Gå til innhold
Hundesonen.no

Meet MyOwn Sherwood Ranger "Arn"


Poter

Recommended Posts

LYKKE TIL i helga! Gleder meg til å høre hvordan det går for Arn og alle de andre aussiepåssiene. :D

Arn er forresten skremmende lik My på flere av disse bildene, spesielt nummer 2 og 3! Det er helt merkelig.

Ja, det er morsomt hvor like de er! Veldig gøy :P

Arn er så fiiin! :P Lykke til i helgen! :)

Tusen takk! Utstillingen i dag er overstått. Arn fikk gult og en tredjepremiering. Dommeren syntes han ikke har kjønnspreg og gav pris på grunnlag av det. Har lagt ut kritikken i bloggen. Ellers var det mange fine aussier der som gjorde det bra! Bla Civga over her i både agility og på utstilling :) Så får vi se på morgendagens ustilling om Arn har blitt mer maskulin til da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Utstillingen i dag er overstått. Arn fikk gult og en tredjepremiering. Dommeren syntes han ikke har kjønnspreg og gav pris på grunnlag av det. Har lagt ut kritikken i bloggen. Ellers var det mange fine aussier der som gjorde det bra! Bla Civga over her i både agility og på utstilling :twisted: Så får vi se på morgendagens ustilling om Arn har blitt mer maskulin til da :P

Høh, teite dommermannen. Regner med dere har en annen dommer i morgen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så utrolig nydelig :P

Tusen takk! I dag var dommeren mer enig i det og gav ham rødt og plasserte ham som andre best hanhund i åpen klasse. Han fikk gode kritikker, så det er jeg fornøyd med :twisted: Legger ut kritikken i bloggen.

nkk-utstilling.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peningen! :)

Som jeg bruker å si: "Ja, han er pen å se på" *ler*

Jeg synes Arn er den aller peneste aussien på sonen (ink min egen ;))! Selv om jeg er svak for sterke merle-tegninger, så digger jeg kroppsbygningen og fargene til Arn!

Wow, det var trivelig å høre!

Selv liker jeg merle-farger best, men etter å ha hatt en sort tricolor i snart fire år, har jeg begynt å like fargen :) Kroppsbygningen er jeg veldig fornøyd med. Synes han har en så hendig størrelse og sunn kropp som kan brukes til det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! I dag var dommeren mer enig i det og gav ham rødt og plasserte ham som andre best hanhund i åpen klasse. Han fikk gode kritikker, så det er jeg fornøyd med :) Legger ut kritikken i bloggen.

nkk-utstilling.jpg

Seriøst, fra 3. til 1. premie? hmmm, da er det jo virkelig bare å stille på utstilling selv om vi fikk blått sist da:)

Gratulerer med fin kritikk og jeg henger meg på at arn er en av de fineste aussiene her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, fra 3. til 1. premie? hmmm, da er det jo virkelig bare å stille på utstilling selv om vi fikk blått sist da:)

Gratulerer med fin kritikk og jeg henger meg på at arn er en av de fineste aussiene her inne

Ja, det tror jeg absolutt du skal gjøre. Jeg hører det er flere som opplever dette og de sier jo at alle championer må ha ei gul sløyfe før de får championatet sitt. Utstilling, altså... hehe.

Trivelig du synes han er fin!

Så flott han er! :) Grattis med gode kritikker!

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arn er jo bare så pen! Det var koslig å møte deg og Arn i helga live :ahappy: Håper vi ses om ikke så lenge!

Takk det samme, det var veldig trivelig :whistle: Vi blir vel å sees på stevner til neste år, regner jeg med? Da skal mine konkurransenerver til pers :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme, det var veldig trivelig :blink: Vi blir vel å sees på stevner til neste år, regner jeg med? Da skal mine konkurransenerver til pers ;)

Så bra at dere skal begynne å konkurere igjen! :P Da tror jeg nok vi helt sikkert ses, også er jeg nesten helt sikker på at dere da også blir med på Midnattsolhoppet i Tromsø som er i slutten av juli? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere skal begynne å konkurere igjen! :blink: Da tror jeg nok vi helt sikkert ses, også er jeg nesten helt sikker på at dere da også blir med på Midnattsolhoppet i Tromsø som er i slutten av juli? :P

Hehe ;) vi får se! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...