Marianne Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Igår var Tequila og jeg på tur sammen med Annette og Loke og Hilde og Wachita, været var veldig av og på og det regnet bikkjer og katter og gamle kjærringer til tider, men humøret var på topp! Psyko Loke!!! :-o Wachita og Loke fant godt tonen, men han ble nok litt voldsom for den gamle damen sånn etterhvert...! :roll: Mye av turen ble bruk til å plukke borrer ut av pelsene.... Jeeej, endelig fri igjen!!! også blir han jaget ut i en busk, igjen av monster... :roll: Lille monsteret mitt! Ikke bestandig så lett å ta bilde av motiver som aldri har tid til å stå stille! Wachita har oppdaget godbiter!! Gale hunden! Loke i kjent turbostil! Og jentene tar livet litt mere med ro... Hilde og Wachita måtte snu så da fortsatte vi turen.. Loke prøver iherdig å få med seg Tequila å leke... ...tar seg en liten runde... ..og prøver igjen, men det samme resultat: Bank av damene.... :roll: Så kommer det noen bilder av Loke blanding av Portis og Lab MEN så fant han det beste gjørmehullet av dem alle!!! Et råttent algebefengt, for ikke snakke om illeluktende gjørmehull... barfy Heldigvis klarte han ikke overtale Tequila uti... Mmmmmm, deilig assa....! Opp for å riste seg.. også uti... Igjen... Se så delig han så ut....... Det hjalp ikke på sjekkinget at han stinket... :roll: Får skikkelig Rødhette og Ulven assosiasjoner til dette bildet! Ser ut som han er klippet inn der...! Lille pinnen skal dø!!! Så måtte han bade litt mer i håp om at han kanskje luktet litt bedre etterpå... Det ble med håpet... #-o Så fulgte vi Annette og Loke til bussen og vandret oss hjem. Både bikkja og jeg måtte rett i skrubben.. Et lite bevis for hvor møkkete og våt jeg var... :roll: Knall tur på ca 3 timer og Tequila var ganske så utslitt resten av kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Her har du virkelig tatt Loke på kornet! Dette er sånn vi kjenner han!! Banana Loke er kul! Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Maaange fine bilder og flotte hunder Loke var jo bare helskjønn, ( særlig etter gjørme/algebadet sitt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Flotte bilder hehe grønn gugge på Loke herlig :roll: Tequila ser virkelig ut som ei lita løve 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Kjempe fine bildeR:) (bare vent) jeg skal bombe dere om en liten stund.. med bilder altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Åååå som jeg irrtiterer meg for at vi ikke fikk blitt med... Men hvor ligger den grønne flotte sletten dere var på?? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Åååå som jeg irrtiterer meg for at vi ikke fikk blitt med... Men hvor ligger den grønne flotte sletten dere var på?? :? Hehehe den er også kalt Bogstad golfbane! Får bli med neste gang da vet du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Så koselig det så ut Har kjempelyst å være med senere en gang Men denne helgen har desverre vært fullpakket!! :-o Både Loke og T. Er nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 He he Det var fin tur ja...Og gjett hvem som lo seg halvt ihjel når min hund lå og koste seg i en dam full av gjødsel!? :-o Han stinket helt utrolig forferdelig..Og jeg måtte ta buss og tog med den (bokstavelig talt)stinkende kjøteren :oops: :oops: Tequila var ikke imponert over den hormonelle idioten der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Her har du virkelig tatt Loke på kornet! Dette er sånn vi kjenner han!! Banana Loke er kul! Banana Hva?! :-o Loke er da alltid sindig og avslappet på kurs! Skjønner ikke hva du prater om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 så fine hunder så ut som en koslig tur! Jeg og monsteret mitt blir også med engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 så fine hunder og bilder! ser ut som om dere koste dere ja! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 He he Det var fin tur ja...Og gjett hvem som lo seg halvt ihjel når min hund lå og koste seg i en dam full av gjødsel!? :-o Han stinket helt utrolig forferdelig..Og jeg måtte ta buss og tog med den (bokstavelig talt)stinkende kjøteren :oops: :oops: Tequila var ikke imponert over den hormonelle idioten der nei Det var skikkelig lættis med gjørmevesenet da...! Vi fnisa greit begge to da ja!! 8) Hehe nei Tequila var ikke veldig imponert, men kunne leke med han i ca 5 sek før han tok heeeelt av og da var det slutt på moroa... :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Dæven så kult det var det bildet av Loke når han rista seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 det så koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Kjempe fine bilder. Skulle ønske jeg var med, Men jeg hadde kjøretime sammtidig som dere skulle møtes. Tini og jeg blir gjerne med på neste tur. ps: smart bånd på Loke da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 så ut som e fin tur. syn jeg ikke var med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Så veldig trivlig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Det var skikkelig lættis med gjørmevesenet da...! Vi fnisa greit begge to da ja!! 8) Er det rart? Han så ut som han hadde funnet himmelen En dam som han fikk lagt hele kroppen sin nedi og så himmelsk den luktet! Han som hele tiden prøver å presse seg nedi små bekker og vanndammmer trodde vel ikke sine egen lykke..Og jeg som trodde jeg var ferdig med sølete retrievere :roll: Hehe nei Tequila var ikke veldig imponert, men kunne leke med han i ca 5 sek før han tok heeeelt av og da var det slutt på moroa... :roll Stakkars Tequila...En stinkende ,løpegal,masete og hormonell belger med AD/HD var vel ikke hennes syn på den ideèlle lekekamerat... Ikke at Loke skjønte hvorfor! Han som hadde parfymert seg og allting :? Hun er jo så nydelig da..Med den lyse løvemanken og verdige stilen. Synd det bare finnes en sånn i verden Skikkelig unik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Jeg er helt sikker på at Cita hadde falt pladask for Loke!! Han virker som en hund som kan leke 24 timer i døgnet, og der har de en god ting til felles! De kunne ha drept pinner sammen og algebadet :roll: Loke ruler Flash (vil ha en sånn energibunt jeg! Spesielt til lydighet, for jeg vil belønne med leke:P ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Er det rart? Han så ut som han hadde funnet himmelen En dam som han fikk lagt hele kroppen sin nedi og så himmelsk den luktet! Han som hele tiden prøver å presse seg nedi små bekker og vanndammmer trodde vel ikke sine egen lykke..Og jeg som trodde jeg var ferdig med sølete retrievere :roll: Stakkars Tequila...En stinkende ,løpegal,masete og hormonell belger med AD/HD var vel ikke hennes syn på den ideèlle lekekamerat... Ikke at Loke skjønte hvorfor! Han som hadde parfymert seg og allting :? Hun er jo så nydelig da..Med den lyse løvemanken og verdige stilen. Synd det bare finnes en sånn i verden Skikkelig unik Jeg kan ikke skjønne hvorfor Tequila ikke likte han assa... :roll: Men jeg likte han veldig da... Hvis det hjelper..? Savnet etter en stor arbeidsnarkoman kom snikende ja...!! :mrgreen: Er veldig enig med deg at hun er nydelig ja...! Beste i hele verden tenk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Kjempefine bilder. Det så ut som om dere koste dere skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 6. November 2005 Rapporter Share Skrevet 6. November 2005 Fine bilder og søte hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 Ååh, så herlige bilder! Loke er bare .. mm.. Hehe. Tror nok Puma hadde kost seg der han og, min lille gutt med kronisk pinnegalskap (han er HELT håpløs).. Gleder meg til jeg og kreket får blitt med dere på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. November 2005 Rapporter Share Skrevet 7. November 2005 Jeg er helt sikker på at Cita hadde falt pladask for Loke!! Han virker som en hund som kan leke 24 timer i døgnet, og der har de en god ting til felles! De kunne ha drept pinner sammen og algebadet :roll: Liker hun å gjørmebade,løpe om kapp med vinden og å kille pinner så er det dame for Loke Loke ruler Flash (vil ha en sånn energibunt jeg! Spesielt til lydighet, for jeg vil belønne med leke:P ) Joda,han er morro å trene med,og lek er den beste belønningen.Men bakdelen er at han koker lett over ,jeg må hele tiden dempe han,så det er ikke så ofte jeg får brukt lek Men kan ikke klage Men får ikke du en Aussie etterhvert?Da blir det hæla i taket og tennisballer i alle retninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar