Gå til innhold
Hundesonen.no

LP1 i Oslo i nærmeste framtid?


SiriEveline

Recommended Posts

Ja, som mange sikkert vet er det plutselig blitt satt krav til oppnådd 1.premie i LP1 for å delta i NKK Lillestrøm.

Så enten får vi skaffe oss det før slutten av oktober, ellers får vi ikke deltatt. Det er liksom ikke så viktig om jeg får deltatt der eller ikke. Men jeg vil jo gjerne være med på en del konkurranser, for å venne både hunden og meg selv til konkurranse setting.

Så poenget er altså, er det noen som vet om noe i nærmeste fremtid i Oslo/Akershus-området.

Jeg kan godt reise litt for å delta, men helst ikke mer enn 1time / 1.5time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Collieklubben har stevne i Alna Ridehall i Oslo i midten av november, jeg mener fristen går ut i slutten av oktober. Det blir jo dessverre for sent med tanke på Lillestrøm, men du får i det minste gått en konkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collieklubben har stevne i Alna Ridehall i Oslo i midten av november, jeg mener fristen går ut i slutten av oktober. Det blir jo dessverre for sent med tanke på Lillestrøm, men du får i det minste gått en konkurranse.

Det var jo en idè, vi kommer oss jo fremover på den måten også! Får vel egentlig satse på det, da jeg tviler på at mamma og pappa har mulighet til å transportere meg. Og på tirsdag vrakes bilen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Alna er det faktisk bussforbindelse. Det endte litt tragisk på vei dit for oss i fjor da, for vi prøvde en "snarvei" som heller var en omvei, ned en skrent, og der lå det tydeligvis noe metallskrammel, for det endte i et kjempedypt potekutt, så vi kom bare til stevneplassen, fikk desinfisert det og lagt på kompress og måtte bruke 3 timer med buss, tog og taxi tilbake for å komme oss til vakthavende veterinær. Oslo dyreklinikk kunne ikke ta oss imot da det ikke var akutt nok ;) Vel, nok OT, jeg hadde bare glemt hele stevnet helt til det ble tatt opp her :) Kan hende vi reiser dit i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skjønner vi nybegynnere det? Men da kan jeg uansett melde på da :)

LP er alltid åpent for alle raser såvidt jeg vet, og det samme gjelder agility ;) Det er ganske mange klubber som har LP på rasespesialer, og da er eksteriørdelen for klubbens rase/raser, mens LP er åpent for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også meldt på til Alna. Får se om Chira starter, november er kaldt og det liker hun overhodet ikke.

Jeg skjønner ikke det NKK greiene, taster inn medlemsnummeret mitt så får jeg beskjed om at det allerede finnes en bruker med det. Noen er skjønner seg på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også meldt på til Alna. Får se om Chira starter, november er kaldt og det liker hun overhodet ikke.

Jeg skjønner ikke det NKK greiene, taster inn medlemsnummeret mitt så får jeg beskjed om at det allerede finnes en bruker med det. Noen er skjønner seg på det?

Ville nok kontaktet NKK. Hadde selv noe problemer med at det var to brukere på mitt navn. Men de fikset det, eller holder på.

Ja, det er offisielt stevne. Så bra det er mange andre som tenker å komme! Selvom alle mine vinnersjanser forsvinner :rolleyes2: neida, vi skal bare komme oss igjennom programmet godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er off. stevne i Alna, ikkesant? Da regner jeg med at jeg kommer. For dette er rett ved Alnaparken på Furuset?

Offisielt ja. Det er i Alna Ridehus, meget mulig at det ligger i nærheten av Alnaparken? Skal du i så fall starte med begge? :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offisielt ja. Det er i Alna Ridehus, meget mulig at det ligger i nærheten av Alnaparken? Skal du i så fall starte med begge? :rolleyes2:

Da starter jeg med begge, ja. Kan bli Tia sin debut i LP2 og kaaanskje Cita sin i LPelite (selv om jeg helst vil debutere med Cita i Bergen, der er det ikke så skummelt å gå :getlost: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...