Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har gått spor!

SaraS

Recommended Posts

Hehe, Maja er jo søt da :D Ligger flere bilder av dronningen i bloggen :)

Ja :blink:

Supert, kan jeg stjele? Bare til eget bruk og hvis jeg legger det ut noen plass linker jeg til deg. :lol:

Hvor var dere hen? Så jo ut som en veldig egnet plass å gå spor det der.

Har ikke peiling jeg. Men det var veldig egnet til spor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var dere hen? Så jo ut som en veldig egnet plass å gå spor det der.

På et område ved/i/på (:lol:) Ringvål. Når du kommer til Granåsen kjører du opp på veien ved Sivilforsvaret i stedet for på selve parkeringsplassen, også følger du den veien helt til du kommer ut på Ringvålveien, der tar du til venstre, også tar du første til venstre igjen etterpå (det er skiltet til Sivilforsvaret og Pilegrimsleden) og følger den veien til du kommer til en parkeringsplass.

Det var i grunnen veldig okei der, litt for tett terreng enkelte steder, men ellers helt fint. Også florerer det vel heller ikke av andre folk der. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Jeg lånte noen bilder og puttet i bloggen min jeg Sara! :rolleyes2:

Her er noen, de er lastet opp via photoblog siden den dårlige kvaliteten bildene får i photobucket. Resten må dere nesten se i bloggen siden det man ikke kan laste opp noe mange bilder på photoblog :getlost:

66422-1253973799-1.jpg

66422-1253973799-2.jpg

66422-1253973799-4.jpg

Mange fine bilder! Jeg låner et par hvis det er greit? Hehe Ekko har en tendens til å snike seg med på bilder. Men du, har du mista en bitepølse inne ved siste sporet til Ingvill og Tinka? Jeg var der å runderte i dag og fant en bitepølse som likna på den du brukte i slepesporet du prøvde først.

På et område ved/i/på (:P) Ringvål. Når du kommer til Granåsen kjører du opp på veien ved Sivilforsvaret i stedet for på selve parkeringsplassen, også følger du den veien helt til du kommer ut på Ringvålveien, der tar du til venstre, også tar du første til venstre igjen etterpå (det er skiltet til Sivilforsvaret og Pilegrimsleden) og følger den veien til du kommer til en parkeringsplass.

Det var i grunnen veldig okei der, litt for tett terreng enkelte steder, men ellers helt fint. Også florerer det vel heller ikke av andre folk der. :blink:

Er en del som trener rundering der da. Jeg var der å trente rundering i dag, og når vi var ferdige kom canis-gjengen. Og det er noen som går på Pilgrimsleden (tre gikk forbi mens vi trente i dag), men ellers er det lite folk der i forhold til andre parkeringsplasser i nærheten der ja. Og stort sett veldig fint terreng. Bratt og moro på ene sida og enkelt og fint på andre pluss myr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine bilder! Jeg låner et par hvis det er greit? Hehe Ekko har en tendens til å snike seg med på bilder. Men du, har du mista en bitepølse inne ved siste sporet til Ingvill og Tinka? Jeg var der å runderte i dag og fant en bitepølse som likna på den du brukte i slepesporet du prøvde først.

Ja, bare og lån, are skriv på hvem som har tatt bildene :rolleyes2:

Nei, ikke min bitepølse nei (jeg måtte gå og se nedi bagen om jeg hadde den :getlost: )

edit: Var det Canis-hundetreff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Ja, bare og lån, are skriv på hvem som har tatt bildene :rolleyes2:

Nei, ikke min bitepølse nei (jeg måtte gå og se nedi bagen om jeg hadde den :getlost: )

edit: Var det Canis-hundetreff?

Oki. Nei, det var en runderingsgruppe fra canis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et område ved/i/på (:rolleyes2:) Ringvål. Når du kommer til Granåsen kjører du opp på veien ved Sivilforsvaret i stedet for på selve parkeringsplassen, også følger du den veien helt til du kommer ut på Ringvålveien, der tar du til venstre, også tar du første til venstre igjen etterpå (det er skiltet til Sivilforsvaret og Pilegrimsleden) og følger den veien til du kommer til en parkeringsplass.

Det var i grunnen veldig okei der, litt for tett terreng enkelte steder, men ellers helt fint. Også florerer det vel heller ikke av andre folk der. :getlost:

Kjeeekt! Kanskje vi hiver oss med neste gang :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...