Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonentreff


ToneS

Recommended Posts

Jeg skal se hva det ble av bildene mine, men ser dårlig ut på kamera-skjermen iallefall. Tok noen bilder av mopsen Sita (ja?), og må si jeg ble ganske så sjarmert av henne! Makan til kamerasky hund *leeer*

Hun hørte det du sa om at mopser er finere i virkeligheta vettu :P Nei hun er rar med kameraer altså, å bli tatt bilde av er skikkelig ikke kult.

Veldig artig å se bildene, du er flink Tone! :P Hyggelig å hilse på hunder og eiere også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se hva det ble av bildene mine, men ser dårlig ut på kamera-skjermen iallefall. Tok noen bilder av mopsen Sita (ja?), og må si jeg ble ganske så sjarmert av henne! Makan til kamerasky hund *leeer*

Ja! Legg de ut her, morsomt med bilder :D

Kjempefin ebilder, Tone S! Neste gang vil jeg og være med! :P

Takk! Det er bare å komme en seg en tur da :P

Hun hørte det du sa om at mopser er finere i virkeligheta vettu :P Nei hun er rar med kameraer altså, å bli tatt bilde av er skikkelig ikke kult.

Veldig artig å se bildene, du er flink Tone! :P Hyggelig å hilse på hunder og eiere også :P

Takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder!

Mene.. hva heter baby lappisen?? :D (hvorfor har alle babylappis nå unntatt meg...)

Jeg spurte henne, for jeg tenkte at når Christian ser bildene så kommer han til å spørre :P men hadde visst ikke noe kennelnavn tror jeg, var første kullet. 3 måneder gammel. Husker jo såklart ikke stedet den var fra heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder!

Takk!

Jada, det er bare å ta seg en tur til Trondheim, null problem! Bor bare tre timer sør for Bergen...

Ja, ikke noe problem det vel? :D

Jeg spurte henne, for jeg tenkte at når Christian ser bildene så kommer han til å spørre :P men hadde visst ikke noe kennelnavn tror jeg, var første kullet. 3 måneder gammel. Husker jo såklart ikke stedet den var fra heller da...

Var ikke valpis fra Orkanger, eller noe sånt da? Eller er jeg sikkelig på skogstur nå..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte henne, for jeg tenkte at når Christian ser bildene så kommer han til å spørre :P men hadde visst ikke noe kennelnavn tror jeg, var første kullet. 3 måneder gammel. Husker jo såklart ikke stedet den var fra heller da...

jeg er gaaanske sikker på at hun sa fosegrenda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...