Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetstrening


Birte

Når og hvor passer det for deg å ha trening på Furuset?  

23 stemmer

  1. 1.

    • Mandager
      12
    • Tirsdager
      17
    • Onsdager
      12
    • Torsdager
      9
  2. 2.

    • Fom 17.00
      9
    • Fom 18.00
      17
    • Fom 19.00
      9


Recommended Posts

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Hei:

Tror du det vil passe Tinka å komme ditt?Er litt usikker da hun bjeffer !?

Ja, det tror jeg. Kom dit, men uten å hilse på hundene, tren på kontakt sånn at den er sterk og kan fungere i situasjoner hvor du trenger å avlede henne. :icon_redface: start med det hjemme også fortsetter du på treningene for eks. Det er flere hunder som bjeffer der. Du kan sikekrt også få gode råd. Men som jeg skrev over, nå er det jul og derfor ikke den faste treningen. Jeg tenkte jeg skulle trene på området imorgen, men ikke noe særlig mere enn det.

Så alle som vil trene litt imorgen er velkomne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg. Kom dit, men uten å hilse på hundene, tren på kontakt sånn at den er sterk og kan fungere i situasjoner hvor du trenger å avlede henne. :icon_redface: start med det hjemme også fortsetter du på treningene for eks. Det er flere hunder som bjeffer der. Du kan sikekrt også få gode råd. Men som jeg skrev over, nå er det jul og derfor ikke den faste treningen. Jeg tenkte jeg skulle trene på området imorgen, men ikke noe særlig mere enn det.

Så alle som vil trene litt imorgen er velkomne :lol:

Ok.

Skal prøve å komme en tur å se hva som skjer,ingenting å tape på det,jeg trener timevis med henne daglig,tennisballen er favoritt leken hennes,det har delvis fungert,men med å avlede henne hjelper ikke henne i lengden med sosialisering,eller tar jeg feil?

Jeg gjør alt for at hun skal få et bedere hverdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Skal prøve å komme en tur å se hva som skjer,ingenting å tape på det,jeg trener timevis med henne daglig,tennisballen er favoritt leken hennes,det har delvis fungert,men med å avlede henne hjelper ikke henne i lengden med sosialisering,eller tar jeg feil?

Jeg gjør alt for at hun skal få et bedere hverdag:)

Når og hvor på Furuset er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...