Gå til innhold
Hundesonen.no

Meet MyOwn Sherwood Ranger "Arn"

Poter

Recommended Posts

Jeg trodde jeg hadde en egen tråd for Arn, men kan ikke finne den, så ser ikke ut for at han har en egen, så da må jeg jo lage en!

Arn er en australian shepherd på 3 år som kommer fra Meet MyOwn kennel i Sverige. Han er halvbroren til My her inne :ahappy: Han og jeg trener agility og bruks.

feltsok4.jpg

Litt intens

feltsok5.jpg

Og mye klovn!

feltsok8.jpg

Morsom vinkel

kjlen7.jpg

På fjelltur

DSC_0452.jpg

Dette er ett av mine favorittbilder av ham

DSC_0455.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin han er! Nydelige tan (?) markeringer på ham..

Og man kan nesten se han er halvbror til My, det er noe med blikket ?! Utrolig gøy å se :)

Familielikheten og kennellikheten, om man kan kalle det det, er ganske stor på Meet MyOwn hundene. Det er noe med hodet, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familielikheten og kennellikheten, om man kan kalle det det, er ganske stor på Meet MyOwn hundene. Det er noe med hodet, tror jeg.

Hodet og personligheten :) :)

Vi hadde planlagt å kjøre oppover i Oktober ja, har jo fått ny bil og greier nå som sambo har lyst å få testet litt på langkjøring, men jeg går og venter på penger fra NAV som jeg ikke aner når kommer, så vet ikke om jeg får stilt My enda :) Hvis ikke pengene er på konto tidsnok så blir det vel til at vi må vente helt til i Mars når det er utst. i Harstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk snakket om å ta oss en tur uansett, men må se ann pengene først tror jeg. My og jeg må jo til Trondheim 10 oktober for å ta MH'n og det er jo ikke såå mange dagene etter det at utstillingen er. Men hvis jeg klarer å spare litt så burde det vel gå!

Har veldig lyst til å komme oppover å få trent og gått tur sammen med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk snakket om å ta oss en tur uansett, men må se ann pengene først tror jeg. My og jeg må jo til Trondheim 10 oktober for å ta MH'n og det er jo ikke såå mange dagene etter det at utstillingen er. Men hvis jeg klarer å spare litt så burde det vel gå!

Har veldig lyst til å komme oppover å få trent og gått tur sammen med dere :lol:

Skjønner... Det hadde vært kjempekoselig å treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Noen bilder fra i dag. Frost på bakken og herlig høstvær.

23okt-6.jpg

:)

23okt-3.jpg

:D

23okt-1.jpg

Wee, pinne!

23okt-2.jpg

23okt-4.jpg

I morgen og søndag er det utsilling. Det blir spennende! Han har ikke blitt stilt siden han var unghund og da var det ikke jeg som stilte ham, så sammen i utstillingsringen har vi ikke vært siden han var valp. Utstilling er virkelig noe jeg ikke kan (har vel vært på tre utstillinger, tror jeg, i mine snart ti år som hundeeier), så dette kan jo bli en interessant opplevelse... :) Men skal jo bli gøy å vise frem den lille finingen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL i helga! Gleder meg til å høre hvordan det går for Arn og alle de andre aussiepåssiene. :)

Arn er forresten skremmende lik My på flere av disse bildene, spesielt nummer 2 og 3! Det er helt merkelig.

Sorry for at jeg spammer Arn-tråden med My bilder, men måtte bare eksempelfisere(??) det jeg skrev;

3840603293_e084a1810c_m.jpg

4023612816_6c5a5423d0_m.jpg

4023613334_69ceb78a03_m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...