Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken hunderase er du?

siljestokka

Recommended Posts

Holy ****...

badge_bulldog.png

Bulldog

The Comedian

You may look like the troublemaker of the pack, but it turns out your tough guy mug is worse than its bite. You're really a softie, loyal to your friends and family and A-OK with meeting new pooches, but you prefer to do so with a high-five instead of a paw-shake. Proud of your great sense of humor, you've got a whole litter of jokes you draw from to keep the mood playful and the positive energy alive. A perfect afternoon for you involves a leisurely stroll with a pal, followed by a little downtime in an easy chair with a frosty can of brew and a remote control within easy fetching distance. You shed accusations of being lazy, knowing perfectly well that you're kenneling the energy you might need for... well... something. Learn more »

FAMOUS BULLDOGS: Ellen DeGeneres, Whoopi Goldberg, Jack Black, George W. Bush

LIKELY PROFESSIONS: Comedian, Firefighter, Racecar Driver, Bartender

også tok jeg den igjen...

badge_golden.png

Laid-back, sociable and well-groomed, you've got your own hip little pack of groupies who just love to be around you. You have a brain inside that adorable little head of yours, though you use it mostly to organize your hectic social calendar. You never poop out at parties, and since you're popular with ladies and men, as well as children and adults, you dish out your wit, charm and luck to whomever is close enough to bask in it. The top dog likes you and wants to be your best friend, despite the fact that he doesn't really know what the heck you do. No one does, in fact, but everyone loves you all the same. A true foodie, you’ve got your keen ears fine-tuned to make sure you don't miss out on the opening of a trendy new place to nosh. But your youthful days of being able to wolf down food 24-7 are wagging behind you, meaning you've got to watch what you eat so you don’t pull a Brando and outgrow your coats. Learn more »

FAMOUS GOLDEN RETRIEVERS: Bono, Robert Redford, Joe Montana, Julia Roberts

LIKELY PROFESSIONS: Journalist, Intelligence Agent, Venture Capitalist

I beskrivelsen passet faktisk første resultat ganske bra til meg, overaskende nok. Har ikke tenkt på meg selv som en bulldog før :thumbs: men jeg ser ikke så veldig skummel ut da. Yrkesmessig er jeg en golden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

badge_bulldog.png

Bulldog

The Comedian

You may look like the troublemaker of the pack, but it turns out your tough guy mug is worse than its bite. You're really a softie, loyal to your friends and family and A-OK with meeting new pooches, but you prefer to do so with a high-five instead of a paw-shake. Proud of your great sense of humor, you've got a whole litter of jokes you draw from to keep the mood playful and the positive energy alive. A perfect afternoon for you involves a leisurely stroll with a pal, followed by a little downtime in an easy chair with a frosty can of brew and a remote control within easy fetching distance. You shed accusations of being lazy, knowing perfectly well that you're kenneling the energy you might need for... well... something.

Yup, that's me! :thumbs: I'm a lazy son (daughter) of a bitch (i alle fall hvis jeg er en hund).. :blink: Jeg vil kanskje si at jeg er hakket mer aktiv enn en bulldog da (håper i alle fall det)! :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup, that's me! :banana: I'm a lazy son (daughter) of a bitch (i alle fall hvis jeg er en hund).. :blink: Jeg vil kanskje si at jeg er hakket mer aktiv enn en bulldog da (håper i alle fall det)! :aww:

Vel, nå har jeg en engelsk bulldog og jeg vil si at de faktisk er meget aktive - i alle fall som valp :thumbs:

badge_lab.png

Jeg ble også labrador :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...