Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønskeliste?!


Guest Hyper_Bærta

Recommended Posts

Guest Hyper_Bærta

Har vært spørsmål om hva DU ønsker deg til jul, å nå spør jeg,hvis du skulle lage en ønskeliste til hunden din, hva skal den inneholde?

Milo sin:

Nytt dekken

Agility utstyr til hagen

Klikker(ja, har lyst til å klikker trene han)

5 kilo godbiter

Nye leker

Ny seng

Penger til hundeleir

Medlemskap i NESK

Et sånnet godt, godt bånd på Dyrenes Verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja den kan bli lang :roll:

-En fin seng med god dyne i.

-sele (det skal han vel få å)

-Kløv

-nytt halsbånd

-nytt kobbel, litt lengre.

-Nye matskåler

-masse bein!!

-masse godbiter!

-sånn ting for å sette i jorda ute og binde han fast i, så slipper han å tulle seg inn i trær å masse annet rart :roll:

-Nytt bånd for å ha ute..

kommer ikke på mer i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss Ero skal bestemme blir det:

Gobiter

Griseører

Annet spisende som er godt

Men hvis jeg skal lage til han så blir det:

Kløv

Trimmebord

Skikkelige sakser og kammer

Dekken

Nytt halsbånd og kobbel

Større bur

Gobiter

Griseører

Leker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min(Veslas) ønskeliste:

*Dekken som varmer og dekker magen

*Regndekken

*Potesko/sokker

*mer trimmeutstyr

*nye halsbånd

*nytt kobbel

*sele

*flere leker

*flere hundebøker

*godbiter

*Seng

*Bur/bilbelte

*grunnkurs/valpekurs

*Kremt* Ble litt lang den der :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ønskene deres er ganske like:

-flere nye hundevenner, særlig fine damevover (ulik smak da)

-lov å løpe etter villt og katter

-lov å være løs hele tiden

-oppmerksomhet hele tiden

-selskap under middagsluren (kaste ut den dumme dataen)

-mer godis og mer illeluktende tyggeting, jo værre lukt jo bedre

-få alt det "brodern" har, fordi brodern har det

-flere hundesenger i huset lik den høye store doble på soverommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elwira ville nok ah ønsket seg:

masse godbiter

en ny dra leke (vi ødela den forige i går, under trening :))

griseører

kosedyr

agility utstyr til hagen

Det jeg ønskeliste jeg har leget for henne :wink: :

penger til lydighets kurs

penger til nkku leier

apport

ordentlig hundegård (ikke bare dumme kompost binger :))

gå masse på kurs og treninger

nytt kobbel

hundebøker

trimmebord

trimmesakser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toya sin :

stoooor hage...

masse godis, griseører og alt som hører med

nye kobbel

refleks dekken dings

nytt halsbånd, med navn ingravert

ny børste

nytt ,stort hundebur til å ha i bilen

mere leker, jo mer de piper , dess bedre

større hundegård

nytt hundehus i hundegården

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven sin:

Løpe masse løs, helst med andre hunder

Nye venner, både to og firbente

Gnagebein og annet godt

Sporsele

Garnnøster helst, men det går an med andre leker også :)

Maaaange turer på fjellet og i heia og i skogen, fritt

Flere turer til brukshundklubben

Kurs i blodspor og agility

m.m :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke:

Damer

damer,

damer,

damer,

damer...

At folk slutter å huke tak i han når han sliter seg for å sjekke damer

(fy skam,LBL! :D )

Leke med andre hunder uansett kjønn

damer

tillatelse til å jage sinnapelsen(pus)

et togfritt norge

damer

tillatelse til å jage sauer

Annette:

en hund jeg får kontakt med i nærheten av andre hunder

bil med hundebur (og gjerne førerkort)

et houdini-hund sikkert bånd,halsbånd,sele og bur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he! Der traff han nemlig på feil dame. Ei dame med god erfaring i å huke tak i hunder på rømmen! Ædabæda Loke! :D

Noen år med Husky har lært deg den tenker jeg ;) Imponerende treffsikkert. 8)

Jeg skjønner ikke hvordan han får det til #-o ..Der har du grunnen til at jeg binder han med kjetting og et vanlig bånd.Neste mandag drasser jeg med meg buret...

Uansett:takk for hjelpen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...