Gå til innhold
Hundesonen.no

Sjokolade og annet snopesnakk

Synnikken

Recommended Posts

Skrevet
edit: jeg er forvrig på 7 uka med sukker-stopp, så...

Oi wow! Du er flink, det er jo nesten sukker i alt som går ann å spise jo. :icon_redface:

Jeg har egentlig gått lei sjokolade, men liker det av og til!

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Smakt lakris fra island? :icon_redface:

Ikke noe tess, passet en Yorkshire i sommer og fikk masse islandsk sjokolade og lakris... syns ikke noe om noen av delene, bortsett fra den ene melkesjokoladen jeg ikke husker navnet på :icon_redface:

Skrevet

ååå...for en tråd!! Finnes jo så mye godt!!

Men de absolutte favorittene er vel

- smågodtjorbær

- bergene melk

- melkesjokolade

- kindesjokolade

Ja, jeg er sjokoholiker!! :icon_redface:

Skrevet
Vanlig Freia melkesjokolade. Ingen over, ingen ved siden. Har noen prøvd Bergene melk forresten? Også liker jeg Stratos. :icon_redface:

Helt enig, NAM! :icon_redface: Jeg har prøvd Bergene melk, og synes den er ganske god. :whistle: Den har ikke søt ettersmak som freia, men smaker ganske godt. Men vanlig Freia er og bli best!

Skrevet
Helt enig, NAM! :icon_redface: Jeg har prøvd Bergene melk, og synes den er ganske god. :icon_redface: Den har ikke søt ettersmak som freia, men smaker ganske godt. Men vanlig Freia er og bli best!

Var den dyr i forhold til vanlig melkesjokolade? Hvis den er dyrere gidder jeg ikke smake den. :whistle:

Nå sitter vi og spiser smågodt og rød Supermix. :whistle: Krokodiller, colaflasker og røde og svarte hodeskaller er også ganske godt. :hyper: Og nå skal vi spise sjokolademousse! :wub:

Skrevet
Var den dyr i forhold til vanlig melkesjokolade? Hvis den er dyrere gidder jeg ikke smake den. :icon_redface:

Nå sitter vi og spiser smågodt og rød Supermix. :whistle: Krokodiller, colaflasker og røde og svarte hodeskaller er også ganske godt. :icon_redface: Og nå skal vi spise sjokolademousse! :whistle:

Ahhh. Nå blei jeg jo ikke no sjalu i det heeeletatt! :hyper:

Skrevet
Ahhh. Nå blei jeg jo ikke no sjalu i det heeeletatt! :wub:

Hihi. :wub: Det er jo verdens enkleste dessert å lage. Kjøpe en pose på butikken, blande i 2 dl melk med håndmikser, la stivne i kjøleskapet i en times tid, og voila. :D Farlig lettvint det der.

Skrevet
Hihi. :wub: Det er jo verdens enkleste dessert å lage. Kjøpe en pose på butikken, blande i 2 dl melk med håndmikser, la stivne i kjøleskapet i en times tid, og voila. :wub: Farlig lettvint det der.

Har sånn helt tilfeldigvis en pose i skapet :ahappy: Var den god? :D

Skrevet
Har sånn helt tilfeldigvis en pose i skapet :wub: Var den god? :wub:

Veldig god! Men hadde klart meg uten de sjokoladeklumpene... De er litt for harde synes jeg. Mousse skal være myyykt, det ligger liksom i navnet. :D

Skrevet
Veldig god! Men hadde klart meg uten de sjokoladeklumpene... De er litt for harde synes jeg. Mousse skal være myyykt, det ligger liksom i navnet. :wub:

Yum yum, da må jeg jo kanskje mikse mousse i kveld da :wub:

Skrevet
Hva slags sjokolade liker dere best? Jeg elsker fruktnøtt og smil, troika og crispo. Men fruktnøtt er allerbest. Denne her melkedrømmen, minner den om Soho-sjokoladen?

Nei, ikke i nærheten engang :( *savner Soho*

Skrevet

Visste dere at Fruktnøtt er den mest undervurderte sjokoladen? Den smaker nemlig helt nydelig, men forsvinner i sjokoladehyllene blant Crispo, Walters mandler og Daim.

Sånn utenom Fruktnøtt er favorittene Smash (ikke plate, det er ikke like godt som Smash i pose, dessuten er det dyrere kilopris og Smash er dyrt nok fra før av) og Kvikk Lunsj. :(

Skrevet
Ikke styre unna, jeg eeelsker den sjokoladen (med bringebær).

Endelig noen med fornuft :banana:

Visste dere at Fruktnøtt er den mest undervurderte sjokoladen?

Nei? For den har rosiner i og rosiner er ikke godt! :whistle:

Skrevet
Fruktnøtt er... ekkelt.

Walters mandler har jeg forresten aldri smakt. Er det mandler i den? :banana:

Ja det er saltede mandler i den, og den er så goood :whistle:

Skrevet
Ja det er saltede mandler i den, og den er så goood :banana:

Jaaaah den er lekkergod :cheer: Åå, lenge siden jeg har smakt Walter kjenner jeg, men idag ble det Melkedrøm med bringebær og Yade kakaotrøffel som ble med hjem :whistle:

Skrevet

Jeg elsker sjokomelk fraTine, jeg... I godteri går det mye i den turblandingen fra Polly med sjokolade, rosiner og nøtter. Det er så godt. Særlig når jeg er sulten. Det er jeg visst ofte for tiden. :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...