Bjerknez Skrevet 26. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Noen fler bilder av Moses Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. September 2011 Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Så fin han er også har han fortsatt sort snute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 26. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Skjønte ikke det med "stor snute", men han er veldig flott ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 26. September 2011 Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Skjønte ikke det med "stor snute", men han er veldig flott ja SORT, ikke stor de fleste goldener får jo blek nese etterhvert som de vokser til, sjeldent å se de som beholder den sorte (eller svarte da om du vil ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. September 2011 Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Så fin han er! Og moro at han fortsatt har svart snute. Min hadde det også, den lysnet aldri, til og med i en alder av nesten 6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 26. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Haha... Hadde jeg lest det folk skriver, så hadde jeg sluppet slike pinlige situasjoner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 26. September 2011 Rapporter Share Skrevet 26. September 2011 Så nydelig han er! Fra kennel Vi vi ja. Tispa mi er fra litt Vi vi linjer Dem har mange flotte hunder. Elsker det nederste bildet med rynkenesa! Skikkelig goldentryne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 27. September 2011 Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 SORT, ikke stor de fleste goldener får jo blek nese etterhvert som de vokser til, sjeldent å se de som beholder den sorte (eller svarte da om du vil ). Er det så vanlig, altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Hehe, er noe eget med Golden ja... Er en hund som passet perfekt til vår livstil! Det er nesten så jeg får lyst på en enda større hund (Leonberger?) hehe. Men det holder nok i lange baner med den vi har... Men en ting er sikkert. Jeg er veldig glad for at vi valgte en forholdsvis stor hundetype. Må liksom ha litt å "røske" i og som tåler en støyt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 27. September 2011 Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Hehe, er noe eget med Golden ja... Er en hund som passet perfekt til vår livstil! Det er nesten så jeg får lyst på en enda større hund (Leonberger?) hehe. Men det holder nok i lange baner med den vi har... Men en ting er sikkert. Jeg er veldig glad for at vi valgte en forholdsvis stor hundetype. Må liksom ha litt å "røske" i og som tåler en støyt Vi venter på en jaktgolden nå og hadde betenkeligheter med at den var for stor.. Nyyyydelig hund forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Takk for det soelvd Kan ikke heeelt se for meg Moses løpe timehvis i skogen og jakte jeg da. Han blir ganske fort "lei" hvis han blir sliten og eller synes det er varmt og da legger han seg ned.. haha. Men på morgenen når vi står opp og lukker opp porten til kjøkkenet, så skal jeg si deg det bor en kruttønne i denna skrotten.. hehe. Etter en haltimes gåtur, så er han fornøyd og da kan han ligge å dra seg til neste rundtur. (ca. 2-4 timer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 27. September 2011 Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Takk for det soelvd Kan ikke heeelt se for meg Moses løpe timehvis i skogen og jakte jeg da. Han blir ganske fort "lei" hvis han blir sliten og eller synes det er varmt og da legger han seg ned.. haha. Men på morgenen når vi står opp og lukker opp porten til kjøkkenet, så skal jeg si deg det bor en kruttønne i denna skrotten.. hehe. Etter en haltimes gåtur, så er han fornøyd og da kan han ligge å dra seg til neste rundtur. (ca. 2-4 timer) Hehe, og akkurat det du beskriver er akkurat det vi ikke vil ha i golden. Vi vil ha en med mye mer energi og arbeidsvilje.. Selv om de er trivlige de vanlige og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Arbeidviljen er der, hvis du har kokte pølser i hånden på morgenkvisten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. September 2011 Rapporter Share Skrevet 27. September 2011 Er det så vanlig, altså? Jupp, er veldig vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 8. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Slenger inn en liten "Action Shot" av Moses på vei mot godbiten jeg hadde i hånden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde&Lotte Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Fin hund og fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Han er kjempefin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 8. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Tusen takk for det "Hilde&Lotte" og "Caroline-" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 11. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2011 Slenger inn et bilde av Moses som jeg har redigert en god del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 12. Juni 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2023 (endret) Da kan jeg meddele at Moses blir avlivet i morgen, 13 år og 9 måneder gammel. Utrolig trist, men desverre tror jeg han har det tungt nå. Forkalkning i ryggen som har "satt seg" og veldig dårlige reflekser i bakbeina. Han klarer knapt å reise seg opp selv. Han har også mistet hørselen helt og han puster og peser samt drikker store mengder vann etter korte turer. (500 meter). Han er glad, spiser mat, og logrer med ha,en samt elsker kos, men han sliter veldig. Alt er tungt og varmen ttåler han ikke. Dette er trolig det aller siste bildet av Moses, tatt i dag på plenen etter en kort tur på 200 meter. Endret 12. Juni 2023 av Bjerknez Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. Juni 2023 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2023 Kondolerer! Det er tungt å gi slipp, særlig når de fortsatt er glade og fornøyde. Men også riktig å la dem slippe når det blir for tungt tenker jeg. Har akkurat vært der selv, og det føles helt riktig i etterkant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 12. Juni 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2023 Ingen tvil om at vi gjør det rette. Det vet vi allerede. Men det forandrer ikke det faktum at det blir utrolig tomt. Men jeg er jo ikke akkurat den første som opplever dette selvsagt. Livet går videre… på en måte… 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 12. Juni 2023 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2023 Kondolerer ♥️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 12. Juni 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2023 1 minutt siden, Stjerneskinn skrev: Kondolerer ♥️ Takk for det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 12. Juni 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2023 (endret) Da har Moses sovnet stille inn. En vannvittig merkelig følelse. Har aldri bodd i et så tomt hus før... Endret 12. Juni 2023 av Bjerknez 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts