Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetstrening


Birte

Når og hvor passer det for deg å ha trening på Furuset?  

23 stemmer

  1. 1.

    • Mandager
      12
    • Tirsdager
      17
    • Onsdager
      12
    • Torsdager
      9
  2. 2.

    • Fom 17.00
      9
    • Fom 18.00
      17
    • Fom 19.00
      9


Recommended Posts

Rett ved Furuset skole, på fotballplassen ved siden av :)

Bjeffing går bare fint *glede seg stort når andre hunder oppfører seg like ille (helst verre) som egene* :lol:

Edit: kl 18!

Usikker på om jeg kommer i morgen. Skal til Kløfta å trene tidlig på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Rett ved Furuset skole, på fotballplassen ved siden av :)

Bjeffing går bare fint *glede seg stort når andre hunder oppfører seg like ille (helst verre) som egene* :lol:

Edit: kl 18!

Usikker på om jeg kommer i morgen. Skal til Kløfta å trene tidlig på dagen.

Tusen takk:

Jeg blir så flaut når hun bjeffer;) men hun er bare en valp enda,men det skjønner ikke alle som hører henne:)

Jeg kommer imorgen,ja ,altid koselig å høre andre bjeffer,enig der:)

Du får ha en riktig god jul så lenge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At andre hunder bjeffer mens vi trener er bare positivt egentlig, sjelden til aldri at man havner på et stevne uten at det er hunder som bjeffer i nærheten liksom. Så er det bare å spørre oss som er der om hjelp hvis det skulle være noe. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At andre hunder bjeffer mens vi trener er bare positivt egentlig, sjelden til aldri at man havner på et stevne uten at det er hunder som bjeffer i nærheten liksom. Så er det bare å spørre oss som er der om hjelp hvis det skulle være noe. :P

Takk :wub:

Jeg fikk ikke komme nå da hun hadde diare :P

Men på ny året kommer jeg nok til ¨møte .

Du får ha en riktig god jul så lenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bare å komme, dette er for alle! :ahappy:

Det er ikke fast trening før etter jul og nyttår, altså om noen vil trene, skriv her først og vent på respons :yes:

Hei

Jeg kommer om jeg er velkommen med en et åring schæfertispe som bjeffer når hun ser andre hunder:)

Daniel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tips om ett sted ifra SusanneL. Fotballbanene ved siden av IKEA er visst mye bedre sted å holde på akkurat nå om dagen. Høres det greit ut for dere andre? Ihvertfall så lenge det ikke er mulig å gå på den andre fotballbanen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tips om ett sted ifra SusanneL. Fotballbanene ved siden av IKEA er visst mye bedre sted å holde på akkurat nå om dagen. Høres det greit ut for dere andre? Ihvertfall så lenge det ikke er mulig å gå på den andre fotballbanen? :D

Hei:

Fotballbanen til løkenåsenskole er et fint rolig sted uten noe trafikk med parkeringsmuligheter rett ved siden av.Dere som vet bedere enn meg om hva som er best kunne ta en titt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:

Fotballbanen til løkenåsenskole er et fint rolig sted uten noe trafikk med parkeringsmuligheter rett ved siden av.Dere som vet bedere enn meg om hva som er best kunne ta en titt på det.

Løkenåsen er veldig fint sted, men det er vanskelig å komme til og dessuten så pleier vel LHK å trene der kl 19 på tirsdager? Eneste bussen som går opp til skåreråsen er jo 411

Synes også det er greit å ta det i nærheten der vi vanligvis holder til mener jeg, eneste årsaken til alternativt sted er jo fordi at det er for høy snømengde der vi vanligvis er. Og det er ihvertfall gode parkeringsmuligheter der. Og det er stadig like lett med kollektiven å komme dit, pluss at de fleste vet hvordan de finner fram dit å. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkenåsen er veldig fint sted, men det er vanskelig å komme til og dessuten så pleier vel LHK å trene der kl 19 på tirsdager? Eneste bussen som går opp til skåreråsen er jo 411

Synes også det er greit å ta det i nærheten der vi vanligvis holder til mener jeg, eneste årsaken til alternativt sted er jo fordi at det er for høy snømengde der vi vanligvis er. Og det er ihvertfall gode parkeringsmuligheter der. Og det er stadig like lett med kollektiven å komme dit, pluss at de fleste vet hvordan de finner fram dit å. :D

Ok

Hvor og når blir det imorgen evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer kanskje og det spiller ikke så stor rolle hvor isåfall. Men greit med minst mulig snø sikkert ja!

Men tar man av noe annet sted fra motorveien evt?

Løkenåsen er langt inni lørenskogsområdet. så der ville jeg tatt fram gulesider

Ikea vet du da vel hvor er? hvis ikke så tar du av ved alfaset på motorveien og følger furuset skilting etter det og da finner du fram :P

Daniel: De gjorde det ihvertfall før :D Har også skjønt det som om at det er deres faste plass inntil alt annet er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan komme i morgen. :D

Hvis det ikke funker på fotballbanen ved ikea, så er det kanskje mulig å trene på fotballbanen i Alnaparken, det er jo bare en liten rusletur på maks 5min unna. Der er det belyst også. Har gått forbi banen ved ikea et par ganger, og da har det pleid å være noen som spiller fotball der, men husker ikke hvilke dager det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan komme i morgen. :P

Hvis det ikke funker på fotballbanen ved ikea, så er det kanskje mulig å trene på fotballbanen i Alnaparken, det er jo bare en liten rusletur på maks 5min unna. Der er det belyst også. Har gått forbi banen ved ikea et par ganger, og da har det pleid å være noen som spiller fotball der, men husker ikke hvilke dager det var.

SusanneL sa det idag at de pleier å være beardiser der ifra rundt 7-tiden for å leke, trene osv. så vil jo tro det ikke er folk som spiller da også :P det var ihvertfall lite med snø og mye brøyta der for noen få dager siden :D tror det var nyttårsaften vi kjørte forbi å så ivhvertfall en bane var ferdig brøyta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er kjent får bestemme, jeg får bare sjekke tråden før jeg drar og håpe at jeg blir noe klokere. Men jeg kan evt plukke opp noen der vi pleier å møtes, så kan jeg få hjelp med veien samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er kjent får bestemme, jeg får bare sjekke tråden før jeg drar og håpe at jeg blir noe klokere. Men jeg kan evt plukke opp noen der vi pleier å møtes, så kan jeg få hjelp med veien samtidig?

Har du lyst til å plukke opp meg og hundene der? Om du har plass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...