Gå til innhold
Hundesonen.no

Mon Cherie's Dream of Demi


LeneG

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer! Husker kjempegodt det sjokket over hvor liten Tinka var også.. jeg bare satt og så på henne og lurte på om hun virkelig var så liten eller om jeg så syner :lol:

De er så fantastiske hunder! Du har virkelig en super tid foran deg.. og så må jeg hilse fra Tinka som har veldig lyst til å leke litt med Demi når hun slutter å sove hele tiden :P

Hun er bare aldeles nydelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt hun er! :lol: Gratulerer, Lene!

Takk :)

Gratulerer med å ha frøkna hjemme! Kjempesøt jente :lol:

Takk :P

Gratulerer! Husker kjempegodt det sjokket over hvor liten Tinka var også.. jeg bare satt og så på henne og lurte på om hun virkelig var så liten eller om jeg så syner :lol:

De er så fantastiske hunder! Du har virkelig en super tid foran deg.. og så må jeg hilse fra Tinka som har veldig lyst til å leke litt med Demi når hun slutter å sove hele tiden ;)

Hun er bare aldeles nydelig! :)

Ja jeg er fremdeles like sjokkert og livredd for å tråkke på henne eller at barna skal tråkke på henne. De får nesten ikke lov til å bevege seg :P

Demi har sikkert veldig lyst til å leke. Hun kommer fra ett hus med 5 voksne hunder og 8 valper så hun føler seg nok litt ensom.

Hun løp fornøyd bort til pus her og skulle leke men fikk seg enn midt på snuta. Hun så skikkelig nedbrutt ut og gikk å la seg i hula si. Stakar lille venn.

Pusene her er veldig flinke til og ikke bruke klørne sine så det er like greit at hun lærer seg å holde seg unna dem med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner :lol:

Det er rart å ha en så liten valp. Hun virker så tander og skjør.

Gratulerer :lol: Hvilke planer har du for den lille tassen? :lol:

Takk :P Jeg skal stille henne ut litt. Første valpeshowet i midten av februar i Letohallen. Har også tenkt på lydighet og freestyle. Vet ikke helt ennå. Bare vet at jeg MÅ trene henne. Det klør i fingrene allerede men hun er rimelig uferdig i en alder av 8 uker i forhold til hva Bonnie var. Dessuten så sover hun sååå mye. Blir nesten litt kjedelig :P

Det tar seg vel fort nok opp regner jeg med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den lille bebissen:D

Takk :P

Snutte-putten sååå søt da ;)

Tenker hun skal få begrave seg i store, romslige saluki-labber etterhvert jeg :lol:

Ja jeg gleder meg til det møtet :P Da MÅ jeg ta bilder.

Tror nok Qui synes hun er søt jeg selv om hun kan gjemme seg bak det ene benet hans hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner :lol:

Det er rart å ha en så liten valp. Hun virker så tander og skjør.

Takk :P Jeg skal stille henne ut litt. Første valpeshowet i midten av februar i Letohallen. Har også tenkt på lydighet og freestyle. Vet ikke helt ennå. Bare vet at jeg MÅ trene henne. Det klør i fingrene allerede men hun er rimelig uferdig i en alder av 8 uker i forhold til hva Bonnie var. Dessuten så sover hun sååå mye. Blir nesten litt kjedelig ;)

Det tar seg vel fort nok opp regner jeg med :P

Gratulerer med lille nydelige! :lol: En dag du er skikkelig sliten og lei så kommer du til å angre på at du sa det var kjedelig med "masse sovende valp" *ler* :lol:

også måtte jeg flire litt av at ungene dine såvidt får lov til å gå rundt henne :) De får lære seg å subbe bena, ehhehe:)

NYT den deilige valpetiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Så nydelig :P

Takk :)

Gratulerer med lille nydelige! :lol:En dag du er skikkelig sliten og lei så kommer du til å angre på at du sa det var kjedelig med "masse sovende valp" *ler* :lol:

også måtte jeg flire litt av at ungene dine såvidt får lov til å gå rundt henne :) De får lære seg å subbe bena, ehhehe:)

NYT den deilige valpetiden!

Ja, jeg tenkte akkurat det når jeg skrev det :D

Takk skal du ha :P

Nhåå så nusselig! :lol: Gratulerer så mye!

Takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den etterlengtede lille frøkna. :lol: Hun var jammen skjønn! :P

Da Sølve var bitteliten (han veide ikke 1 kg en gang da jeg fikk han) var jeg så livredd for å tråkke på han at jeg begynte å subbe med bena.. :P Også passet jeg veldig godt på når jeg skulle lukke dører for plutselig løp han etter meg og jeg var livredd for å mose han i døra. Heldigvis tar det ikke lang tid før du automatisk ser ned og sjekker hvor hunden er og om litt er ikke valpen så bittliten - bare liten og mer synlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer så mye med den lille - men jeg er litt skeptisk - hun ser jo nesten ikke ekte ut! Og du sier hun sover mye.. sikker på du ikke bare er blitt prakket på et dyrt kosedyr?

Går det an å få et bilde av henne sammen med et eller annet sånn at vi kunne få en ide om størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...