Gå til innhold
Hundesonen.no

Soniser på facebook


tm100001

Recommended Posts

Må bare få komme inne med en kommentar her. Synes det blir litt 'feil' og legge til noen på facebook som er på samme forum, som du gjerne ikke har møtt. Jeg har kun venner som jeg kjenner og snakker med på facebooken min jeg da, godtar ikke alle og enn man som prøver og legge meg til. :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få komme inne med en kommentar her. Synes det blir litt 'feil' og legge til noen på facebook som er på samme forum, som du gjerne ikke har møtt. Jeg har kun venner som jeg kjenner og snakker med på facebooken min jeg da, godtar ikke alle og enn man som prøver og legge meg til. :hyper:

Jeg bor i gokk, så jeg ville aldri kunne bli kjent med noen fra sonen uten internett. Jeg synes det er fint å bli kjent med noen uten å møte dem face to face, jeg :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få komme inne med en kommentar her. Synes det blir litt 'feil' og legge til noen på facebook som er på samme forum, som du gjerne ikke har møtt. Jeg har kun venner som jeg kjenner og snakker med på facebooken min jeg da, godtar ikke alle og enn man som prøver og legge meg til. :hyper:

Det blir da opp til vær enkelt det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få komme inne med en kommentar her. Synes det blir litt 'feil' og legge til noen på facebook som er på samme forum, som du gjerne ikke har møtt. Jeg har kun venner som jeg kjenner og snakker med på facebooken min jeg da, godtar ikke alle og enn man som prøver og legge meg til. :aww:

Neivel, så ikke legg ut navnet ditt, så er det ingen som legger deg til uansett. Bare fordi DU gjør det sånn, så betyr vel ikke det at alle andre skal gjøre som deg?

Jeg er forøvrig medlem av gruppa, men jeg heter Camilla Soppen på Facebook, prøv å søk på meg på gule sider og se om dere finner meg! :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel, så ikke legg ut navnet ditt, så er det ingen som legger deg til uansett. Bare fordi DU gjør det sånn, så betyr vel ikke det at alle andre skal gjøre som deg?

Jeg er forøvrig medlem av gruppa, men jeg heter Camilla Soppen på Facebook, prøv å søk på meg på gule sider og se om dere finner meg! :)

Jeg finnes ikke på gulesider så jeg overlever om dere ikke vet navnet mitt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...