Gå til innhold
Hundesonen.no

Video av C.Milan


trulte

Recommended Posts

Jeg leter etter en link til en video me C.Milan. Det var noen som hadde filmet, og avslørt at han brukte strøm på hundene uten at tv-seerne skulle merke det. Noen som vet hvordan klipp jeg snakker om?

Filmen var "imot" han,og lureriet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke det var noen katt der, men er ikke helt sikker. Dette var ett klipp laget av noen andre, der de hadde zooma inn de gangene det ble brukt strøm for å vise at han gjorde det sjult for kameraene/seerne. *skikkelig god på å forklare*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller den gang han strømmet sine egen hunder mot klapperslanger?

Fant noe fra 2006 om en dame med Schæfer som gjerne tygde litt på henne som det ble brukt strøm på uten at det filmet for tv. Men jeg har søkt og søkt, og finner ikke noen film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere
Søkte litt for å finne videoen. Fant ikke den, men fant en annen som virkelig er det motsatte av klikker. [--]
Jeg synes nå det mer er virkelig det motsatte av Milan, jeg da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er noen imot metodene, som med alt annet. Det kan jeg skjønne. Selv er jeg stor fan av han og syns det meste han gjør er bra og riktig. Jeg har sett utrolig mange episoder av han og det er ytters få episoder jeg har vært uenig i. En hundetrener kan gjøre "feil" noen ganger, men man trenger ikke å bli stemplet for alltid. Jeg har gjort ting med hunden som jeg har angret på, men jeg lærer og utvikler meg til stadighet.

De første sesongene var litt annerledes enn de siste, og jeg føler en viss utvikling, helt klar mer positivt. At noen klipp fra fortiden skal rullere opp og opp igjen og stemple han som ond og fæl syns jeg ikke noe om. Okei kanskje han ikke gjorde det SÅ bra akkurat da, men man må se på helheten. Ikke se ett klipp og si: sånn er han!

Jeg ser ting på en annerledes måte enn mange andre, tydeligvis siden jeg liker han og ikke ser det fæle, men det er nå sånn det er i hundeverdenen. Som han sa selv, det er ikke eneste måten å gjøre det på, men EN måte å gjøre det på.

Så får man selv velge om man liker det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...