MegaMarie Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 Ja, bilder fra hvor dere har vært i sommer, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 Vi har vært i Hemsedal, og ellers bare hjemme. Bilder fra turen (både naturbilder og kursbilder) ligger her og her. Siste albumet er det bare hundebilder i da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 Vi har vært på besøk hos min gamle mor på Lillehammer: og på Kreta på "vårt" sted. Der vi fant Scilos for to år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 Så kan dere jo bare gjette hva jeg har gjort i hele sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 Så kan dere jo bare gjette hva jeg har gjort i hele sommer Jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 I sommer har jeg: Vasket her (Aker Solutions): og her: Også har jeg vært billettselger for Olavsfestdagene: Jeg har rukket en bitteliten tur på Hvaler også: Og resten av sommeren har jeg i grunnen tilbragt i sofaen, bak rattet eller med en øl i hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 Jeg har vært på Tonstad i Sirdal i hele sommer og jobbet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 Vært på hytta... .. og passet hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 11. August 2009 Rapporter Share Skrevet 11. August 2009 Vi har gått lange turer i Jotunheimen... .... besteget Bitihorn på toppen: ...vært på Gran Canaria (uten hund selvfølgelig) og til slutt.. hytta i Grimstad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 24. August 2009 Rapporter Share Skrevet 24. August 2009 Vært i Danmark en liten uke på bursdagsfeiringer uten hund. min søster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 30. August 2009 Rapporter Share Skrevet 30. August 2009 I sommer har jeg vært i Kroatia nesten 3 uker: Jeg bodde på en seilbåt en uke. Her ute på tuppen av den Utsikten fra rommet mitt hos vertsfamilien Nasjonalpark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 30. August 2009 Rapporter Share Skrevet 30. August 2009 Jeg har vært hos Astrid (nowisclee) blandt annet, hmm.. tror ikke hun hadde blitt så fornøyd hvis jeg la ut bilde av henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 31. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2009 I sommer har jeg vært i Kroatia nesten 3 uker: Jeg bodde på en seilbåt en uke. Her ute på tuppen av den Utsikten fra rommet mitt hos vertsfamilien Nasjonalpark Jeg og vil Likte den seilebåten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar