Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonentreff


ToneS

Recommended Posts

Skrevet
Neida, gjør ikke noe med det bildet ha ha ha synes du var snill jeg, for du kunne vel fått flere slike bilder enn bilder der han ser nogenlunde normal ut :P

Hehe, det var det der bildet som ble mest i fokus ;):D

Skrevet

Jeg skal se hva det ble av bildene mine, men ser dårlig ut på kamera-skjermen iallefall. Tok noen bilder av mopsen Sita (ja?), og må si jeg ble ganske så sjarmert av henne! Makan til kamerasky hund *leeer*

Skrevet
Jeg skal se hva det ble av bildene mine, men ser dårlig ut på kamera-skjermen iallefall. Tok noen bilder av mopsen Sita (ja?), og må si jeg ble ganske så sjarmert av henne! Makan til kamerasky hund *leeer*

Hun hørte det du sa om at mopser er finere i virkeligheta vettu :P Nei hun er rar med kameraer altså, å bli tatt bilde av er skikkelig ikke kult.

Veldig artig å se bildene, du er flink Tone! :P Hyggelig å hilse på hunder og eiere også :D

Skrevet
Jeg skal se hva det ble av bildene mine, men ser dårlig ut på kamera-skjermen iallefall. Tok noen bilder av mopsen Sita (ja?), og må si jeg ble ganske så sjarmert av henne! Makan til kamerasky hund *leeer*

Ja! Legg de ut her, morsomt med bilder :D

Kjempefin ebilder, Tone S! Neste gang vil jeg og være med! :P

Takk! Det er bare å komme en seg en tur da :P

Hun hørte det du sa om at mopser er finere i virkeligheta vettu :P Nei hun er rar med kameraer altså, å bli tatt bilde av er skikkelig ikke kult.

Veldig artig å se bildene, du er flink Tone! :P Hyggelig å hilse på hunder og eiere også :P

Takk :P

Skrevet
Fine bilder!

Mene.. hva heter baby lappisen?? :D (hvorfor har alle babylappis nå unntatt meg...)

Jeg spurte henne, for jeg tenkte at når Christian ser bildene så kommer han til å spørre :P men hadde visst ikke noe kennelnavn tror jeg, var første kullet. 3 måneder gammel. Husker jo såklart ikke stedet den var fra heller da...

Skrevet
Fine bilder!

Takk!

Jada, det er bare å ta seg en tur til Trondheim, null problem! Bor bare tre timer sør for Bergen...

Ja, ikke noe problem det vel? :D

Jeg spurte henne, for jeg tenkte at når Christian ser bildene så kommer han til å spørre :P men hadde visst ikke noe kennelnavn tror jeg, var første kullet. 3 måneder gammel. Husker jo såklart ikke stedet den var fra heller da...

Var ikke valpis fra Orkanger, eller noe sånt da? Eller er jeg sikkelig på skogstur nå..?

Skrevet
Jeg spurte henne, for jeg tenkte at når Christian ser bildene så kommer han til å spørre :P men hadde visst ikke noe kennelnavn tror jeg, var første kullet. 3 måneder gammel. Husker jo såklart ikke stedet den var fra heller da...

jeg er gaaanske sikker på at hun sa fosegrenda :D

Skrevet
Vakker, veldig vakker :D

Det er kullsøstra til han i Tolvsrød :P

(OT: Han i Tolvsrød har det toppers, ingen problemer der lengre;) )

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...