Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Var et par jeg skulle signert, som Simon Cowell, James Marsters (dog kun i rollen som Spike), Heath Ledger m.fler - men gadd ikje qoute alle. :)

Tre stykker til som gjør seg godt på skjermen:

Jensen Ackles

564694606_cd3510ec63.jpg

Eddie Cahill

20090429cahill09.jpg

Terrance Zdunich

2941658779_d3f1c3fa10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ironisk eller? Det bildet forklarer jo alt :D

Forklarer hva da? At han har fæle, digre, buskete øyenbryn, en flat,m merkelig, lite pen nese, og rett og slett et lite pent ansikt? :) Ble skikkelig skuffet over at det var han som spilte Edward, selv om filmen i seg selv var ok. Vampyrene skal liksom være overjordisk, eksepsjonelt vakre, jeg synes IKKE han der er vakker i det hele tett. :D:) Så det så. Men selvsagt, hver sin smak!

Billie%20Joe%20GD.jpg

:)

Åh, den kan jeg være med på jah! *siklepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Dø på seg av latter*

Eggstokkene RINGLER? :lol::aww::lol:

Får sette i gang litt mer ringling da:

Ja, de ringler ja *fnis* :aww: Jeg skulle øønske jeg var Bella *sukk* (lurer på om noen andre jenter har tenkt det før meg? :lol:). Tusen hjertelig takk for flere bilder :aww::lol: Og Heath Ledger hadde et nydelig smil, ja. Det er utrolig leit at han ikke finnes lenger. The best die young:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forklare dere hvor han er pen ... Øynene, leppene, kjeven, haken, håret, kroppen, stemmen, aksenten, kinnbeina, armene, smilet .... Sukk .... Jeg føler meg som en fjortenåring igjen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forklare dere hvor han er pen ... Øynene, leppene, kjeven, haken, håret, kroppen, stemmen, aksenten, kinnbeina, armene, smilet .... Sukk .... Jeg føler meg som en fjortenåring igjen:p

*ler* syns han var lite attraktiv selv... så så jeg Twilight... og han var ikke så ille gale der... men kan ikke akkurat forvente at han skal gå rundt med bleikis sminke og kontaktlinser forever...

Ellers var det en del bra mannebein her inne... :aww: *fortsette å lese til eksamen, etter siklerunde i drømmemannetråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei! Tror du forveksler mannfolk med valper her jeg :aww:

*Ler* Enig! Selv om mange sikkert vil si at Robert Pattinson er søt, så synes jeg egentlig ikke det. Han er pen og kjekk- noe helt annet. Men han er også et unntak, for egentlig vil jeg ha de enda mer mannete:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagdrøm nr. 1: Jeg vandrer nedover gaten i London (hvorfor jeg er der, er hittil uvisst). Rundt et gatehjørne kræsjer jeg inn i en som bærer en appelsinjuice. Han søler over hele min t-skjorte. Jeg ser at det er Robert Pattinson, men er mest opptatt av t-skjorten (hm, jeg ville nok egentlig ha ligget i en dam på asfalten allerede på dette tidspunkt). Robert spør om jeg vil være med han hjem for å ta et bad og skifte t-skjorte. Hendig nok har jeg nemlig akkurat shoppet en ny en. Jeg takker ja, og Robert blir instantly forelsket i meg. Vi lever lykkelig ever after.

Dagdrøm nr. 2: Jeg blir hyret inn som vaskehjelpvikar i en leilighet i London. Jeg kommer dit, og møter en oppgitt Robert Pattinson, som har skrivesperre. Han jobber nemlig med sitt nye album. Jeg hjelper han. Vi blir forelsket. Vi lever lykkelig ever after.

:aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt noe i mot å våkne opp til dette synet hver dag:

robert-pattinson-gq-2-thumb-437x325.jpg

*ringler litt her også*

Men han måtte helst beholdt klærne på. :lol:

robert_pattinson_underwear_photo_322x436.jpg

Og hatt ben :aww: Men altså han ser litt yngre ut her..

Dagdrøm nr. 1: Jeg vandrer nedover gaten i London (hvorfor jeg er der, er hittil uvisst). Rundt et gatehjørne kræsjer jeg inn i en som bærer en appelsinjuice. Han søler over hele min t-skjorte. Jeg ser at det er Robert Pattinson, men er mest opptatt av t-skjorten (hm, jeg ville nok egentlig ha ligget i en dam på asfalten allerede på dette tidspunkt). Robert spør om jeg vil være med han hjem for å ta et bad og skifte t-skjorte. Hendig nok har jeg nemlig akkurat shoppet en ny en. Jeg takker ja, og Robert blir instantly forelsket i meg. Vi lever lykkelig ever after.

Dagdrøm nr. 2: Jeg blir hyret inn som vaskehjelpvikar i en leilighet i London. Jeg kommer dit, og møter en oppgitt Robert Pattinson, som har skrivesperre. Han jobber nemlig med sitt nye album. Jeg hjelper han. Vi blir forelsket. Vi lever lykkelig ever after.

:lol:

:aww: Dette var altså hentet fra to filmer, den ene en omvendt Notting Hill og den andre Music and Lyrics.

Selv har jeg en ting for Aussi's :aww:

Noen som har sett Dyrlegen på Bondi Beach?

bv-bondi-vet-003-288x375.jpg

heath-ledger1.jpg

også gutta i den australsk ranch serien..åååh kommer ikke på det nå.. Må finne senere.

Jeg har vel skrevet en gang at det ikke fins håp i england, men det er pga dem låser slike som dette inne i eget isolat eller tvansgflytter dem til statene.

christian-bale.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se Jude Law som vampyr i en av Twilight-filmene. Vet ikke helt hvem han skulle vært, og strengt tatt er han kanskje litt for gammel og, men jeg synes han hadde vært en perfekt vampyr *sikle*

Ahh.... Det hadde vært en virkelig perfekt vampyr! HAN kunne jeg godt tenkt meg å leve for alltid sammen med *sikle* Dessuten, da kunne det ha blitt noe med denne ideen om at vampyrer skal være "overnaturlig vakre", det er en betegnelse jeg skjønte var vanskelig å beskrive da jeg så filmen :aww: Vakke mye overnaturlig der i gården, bare vanlige og noen litt hot'e mennesker.

fasl03_dicaprio0705.jpg

Til tider litt sukkersøt, men fortsatt: NAM! De to siste bildene er vel over 10 år gamle. Var litt yngre der :lol:

Og hva har de gjort med denne svanen? Død eller bare dopa? Fikk litt "ugg" av det bildet jeg.

Er du ironisk eller? Det bildet forklarer jo alt :lol:

Enig med du! Mannen var lekker der.

Dagdrøm nr. 1: Jeg vandrer nedover gaten i London (hvorfor jeg er der, er hittil uvisst). Rundt et gatehjørne kræsjer jeg inn i en som bærer en appelsinjuice. Han søler over hele min t-skjorte. Jeg ser at det er Robert Pattinson, men er mest opptatt av t-skjorten (hm, jeg ville nok egentlig ha ligget i en dam på asfalten allerede på dette tidspunkt). Robert spør om jeg vil være med han hjem for å ta et bad og skifte t-skjorte. Hendig nok har jeg nemlig akkurat shoppet en ny en. Jeg takker ja, og Robert blir instantly forelsket i meg. Vi lever lykkelig ever after.

Dagdrøm nr. 2: Jeg blir hyret inn som vaskehjelpvikar i en leilighet i London. Jeg kommer dit, og møter en oppgitt Robert Pattinson, som har skrivesperre. Han jobber nemlig med sitt nye album. Jeg hjelper han. Vi blir forelsket. Vi lever lykkelig ever after.

:aww:

Jeg også, jeg også! Og jeg har ingen bonde jeg skal gifte meg med. Så HANDS-OFF! Eller evt, finn meg en bedre erstatning :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.... Det hadde vært en virkelig perfekt vampyr! HAN kunne jeg godt tenkt meg å leve for alltid sammen med *sikle* Dessuten, da kunne det ha blitt noe med denne ideen om at vampyrer skal være "overnaturlig vakre", det er en betegnelse jeg skjønte var vanskelig å beskrive da jeg så filmen :aww: Vakke mye overnaturlig der i gården, bare vanlige og noen litt hot'e mennesker.

Jeg også, jeg også! Og jeg har ingen bonde jeg skal gifte meg med. Så HANDS-OFF! Eller evt, finn meg en bedre erstatning :lol:

Relativt enig i det første, JEG synes nå de er ganske lekre hele gjengen (James f.eks ... Hawt), men Jude Law hadde gjort seg gitt. Når det gjelder bonden min så er jo han tross alt verdens beste, men han er ikke Robert Pattinson allikevel altså :aww: Jeg kunne godt fått hans barn (og får å få det må man øve mye har jeg hørt :lol: ) og levd evig sammen med han, jeg.

Eller Hugh Jackman

hugh_jackman1226353405.jpg

Tror det er meningen jeg skal finne en gubbe i Australia jeg :lol:

Hugh Jackman :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Flir* Hvem hadde trodd at denne tråden skulle bli så lang da den først ble laget? :ahappy:

Jasper kanskje :D

Akkurat det tenkte jeg og- Jasper kanskje. Men han er litt for gammel, jeg tviholder på det jeg altså. Så han måtte isåfall vært en av Volturiene ... Hmm ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...