Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildeutfordreren

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet
edit:

Jeg utfordrer Monica til å ta bilde av sokkene sine!

Sokkene skal bli.

sokkenemine.jpg

Da utfordrer jeg Marie og Ellie til å ta utsiktsbilde ut av vinduet på do/badet.

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

For en artig tråd :hug: Denne vil jeg også bli meg på, så snart jeg får internett på den stasjonære pc'n min (har ingenting på laptopen) :ahappy: Så ikke skriv meg opp ennå :ahappy:

Skrevet

Ikke sånn kjempeaktivitet her, så jeg tar meg den friheten av å utfordre Kristiin til å ta bilde av en sine kaniner og en av sine hunder sammen.

:D

Skrevet

Jeg orker ikke å se om du er utfordret tidligere i tråden (:D), men jeg utfordrer Victoria til å ta bilde av stuen sin! (det var vel slik at alle kunne utfordre?)

Skrevet
Jeg orker ikke å se om du er utfordret tidligere i tråden ( :D ), men jeg utfordrer Victoria til å ta bilde av stuen sin! (det var vel slik at alle kunne utfordre?)

Alle kan utfordre så lenge dem er med selv ;)

Skrevet

Og jeg vil se et fotografi av det peneste bildet (type rammet opp og henger på veggen) MatheaN har i huset.

Skrevet

Jeg setter igang en liten utfordringsBOMBE her! For å få litt kickstart i tråden utfordrer jeg flere på en gang :D Det trenger kanskje ikke å bli noe vane at vi gjør det sånn, men jeg gjør det nå for at tråden skal komme litt i gang. Høres det greit ut? Isåfall..here we go!

Jeg utfordrer:

LindaM til å ta nærbilde av øyet sitt!

Ingvild til å ta bilde av tennene til en hest!

HHC til å løpe i kjelleren å ta bilde av det fineste som er der ;)

-Ingvild- til å ta bilde av sine favorittsko!

armagnac til å ta bilde av soverommet sitt!

LeenaM til å ta bilde av smykkene sine!

Monab88 til å ta bilde av en kjekkas :P

Skrevet
Ingvild til å ta bilde av tennene til en hest!

Haha, den er grei! Skal til hestene i helgen, så skal se om du ikke får et bilde på mandag! :D

Skrevet
LeenaM til å ta bilde av smykkene sine!

Hehe, de er det mange av (ironi) :D Men det kommer i morgen regner jeg med!

Skrevet
SaraS: Ta bilde av kjøkkenet ditt ;)

Lett!

kjk002.jpg

Jeg viser bare den ene sia av kjøkkenet, for det ser jo ut som en gal orkan har herja på den andre sia... :D

Skrevet

skal få gjort det i morra, men blir barnerommet mitt hjemme hos mamma da ;) da jeg venter på at min nye leilighet skal bli ferdig, så fult av plakater for å si det mildt :P:D

Skrevet
-Ingvild- til å ta bilde av sine favorittsko!

IMGP1469.jpg

(Converse kjøpt på Kreta i fjor sommer, jeg elsker dem, men de har vel kanskje sett bedre dager.)

I samme slengen utfordrer jeg MrsPowers til å ta bildet av det stedet hun oftest går tur med hunden.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...