Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetstrening


Birte

Når og hvor passer det for deg å ha trening på Furuset?  

23 stemmer

  1. 1.

    • Mandager
      12
    • Tirsdager
      17
    • Onsdager
      12
    • Torsdager
      9
  2. 2.

    • Fom 17.00
      9
    • Fom 18.00
      17
    • Fom 19.00
      9


Recommended Posts

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Trener dere fortsatt litt på søndager også, eller er det kun tirsdag og torsdag?

Som Tinka&Daniel går jeg også på kurs de dagene nå nemlig. Men kunne tenke meg å eventuelt trene noen timer på søndager for eksempel. Har vært med en gang før, men så skjedde det plutselig så mye så det falt litt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Benedicte er også med, så vi er mest sannsynlig å finne på den vanlige plassen fra kl 18 i dag. Jeg har ikke internett nå fram til kl 17, så hvis noen vil trene et annet sted eller noe, så er det fint om du sender meg en melding og sier ifra. :)

Trener dere fortsatt litt på søndager også, eller er det kun tirsdag og torsdag?

Som Tinka&Daniel går jeg også på kurs de dagene nå nemlig. Men kunne tenke meg å eventuelt trene noen timer på søndager for eksempel. Har vært med en gang før, men så skjedde det plutselig så mye så det falt litt bort.

Har ikke vært søndagstrening på lenge, men vi kan godt starte med det igjen for min del. Trenger kanskje ikke sette det som en fast dag, men at folk heller skriker ut her dersom det passer en dag. Søndager er litt uforutsigbare for min del hvert fall.

Nå på søndag er jeg i Flatebyhallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært søndagstrening på lenge, men vi kan godt starte med det igjen for min del. Trenger kanskje ikke sette det som en fast dag, men at folk heller skriker ut her dersom det passer en dag. Søndager er litt uforutsigbare for min del hvert fall.

Nå på søndag er jeg i Flatebyhallen.

Ah skjønner, da kan jeg jo høre om noen er med sånn innimellom. Enig i at man ikke nødvendigvis trenger å gjøre det til en fast dag. Jeg vet ikke hva som skjer med oss og kurs videre ennå, men kanskje jeg får til å slenge meg på når dette jeg har begynt på nå er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål:

Zaira har lus, har vært behandlet i straks 2 uker. Dyrlegen sa at etter 14 dager kunne hun møte andre hunder igjen. spørsmålet er da dette, er det okey for dere om vi kommer på tirsdag? fordi på onsdag er det gått 14 dager siden hun ble behandlet :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer! Tror vi må ha treningen ved IKEA i morgen også, men forrige gang kom det et fotballag rundt 18.30 (de begynte vel å spille over hele banen fra 19, så da måtte vi gå) så enten må vi finne et annet sted, eller trene fra 17/17.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål:

Zaira har lus, har vært behandlet i straks 2 uker. Dyrlegen sa at etter 14 dager kunne hun møte andre hunder igjen. spørsmålet er da dette, er det okey for dere om vi kommer på tirsdag? fordi på onsdag er det gått 14 dager siden hun ble behandlet :blink:

Jeg ser ikke noe problem med det, de 14 dagene er uansett litt for sikkerhetsskyld.

Har hørt både 3 og 10 dager som sikkerhetsbuffer også :blink:

Vi kommer! Tror vi må ha treningen ved IKEA i morgen også, men forrige gang kom det et fotballag rundt 18.30 (de begynte vel å spille over hele banen fra 19, så da måtte vi gå) så enten må vi finne et annet sted, eller trene fra 17/17.30.

Vi kan jo satse på 17.30 så kommer jeg bare når jeg kommer hvis det er mye kø. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan høres 17.30 ved ikea ut for dere andre da? Hvis ikke det funker, så kan vi jo trene på fotballbanen i Alnaparken, rett ved ridehallen. Der er det lys og Oslo hundeskole hadde agilitykurs der senest i går, så regner med det er brøytet også. :blink:

For meg er det ett fett! Ved ikea er det gjerne bedre underlag, men samtidig kjedelig med fotballspillerne, og de synes sikkert ikke vi er så innmari kule heller :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan høres 17.30 ved ikea ut for dere andre da? Hvis ikke det funker, så kan vi jo trene på fotballbanen i Alnaparken, rett ved ridehallen. Der er det lys og Oslo hundeskole hadde agilitykurs der senest i går, så regner med det er brøytet også. :blink:

For meg er det ett fett! Ved ikea er det gjerne bedre underlag, men samtidig kjedelig med fotballspillerne, og de synes sikkert ikke vi er så innmari kule heller :blink:

17.30 høres fint ut for meg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster inn lydighetshåndkleet en stund, jeg har såpass mye smerter i kroppen at motivasjonen er rimelig liten til annet enn sakte turer og leketrening, så kommer vi tilbake når jeg er stødigere på beina og kan gå normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blongo og Anette; Kommer dere? Og isåfall, kan dere ikke sende meg en melding? :) (92 60 56 03)

Jeg har ikke internett fra ca 5min fram i tid, og fram til 17.00, og hvis vi skal møte ved IKEA 17.30, så må jeg gå hjemmefra før jeg får sjekket om noen kommer eller ei.

Jeg ser nemlig ikke helt behovet for å gå helt ned til IKEA for å trene hvis det kun blir meg og Bambi som dukker opp, da kunne vi heller trent litt på Furuset skole eller gått en tur ellernoe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...