Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppfriskning av designet?

Recommended Posts

Hadde ikke gjort noe med design endring.... :aww: Men kan ikke du Espen legge til ett ekstra design istedetfor så ka nde som vil ha endring skifte til det også har du det som vi har som standard istedetfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at sonen har en egen hund som liksom er logoen til hundesonen, som man kan kjenne igjen? :aww: Og at den skifter mellom forskjellig bakgrunn og påkledning etter årstid og arrangemanger, sånn som google logoen gjør? :)

Det er ment til å være den hunden som er i banneret nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at sonen har en egen hund som liksom er logoen til hundesonen, som man kan kjenne igjen? :P Og at den skifter mellom forskjellig bakgrunn og påkledning etter årstid og arrangemanger, sånn som google logoen gjør? :P

Er jo akkurat det hunden i banneret er nå da :)

Og forsåvidt var det akkurat det jeg mente og :P

Edit: var allerede nevnt ja. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også dagens design, men litt variasjon i banneret hadde vært fint. Det er jo en "tegneseriehund" så hvorfor ikke putte den i ulike settinger, trenger ikke bare være årstidrelatert, men hunden kan jo "ha for seg" ulike aktiviteter...

Jeg tror bannerhunden er en rampete hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha oppfrisk i utseende. Og det hadde vært morsomt om forumet feks hadde hatt en vår hund, sommer hund, høst hund og en vinter hund. Det hadde jo vært stilig da :aww:

litt alà furry paws kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hadde vært utroolig kult om det hadde blitt laget et banner med bilder av sone-hunder på, synes det hadde vært finere om vi hadde hatt et banner med "ekte" hunder på. Er på et katteforum der bannere består av bilder av kattene på det forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hadde vært utroolig kult om det hadde blitt laget et banner med bilder av sone-hunder på, synes det hadde vært finere om vi hadde hatt et banner med "ekte" hunder på. Er på et katteforum der bannere består av bilder av kattene på det forumet.

Hvilke sonen-hunder er fine nok/mest populære til å ha der da? Eller skal alle sonen-hudene på banneret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skulle ha vært noe forandring på selve topp banneret, kunne jo hun/han som har tegnet den bullterrieren, tegnet en annen rase i samme stil? Da blir det noe nytt, men i samme stil. Trenger ikke skifte på skrifttypen og fargene, bare ny hund feks. :icon_confused:

Syns det er greit som det er jeg. Men ja forandring er bare bra. Så lenge det ikke blir så stor forandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skulle ha vært noe forandring på selve topp banneret, kunne jo hun/han som har tegnet den bullterrieren, tegnet en annen rase i samme stil? Da blir det noe nytt, men i samme stil. Trenger ikke skifte på skrifttypen og fargene, bare ny hund feks. :icon_confused:

Syns det er greit som det er jeg. Men ja forandring er bare bra. Så lenge det ikke blir så stor forandring.

Flott forslag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra forslag ja.

Synes ekte hunder i banneret blir rotete, hvis det skal være flere som er klippet sammen liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg litt forandring. Forandring fryder :icon_confused:

Jeg syns egentlig ikke så veldig mye om å ha ekte hunder i banneret. Det blir litt dumt for de som ikke får ha hundene der oppe? Og det er jo ikke alle som er like aktive med kameraet heller....

Tegneseriefigur - ja takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde kanskje vært noe, bra forslag :D

Jeg kunne godt tenkt meg litt forandring. Forandring fryder :D

Jeg syns egentlig ikke så veldig mye om å ha ekte hunder i banneret. Det blir litt dumt for de som ikke får ha hundene der oppe? Og det er jo ikke alle som er like aktive med kameraet heller....

Tegneseriefigur - ja takk!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes designet er fint som det er nå, men det hadde vært stilig om bannerhunden kunne skiftet design etter årstidene. Ellers hadde det vært kult med andre raser i toppbanneret, for eksempel at man får ny bannerhund hver måned! Sånn "månedens hunderase" :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Så klart vil jeg det, og jeg takket jo for innspillet om å ha eget teppe i sofaen til hunden, det var en god idé
    • Nå nærmer det seg 1,5 år siden det ble stille i huset, og det er på tide at noen andre får glede av hundeutstyret og bøkene jeg har. Her er Finn-annonsene jeg har lagt ut: Hurtta Lifeguard sele rosa, størrelse 90, ubrukt: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390107305 Diverse apportbukker, rosa rute med hvitt bånd og neseprøver: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390101594 Diverse hundebøker: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/388869585 Jeg har et pent brukt tøybur til salgs. Det har vært brukt 5-6 ganger på utstillinger og konkurranser til groenendael-tispe. Kan hentes i bergensområdet. Ta kontakt om du er interessert, så sender jeg bilder og detaljer. Jeg har også Vari Kennel Ultra Fashion størrelse large til salgs. Må hentes i bergensområdet (sentrum/Åsane). Det er mye brukt, og har blant annet reist fra USA til Norge med hund i. Så det bærer preg av å være brukt. Ta kontakt om du vil vite mer om buret og få bilder av det. Det er denne fargen:
    • I prinsippet tenker jeg at så lenge det er en god raseklubb så har de en oversikt over oppdrettere som følger deres retningslinjer. Men det er mye rart i hundeverdenen, og det kan være ulike årsaker til at en oppdretter ikke er med der. Det er uansett et ok sted å starte, tenker jeg. Fikk ihvertfall et godt inntrykk av nettsidene deres og informasjonen der. Ellers finner du mange gode råd om både kjøp, kontakter og valpetiden om du søker litt rundt på forumet her. Det ligger mange år med samlet erfaring rundt om. Lykke til!
    • Tusen takk for tipset! Magefølelse er kjempevanskelig 😅 når er den reell, og når er det bare sider ved den andre parten man ikke setter pris på, og som man reagerer på?  Jeg kan nok bruke litt mer tid på puddelklubben sine sider. I dag blir det fort facebook og Instagram siden det er så visuelt og lett tilgjengelig, men går sikkert glipp av en del gode oppdrettere ved å ikke tenke at man kan ringe rundt litt.  Til mitt forsvar er det første gang jeg skal kjøpe rasehund, så jeg vet ikke helt hva jeg driver med 🙈
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...