Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har gått spor!

SaraS

Recommended Posts

Skrevet

Der kom de ja, mine bilder (3-4stk) kommer i morgen ;)

Fine bilder. Takk for ei fin trening alle sammen! :)

På det siste bildet lurte jeg på hvor i alle dager jeg hadde gjort av meg, men jeg stod jo der. Kjente ikke igjen meg selv med hestehale :aww:

Skrevet

Jeg lånte noen bilder og puttet i bloggen min jeg Sara! :aww:

Her er noen, de er lastet opp via photoblog siden den dårlige kvaliteten bildene får i photobucket. Resten må dere nesten se i bloggen siden det man ikke kan laste opp noe mange bilder på photoblog :)

66422-1253973799-1.jpg

66422-1253973799-2.jpg

66422-1253973799-4.jpg

Skrevet

Åhh, det så skikkelig koselig ut!

Har dere avtalt og møtes flere ganger?? For jeg tror Jubi hadde likt seg veldig godt på en slik trening!

Skrevet
IMG_5020.jpg

Og det første dere ser når dere kommer inn i sportråden er meg som står og stor gliser :aww:

Vi har en egen "Sportreninger" tråd som du kan se i Anita :) Hadde vært kjempe morro om du hadde kommet med Jubi!

Skrevet
66422-1253973799-2.jpg

Søte Maja, hun var ikke helt sikker på om hun var litt forelsket/fasinert av Ekko eller om hun ikke likte han i det hele tatt :lol:

Mine bilder ble ikke noe suksess.

Håper flere blir med på trening neste gang :blink:

Skrevet
Søte Maja, hun var ikke helt sikker på om hun var litt forelsket/fasinert av Ekko eller om hun ikke likte han i det hele tatt :blink:

Hehe, Maja er jo søt da :) Ligger flere bilder av dronningen i bloggen :lol:

Skrevet
Hehe, Maja er jo søt da :D Ligger flere bilder av dronningen i bloggen :)

Ja :blink:

Supert, kan jeg stjele? Bare til eget bruk og hvis jeg legger det ut noen plass linker jeg til deg. :lol:

Hvor var dere hen? Så jo ut som en veldig egnet plass å gå spor det der.

Har ikke peiling jeg. Men det var veldig egnet til spor :D

Skrevet

Så ut som dere koste dere ja :blink: Hmp,lurer på om spor er noe for pelsen her...Aldri prøvd det.Hun er litt dum må sånne finne folk leker da!Hehe.Så spørs om må være noe med vinger for hun fatter poenget? :lol:

Skrevet
Hvor var dere hen? Så jo ut som en veldig egnet plass å gå spor det der.

På et område ved/i/på (:lol:) Ringvål. Når du kommer til Granåsen kjører du opp på veien ved Sivilforsvaret i stedet for på selve parkeringsplassen, også følger du den veien helt til du kommer ut på Ringvålveien, der tar du til venstre, også tar du første til venstre igjen etterpå (det er skiltet til Sivilforsvaret og Pilegrimsleden) og følger den veien til du kommer til en parkeringsplass.

Det var i grunnen veldig okei der, litt for tett terreng enkelte steder, men ellers helt fint. Også florerer det vel heller ikke av andre folk der. :blink:

Guest Snusmumrikk
Skrevet
Jeg lånte noen bilder og puttet i bloggen min jeg Sara! :rolleyes2:

Her er noen, de er lastet opp via photoblog siden den dårlige kvaliteten bildene får i photobucket. Resten må dere nesten se i bloggen siden det man ikke kan laste opp noe mange bilder på photoblog :getlost:

66422-1253973799-1.jpg

66422-1253973799-2.jpg

66422-1253973799-4.jpg

Mange fine bilder! Jeg låner et par hvis det er greit? Hehe Ekko har en tendens til å snike seg med på bilder. Men du, har du mista en bitepølse inne ved siste sporet til Ingvill og Tinka? Jeg var der å runderte i dag og fant en bitepølse som likna på den du brukte i slepesporet du prøvde først.

På et område ved/i/på (:P) Ringvål. Når du kommer til Granåsen kjører du opp på veien ved Sivilforsvaret i stedet for på selve parkeringsplassen, også følger du den veien helt til du kommer ut på Ringvålveien, der tar du til venstre, også tar du første til venstre igjen etterpå (det er skiltet til Sivilforsvaret og Pilegrimsleden) og følger den veien til du kommer til en parkeringsplass.

Det var i grunnen veldig okei der, litt for tett terreng enkelte steder, men ellers helt fint. Også florerer det vel heller ikke av andre folk der. :blink:

Er en del som trener rundering der da. Jeg var der å trente rundering i dag, og når vi var ferdige kom canis-gjengen. Og det er noen som går på Pilgrimsleden (tre gikk forbi mens vi trente i dag), men ellers er det lite folk der i forhold til andre parkeringsplasser i nærheten der ja. Og stort sett veldig fint terreng. Bratt og moro på ene sida og enkelt og fint på andre pluss myr.

Skrevet
Mange fine bilder! Jeg låner et par hvis det er greit? Hehe Ekko har en tendens til å snike seg med på bilder. Men du, har du mista en bitepølse inne ved siste sporet til Ingvill og Tinka? Jeg var der å runderte i dag og fant en bitepølse som likna på den du brukte i slepesporet du prøvde først.

Ja, bare og lån, are skriv på hvem som har tatt bildene :rolleyes2:

Nei, ikke min bitepølse nei (jeg måtte gå og se nedi bagen om jeg hadde den :getlost: )

edit: Var det Canis-hundetreff?

Guest Snusmumrikk
Skrevet
Ja, bare og lån, are skriv på hvem som har tatt bildene :rolleyes2:

Nei, ikke min bitepølse nei (jeg måtte gå og se nedi bagen om jeg hadde den :getlost: )

edit: Var det Canis-hundetreff?

Oki. Nei, det var en runderingsgruppe fra canis.

Skrevet
På et område ved/i/på (:rolleyes2:) Ringvål. Når du kommer til Granåsen kjører du opp på veien ved Sivilforsvaret i stedet for på selve parkeringsplassen, også følger du den veien helt til du kommer ut på Ringvålveien, der tar du til venstre, også tar du første til venstre igjen etterpå (det er skiltet til Sivilforsvaret og Pilegrimsleden) og følger den veien til du kommer til en parkeringsplass.

Det var i grunnen veldig okei der, litt for tett terreng enkelte steder, men ellers helt fint. Også florerer det vel heller ikke av andre folk der. :getlost:

Kjeeekt! Kanskje vi hiver oss med neste gang :blink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...