Gå til innhold
Hundesonen.no

Beste hundeblad?


Benedicte

Recommended Posts

Canis er det aller beste av de jeg har lest, for der står det liksom ikke bare om resultater osv. Hund&træning har jeg lett litt etter, men har ikke funnet det (noen tips om hvor jeg kan få kjøpt det, vil gjerne se litt i det før jeg begynner å abonnere).

Ellers er retrievernytt og Hundesport helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg abbonerer bare på canis og hundesport, jeg merker at jeg har ikke giddi å lese ett eneste ett av canis bladene, intereserer meg ikke :?

Så hundesport er best av de to selvfølgelig..høhø..

(abbonerer selvfølgelig på terrierbladet og wheatenbladet da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canis,hund og trening ,hundesport og til dels villmarksliv..

Hund og fritid finner jeg bare irriterende nå som det plutselig har blitt et reklamemagasin for Oslo Hundeskole.Jeg hadde faktisk ventet meg litt mer objektivitet fra Herr Marring men der tok jeg feil... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Canis kjempegodt..Før orket jeg aldri å lese hele, men nå leser jeg alt med en gang jeg får det...

Hvordan er hund og treæning egentlig? LIgner det veldig på Canis? Er det ikke irriterende å lese på dansk?:)

Til de som er interessert i agility kan jeg anbefale Clean run, det er sinnsykt bra, oppskrifter på aboslutt alt man kan ønske å trene på i agility, tips til å bygge hindere, hundehistorier, artikler om annen trening, handlerquizer og mye mer..Helt genialt:D (Det var dages reklame:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Canis kjempegodt..Før orket jeg aldri å lese hele, men nå leser jeg alt  med en gang jeg får det...

Hvordan er hund og treæning egentlig? LIgner det veldig på Canis? Er det ikke irriterende å lese på dansk?:P  

Til de som er interessert i agility kan jeg anbefale Clean run, det er sinnsykt bra, oppskrifter på aboslutt alt man kan ønske å trene på i agility, tips til å bygge hindere, hundehistorier, artikler om annen trening, handlerquizer og mye mer..Helt genialt:D (Det var dages reklame:P)

Hvor får man kjøpt Clean run? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...