Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetstrening


Birte

Når og hvor passer det for deg å ha trening på Furuset?  

23 stemmer

  1. 1.

    • Mandager
      12
    • Tirsdager
      17
    • Onsdager
      12
    • Torsdager
      9
  2. 2.

    • Fom 17.00
      9
    • Fom 18.00
      17
    • Fom 19.00
      9


Recommended Posts

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Okei, nå har jeg ikke lest alle postene i denne tråden, men hvordan fungerer disse treningene?

Er det sånn at vi som ikke er LP Junkier kan komme eller? :)

Hadde vært gøy med litt trening med forstyrrelser, og sosialisering, så jeg kunne gjerne tenkt meg å være med på disse treningene hvis vi kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå har jeg ikke lest alle postene i denne tråden, men hvordan fungerer disse treningene?

Er det sånn at vi som ikke er LP Junkier kan komme eller? :)

Hadde vært gøy med litt trening med forstyrrelser, og sosialisering, så jeg kunne gjerne tenkt meg å være med på disse treningene hvis vi kan :)

Det er bare å komme! :) Akkurat nå er det litt variable treningsplasser- og tider pga snøen, men vi prøver så godt vi klarer å holde styr på det i tråden her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som kommer imorgen?

Jeg kommer ikke da jeg har fått tilbud til innetrening, noe som frister den frosne delen av meg mest :devilbanana: Og der kan jeg også sette fra meg Zaira i bur/varmt gulv når hun ikke klarer å fokusere, for å bedre treningene våre :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått med meg denne tråden! Dette er jo kjempefint tiltak! Kan en veldig nybegynner og en sprettete liten krølle bli med også? Vi har trent veldig lite, så vi er ikke akkurat drevne i dette.. Kan vi bli med likevel?

Jeg deler bil, så ting må planlegges litt. Jeg har ikke bil i morra, så kan ikke komme. Når trener dere ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stella det er bare å komme :icon_redface:

Er som regel bare om tirsdagen vi trener, hvis det var det du tenkte på?

Jeg vil trene, men ble så kald da jeg var ute idag at det er mulig jeg ser ann gradestokken litt *pingle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stella det er bare å komme :)

Er som regel bare om tirsdagen vi trener, hvis det var det du tenkte på?

Jeg vil trene, men ble så kald da jeg var ute idag at det er mulig jeg ser ann gradestokken litt *pingle*

skjønner deg godt jeg, det er ikke okey for hundene heller når det er så kaldt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sico har fått lus, så vi kommer ikke før til neste uke.

Er forresten en opplyst skoleplass med en fotballbane og en basketballbane(?) på nedsiden av Furuset senter. Var der og trente i dag, og det var veldig fint underlag nå hvert fall, tynt lag med hardpakket snø.

Er også veldig fint å trene på fotballbanen ved IKEA, men som nevnt tidligere kommer det et fotballag der rundt 18.30, så kanskje vi burde finne et annet sted fram til snøen forsvinner? Greit å ha et fast sted å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Furuseth går det bane, er det langt fra banen til der dere trener?

I dag kommer vi ikke, er både styggkaldt og siden jeg fant ut dette i går er planen en litt annen :) Men vi blir gjerne med fremover! Er det tirsdager kl 18 som er planen fremover?

Nå må jo vinteren gi seg snart, og det er allerede merkbart lysere, så det blir bare bedre og bedre fremover :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig klare for trening i morra! Har en venninne som også kanskje vil være med, om det er ok?

Men hvor er det dere trener, er litt forvirring nedover i tråden :lol:

Blir det noe av i morra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg skal kjøre er det ikke så greit før tidligst kl 18, er så mye kø (må jo gjennom byen). Så da kanskje plassen ved senteret er fin?

Er det flere som kommer i morra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie og Bajnok kommer vet jeg.

Jeg kommer ikke, Zaira og jeg skal ha ett par rolige dager frem til Jeppe kommer. Jeg lover å komme sterkere tilbake når det blir litt varmere å trene ute sånn på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det trening i dag kl 18 bak Furuset senter. Marie, jeg og Julie kommer i alle fall :)

Hvis noen trenger veibeskrivelse, er det bare å ringe meg på 92 60 56 03. Men det er altså bare å kjøre inn til Furuset Senter, og så på høyresiden (når man ser mot senteret) rett framover til man ser en liten grendaskole på venstre side. Det er mulig å parkere der, ellers kan dere parkere på parkeringsplassen til senteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei whippetjente på 4 mnd:) Skulle gjerne vært med:) Hvilke dager og tidspungt er det trening? og hvor?

Treningene er på tirsdager fra kl 18 og utover. For tiden trener vi på baksiden av Furuset senter pga mye snø på den opprinnelige treningsplassen. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...