av en rekke andre store, svarte grønniser så er jeg litt i tvil. Hadde jeg fått hilse hadde det vært null problem tror jeg!

Jeg tror du hadde det. Hvis vi hadde stilt Cane på rekke med hvilke som helst andre grønnisgutter her i landet, så er det bare å se bak dem - den som stikker lengst ut bak er Cane. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Frk.Brun behøver man ikke bilde på siden hun er den eneste liksom, skal godt gjøre å ta feil da liksom :icon_confused:

Når du sier det på den måten, skulle jeg vel klart å identifisere henne, jeg også.

Dessuten har vel både Bani-Bangou og Auda vært innom, og de burde jeg vel også klare å dra kjensel på. Det har kanskje litt med interesse å gjøre, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravlebøtte? Du? Skjønner virkelig ikke hva du snakker om :D

Nei akkurat, du hører virkelig ikke etter når jeg snakker du... :wub:

Det minner meg om, vi hadde et belgerslipp etter Letohallen i fjor. Da var det Stitch og søstrene Lilli og Whisky og Dinamor + Noah og Norris og en terv til som jeg ikke husker navnet på. Jeg må innrømme at jeg ikke var helt sikker på hvem som var min av svartingene, til en hver tid :icon_confused:

Fnis, skal ikke lenger tilbake enn to dager jeg. Syntes plutselig "guttungen" til kusine var blitt så liten, bare for å finne ut at det var min egen frøken, som er tanten, hadde gått ut gjennom grinden og menget seg med de andre :P

Når du sier det på den måten, skulle jeg vel klart å identifisere henne, jeg også.

Ja, selv du hadde nok det :P

Dessuten har vel både Bani-Bangou og Auda vært innom, og de burde jeg vel også klare å dra kjensel på. Det har kanskje litt med interesse å gjøre, ja...

Mmmm kanskje. Om ikke jeg hadde puttet inn en haug med bilder av hundene til David også, da tror jeg du skulle slitt litt :P

*bare for å unnskylde meg selv som ikke for mitt bare liv klarer finne igjen min valp i alle de bildene jeg tok der*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å lese at det er flere som ville kjent igjen Emma og My *ler* De er kanskje litt spesielle begge to... Og muligens ikke noe særlig vanskelige å kjenne igjen, tydeligvis.

Jeg må prøve å se hva jeg klarer å ramse opp...

- Bridie, for hun har jeg sett inni en bil fra førav *ler* og hun har jeg sett på såå mange bilder

- Tia for hun er en aussie hun også, og de er kanskje enklere og kjenne igjen siden jeg har en selv? :P

- Cane, fordi han ser så kjekk og sunn ut :wub:

- Extra, fordi hun er så muskuløs har så flott smil!

- Kokos til Martine, hadde kanskje blitt problemer om hun sto iblant søskenflokken sin da..

- Ulvehund-Mona og aussie-Siri

Hmm.. Jeg kommer jo ikke på noenting :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka til Ingvild

Kira, Nika og Nomi til Stine

Cita og Tia til Benedicte

Ask til Marie

Milo og Vegas til Christine

Bridie til Marit

Tulla til Huldra

Albin til Mona

Milla og Zorba til Kristin

Selma til Sara

Lisa til Charlotte

Tíbrá til Caroline

Tror det er alle :icon_confused:

EDIT: endret navn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok slitt veldig med raser med individer som er svært like av seg.

Og jeg vil ikke garantere at jeg hadde kjent igjen så mange om man hadde plassert veldig mange av rasen sidenav hverandre. Men Loppa til Tine hadde jeg kjent igjen, Betty til Tatijana og Amira til Maren, og akkurat for øyeblikket Zaira til yvonne. Er nok flere også, men nå står det stille.

Edit: Hadde nok kjent igjen Nana til Tine også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert jeg! Du som omtrent aldri har møtt de en gang. :wub:

Da lurer jeg på om dere klarer å finne X'en her :icon_confused:

x-kull6uker005.jpg

Den som skiller seg ut som en "konge"? I midten..?

Ikke drep meg om jeg tar feil og kaller feil hund for konge,men den så veldig staselig ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr to fra høyre? Føler meg litt bernernerd etter å ha vært så mye med deg :D

Klarte Albin og Bella og X'en er nr to fra høyre ja :P Men i en flokk av samme rase hadde jeg nok ikke funnet igjen så mange av de andre...Kanskje Blaze og Talli men tviler på resten.

Ikke vakre Willy engang sammen med en gjeng fra Star Wars :P Med litt flaks kunne jeg funnet Noah og Supra.... Argyr og Qui såklart :P

Men står det en flokk med svarte labradorer sammen f.eks.tror jeg ikke jeg hadde skilt ut noen... :icon_confused:

Den som skiller seg ut som en "konge"? I midten..?

Ikke drep meg om jeg tar feil og kaller feil hund for konge,men den så veldig staselig ut ;)

Ingen fare, er helt riktig det. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, med mindre jeg har lov å rope *ler* Da ville jeg nok kjent igjen Talli, Blaze, Nora og Dina. Ja, Willy og Babs også da og det uten å rope. Og jeg lurer litt på om jeg ville kjent igjen schæferen til Argyros, han har øyenbryn han. Nå når hun har fortalt at KO'n har spesiell farge, så kjenner jeg igjen han å *flir*

Ellers ville jeg nok vært rimelig lost. Kjente så vidt igjen min egen hund når de alle gikk i flokk på mandag. Eneste grunnen til at jeg klarte å skille henne fra den andre voksne tispa, var fordi den andre var nedrøyta :icon_confused: Kan jeg skylde på at jeg har hatt henne litt for kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minner meg om, vi hadde et belgerslipp etter Letohallen i fjor. Da var det Stitch og søstrene Lilli og Whisky og Dinamor + Noah og Norris og en terv til som jeg ikke husker navnet på. Jeg må innrømme at jeg ikke var helt sikker på hvem som var min av svartingene, til en hver tid :wub:

*flir* Det var den gangen det:

aIMG_4464.jpg

Stitch er vel ikke den vanskeligste av de å skille ut, Lilli og Whisky derimot er det vel ikke så mange som ser forskjell på :icon_confused:

Jeg tror du hadde det. Hvis vi hadde stilt Cane på rekke med hvilke som helst andre grønnisgutter her i landet, så er det bare å se bak dem - den som stikker lengst ut bak er Cane. :P

Og hadde vi putta Dina blandt grønnisgutta, hadde han vært den som var nest lengst :D

Dina på frislipp med andre tisper er som regel enkelt å finne ut av, jeg tror det hadde blitt vanskeligere med hanner faktisk, om hun er i full pels *ler* Det er jo fortsatt morsomt at så mange tok feil av henne og Shadow for to år siden, på dette bildet her:

aIMG_3894.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er, Hvor er, Hvor er - Betty?

IMG_4392.jpg

Siden jeg har skrytt på meg at jeg kan kjenne henne igjen...

Jeg tror hun er den forrerst i midten av de hundene til høyre på en måte?

Altså nr to fra venstre av de :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du hadde det. Hvis vi hadde stilt Cane på rekke med hvilke som helst andre grønnisgutter her i landet, så er det bare å se bak dem - den som stikker lengst ut bak er Cane. :D

:icon_confused: Søte Cane :wub:

Siden jeg har skrytt på meg at jeg kan kjenne henne igjen...

Jeg tror hun er den forrerst i midten av de hundene til høyre på en måte?

Altså nr to fra venstre av de :P

Det tror jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...