Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva betyr dette:


Huldra

Recommended Posts

3|2 |}37 nå j36 5K4L 1nn|2øMM3 47 j36 065å 8|2UK73 3n 7|24n5L470|2? H4H4H4H4 3|2 L177 n008 5jæL!

Jeg har og blitt skikkelig god på å lese det, før skjønte jeg ingenting,men nå ser jeg det meste med en gang. Men har ikke tålmodighet til å skrive sjæl altså-...:lol:

Nei og NEI! :):blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar
Mener du som i "Sandefjord-ish" som står under bildet mitt? Det betyr sånn ca det samme som "-aktig". Det er ikke akkurat typisk norsk. Noen sier "I femtiden", andre sier "fem-ish" (ble så rart å skrive femish uten at det skulle bety noe helt annet enn tid).

aha ja, sånn å forstå! Thænks :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var pbs, og ikke psb. Men brb var det IKKE, for det vet jeg hva betyr. :D Jeg leste det på en test for mental alder på Aftenposten eller noe...

Parent behind shoulder - hvis man sitter på msn og er fjortis og skriver om festen man skal snike seg ut på i helga, også kommer mora inn i rommet, skriver man bare pbs sånn at den andre personen skjønner at man ikke skal skrive at flaska med hjemmebrent ligger bakerst i klesskapet liksom.

Haha, hvorfor veit jeg dette? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var pbs, og ikke psb. Men brb var det IKKE, for det vet jeg hva betyr. :D Jeg leste det på en test for mental alder på Aftenposten eller noe...

PBS - en mulighet er Public Broadcasting Service

PSB - en type høytalere hvis jeg ikke tar helt feil..

ESP? Emotional S...P...?

ESP - eneste jeg kan komme på er Electric Sound Products, en gitarprodusent

Nå kan det jo hende at begge disse er forkortelser for noe helt annet... ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parent behind shoulder - hvis man sitter på msn og er fjortis og skriver om festen man skal snike seg ut på i helga, også kommer mora inn i rommet, skriver man bare pbs sånn at den andre personen skjønner at man ikke skal skrive at flaska med hjemmebrent ligger bakerst i klesskapet liksom.

Haha, hvorfor veit jeg dette? :D

Aah. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På urbandictionary.com finner dere svar på alt av internettslang og lignende.

Selv bruker jeg mye smileyer når jeg snakker med venner på msn, men på forum og liknende vil jeg gjerne virke litt mer seriøs, og begrenser derfor smileybruken så mye som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parent behind shoulder - hvis man sitter på msn og er fjortis og skriver om festen man skal snike seg ut på i helga, også kommer mora inn i rommet, skriver man bare pbs sånn at den andre personen skjønner at man ikke skal skrive at flaska med hjemmebrent ligger bakerst i klesskapet liksom.

Haha, hvorfor veit jeg dette? :wub:

Den var ny for meg. Trodde det var mer vanlig å skrive PW (parents watching), men det kan være at det bare er i fjortiz-miljøet i området hvor jeg bor. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, så sykt gøy å lese denne tråden! :wub:

Noen av greiene her er liksom vanlig dagligtale for en 10.-klassing. Foreksempel Btw (by the way) er noe vi sier hele tiden.

Og ^^, Oo, (H), osv er liksom sånt vi skriver. Alle skjønner det.

Den vanligste er kanskje <3. Den regner jeg med at alle skjønner :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, så sykt gøy å lese denne tråden! :wub:

Noen av greiene her er liksom vanlig dagligtale for en 10.-klassing. Foreksempel Btw (by the way) er noe vi sier hele tiden.

Og ^^, Oo, (H), osv er liksom sånt vi skriver. Alle skjønner det.

Den vanligste er kanskje <3. Den regner jeg med at alle skjønner :wub:

:wub: Ja, den skjønner til og med jeg!

Begynner også å skjønne at det er lenge siden jeg gikk i tiende.. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...