SFX Skrevet 14. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2010 Det har blitt noen blogger i det siste, om litt av hvert, men mest LP, egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 14. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2010 Blogget med bilde av Extra og Link :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjartulf Skrevet 16. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2010 har oppdatert http://barebjarte.wordpress.com/ med mine tanker om en reformasjon av barnetoget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Siden sist har jeg blogget med bilder av Spectra, Pusur, dråper og Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2010 Da har vi også blogget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 22. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2010 da har vi omsider blogget om onsdagens flotte halvdagstur http://friluftshund.net/dagbok.php Forresten noen som vet hvordan man kan få laget en signatur mindre i størrelse? Har photoshop, men det er helt umulig å få signaturbildet mitt lite nok til å få bruke det her på sonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 22. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2010 Den siste uken så har jeg blogget om de to prøvene vi gikk i helgen. Har da med både bilder og filmer. Bloggen omhandler også litt og og nedturer med å ha en eldre hund. Selvfølgelig så har jeg også blogget om trening, film av maller som leker, og film av Extra sin vannhale. Litt av hvert med andre ord Legg gjerne igjen en kommentar om dere er innom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Har blogget om helgens resultater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Jeg har blogget om kurs og slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 26. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2010 Jeg har blogget om lydighetstrening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 26. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2010 Jeg har oppdatert bloggen med info om Aynï. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 26. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2010 Blogget litt mer om flokken vår med masse bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 28. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2010 Bloggen er oppdatert med treningsvideo, og tilbakemeldinger ønskes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2010 Jeg har blogget to ganger i kveld, faktisk - først om et trivelig pinsetreff med drittresultat, og så rimelig detaljert om lydighetstrening og uoffisielt lydighetsstevne, men det er for at jeg skal huske selv hva jeg skal og ikke skal gjøre. Ingen tvinges til å lese langt om LP... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 3. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2010 Oppdatert bloggen med helgens lydighetseskapader Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 3. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2010 Bloggen er oppdatert om lptrening (brukslydighetskurs) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 5. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2010 Oppdatert, med litt omplasseringsdyr og sånne ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 7. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2010 Jeg har oppdatert bloggen med bilder fra aussieringen på NKK Drammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 7. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2010 Blogget fra schæferhundutstilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 9. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2010 Laget en oppsummeringsblogg etter litt bloggtørke og laget en fotoblogg om fiskemiddag vi plutselig fikk http://friluftshund.net/dagbok.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2010 Oppdatert bloggen med bilder tekst og info om det nye familie medlemmet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 13. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2010 Har blogget om dagens spor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 13. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2010 Jeg har blogget litt med bilder fra hundeutstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2010 Jeg har blogget med film fra trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2010 Har blogget om dagens lpdebut (offisielt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts