Gå til innhold
Hundesonen.no

Første utendørstest av nytt kamera


Lola Pagola

Recommended Posts

I dag har jeg fått prøvd ut mitt nye kamera litt, veldig gøy :ahappy: Aner ikke hva jeg driver med da, bruksanvisningen er fortsatt uåpnet. Innser at jeg blir nødt til å åpne den. Løpebildene ble ikke så skarpe som jeg kunne ønske, så her må jeg nok lære meg diverse innstillinger. :whistle:

SPAMSPAMMERAM!

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20028.jpg

Skittent villdyr

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20032.jpg

som alltid er elegant

kommer!

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20094.jpg

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20105.jpg

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20107.jpg

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20108.jpg

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20110.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20114.jpg

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20119.jpg

Hadde du noe godt eller?

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20120.jpg

Hvis jeg stirrer hull i hodet ditt kanskje godteriposen faller ned da?

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20121.jpg

Livet er ikke så komplisert egentlig...

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20127.jpg

Vakker gutt på 19 mnd

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20130.jpg

Skitten gutt

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20131.jpg

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20136.jpg

Kjedelig... Hvis jeg står stille, så stopper Casper også opp og klynker om at vi skal gå videre. Han skjønner

visst ikke helt det der med at han bare kan løpe så mye han orker, selv om jeg ikke beveger meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20016.jpg

To gode venner, Casper og Odin. Odin (Dvergschnauzer) ble 8 år i går

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20062.jpg

Juhuuu!

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20084.jpg

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20090.jpg

Den hunden lever omtrent for å løpe...

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20124.jpg

Odin

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20128.jpg

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20167.jpg

Noen som vil leke?

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20173.jpg

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20232.jpg

Casper og Odin leker gjemsel

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20233.jpg

heeer er jeg!

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20234.jpg

...og jeg løper fra deg! (men du bryr deg visst ikke)

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20264.jpg

*blablabla*

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20274.jpg

Batdog & Robin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuu, skikkelig Casper-spam jo! Han er virkelig en av de absolutt flotteste prikkene jeg vet Lola, helt seriøst. Nyyyyydelig! Synes han ser utrolig fin ut i kroppen også nå jeg altså...! :whistle:

Må bare spørre om en ting...

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20231.jpg

...har du kupert ham...? HAHA! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuu, skikkelig Casper-spam jo! Han er virkelig en av de absolutt flotteste prikkene jeg vet Lola, helt seriøst. Nyyyyydelig! Synes han ser utrolig fin ut i kroppen også nå jeg altså...! :D

Må bare spørre om en ting...

nytt%20kamera%20og%20golfbane%20231.jpg

...har du kupert ham...? HAHA! :whistle:

:D ja... fikk liksom ikke trent bort den logringa, så da måtte hagesaksen til...

Og tusen takk, blir utrolig stolt når det kommer fra deg :ahappy: :ahappy:

Herlige Casper! :aww: Fine bilder :)

Tusen takk :lol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liksom egentlig aldri hatt noe spes til overs for dalmatineren jeg... Men dette var virkelig en slank og flott herremann! Nydelig!

Motstanden min kan kanskje ha noe å gjøre med de dalmatinerne jeg kjente engang i tiden var x antall kilo overvektige og langt i fra fine å se på. Dette er en rase som i mine øyne heller skal ha synlige ribbein enn en halv kilo for mye på kroppen. :P

Men ja, flott hund! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott Dalmatiner synes jeg!Stiller du han ut?Forferdelig fasinerende rase..og han hadde liksom flekker på de riktige stedene...Er kresen på sånt jeg,noen dalmiser er mindre pene bare pga flekkefordelingen,mens andre mangler kropp i tillegg,hehe!Flott bilde der han sitter og ser stolt ut ,og på dem han står pent:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine bilder! Nydelige farger, og smashing Casper som alltid :P

Tusen takk :wub:

haha:p Ser virkelig ut som han har the time of his life;) Nydelig hund:)

Ja han vet å nyte livet altså, bare han får løpe er han storfornøyd :(

Mange fine bilder. :( Likte spesielt det løpebildet på avstand med de trærne, det er et sånt bilde jeg kunne finne på å henge på veggen. Hvilket kamera er det du har kjøpt? :aww:

Tusen takk for det! Jeg har kjøpt et Nikon D5000, til nå er jeg kjempefornøyd, gjenstår bare å lære å utnytte det til sitt fulle. ;)

Jeg har liksom egentlig aldri hatt noe spes til overs for dalmatineren jeg... Men dette var virkelig en slank og flott herremann! Nydelig!

Motstanden min kan kanskje ha noe å gjøre med de dalmatinerne jeg kjente engang i tiden var x antall kilo overvektige og langt i fra fine å se på. Dette er en rase som i mine øyne heller skal ha synlige ribbein enn en halv kilo for mye på kroppen. :D

Men ja, flott hund! :blink:

Er veldig fornøyd med ham, og er enig i at man heller skal se litt ribbein enn at den er lubben, skal være slank men likevel muskuløs. Feite dalmatinere er slett ikke pent, er veldig synd når de blir slik...

Så tusen takk, det er kjempekoselig å høre, særlig fra noen som egentlig ikke fan av rasen heller :P

Så flott han er! :) Og Odin var også kjempesøt ;)

Tusen takk :) Odin er kjempesøt, han er bare god han. Dilter etter Casper som hans største beundrer., det Casper gjør skal Odin gjøre og. Selv om han er 7 år eldre ha ha ha

Fiiine Casper! :blink:

:wub: Eniiiig :)

Casper :P Han ER fin han!

Ække så værst nei :D

Utrolig flott Dalmatiner synes jeg!Stiller du han ut?Forferdelig fasinerende rase..og han hadde liksom flekker på de riktige stedene...Er kresen på sånt jeg,noen dalmiser er mindre pene bare pga flekkefordelingen,mens andre mangler kropp i tillegg,hehe!Flott bilde der han sitter og ser stolt ut ,og på dem han står pent:-)

Så koselig, tusen takk! Har stilt ham ut to ganger, men har ikke helt vært de store gevinster. Jeg synes selvfølgelig han er helt perfekt, han ER en vakker dalmatiner, men jeg er en elendig nervøs handler, så jeg må lære å vise ham ordentlig. Han er meldt på dogs4all, skal stilles av noen andre, så da får vi se hvordan det går.

Jeg er også kresen, jeg visste egentlig ikke hvor store variasjoner det var før jeg fikk Casper, og jeg synes jo jeg har vært veldig heldig, elsker virkelig hodet og utrykket hans, symetrisk og "rent", og flekkene på kroppen sitter akkurat slik jeg liker det. Han har nok satt standarden høyt for meg nå iallefall, både fysisk og ikke minst mentalt. ;) (er litt stolt av ham ha ha ha )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hahah frykter absolutt puberteten med første hannhund! Wææ!😬
    • 5 mnd og en stund er det fint. Og så kommer puberteten. Da er det ikke fred å få på et par år.
    • @maysofieer vel for tiden vår lokale gjeter-ekspert. Jeg synes det høres ut som dere har greit aktivitetsnivå, og så lenge hunden får brukt seg utenom sesongen så bør det ikke være noe stort problem.
    • Syns foreløpig den 0-4 måneder var den kjedeligste fasen 😂 Vi er ved 5 måneder nå, og jeg syns alt er mye bedre nå. Fra 2-4 måneder skal de bare tisse, sove, spise og leke. Nå kan han noen få ting, han kan gå skikkelige turer, han sover i lengre strekk, tisser ikke inne, biter egentlig mye mindre nå enn før selv om han er midt i tannfelling. Men, jeg skal være forsiktig med å si det for tidlig. Han kan enda få en periode hvor han blir en skikkelig slitsom valp/unghund 😂. Men akkurat nå flyter vi på en fin rosa sky ved 5 måneder 🥰 
    • Hei! Jeg og samboer vurderer Border Collie som neste hund. Eier pdd en finsk lapphund på 13 mnd. Ny hund blir ikke för om et halvt år. Da söster har sau og ikke mulighet til å ha hund selv, tenkte det vi det kunne värt en lösning å skaffe border collie hun kan bruke under gjetning da vi uansett hadde skaffet en hund nr 2. Vi satser på å bruke hunden til lydighetstrening, ettersök og muligens bruks i tillegg til gjeting. Det vi da lurer på er hvordan det vil gå når hunden kun brukes til gjeting om hösten. Vi må jo selvfölgelig trene gjennom vinteren men dette kan jo variere i hyppighet. Dere som har bc, hvor mye aktivisering får den ila en uke/per dag? Evt andre ting vi bör vurdere og tenke over!   Takk for alle innspill!! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...