Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival


Tonje

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jammen så bra :P Denne "stakkars" østlendingen skal nemlig campe midt i trøinder-myndan gjengen og med tanke på hvor gærne de kan være :lol: er det vel greit og stikke av og ha et kurs å skylde på :P:P

Hr.Langbein er med han :) Håper vi sees i løpet av helgen da...

Søndag ring 7 1 stk kl 10.00 :(

He,he denne leste jeg altså.... så det går altså ikke an å snike seg unna nei.

Krestina rattata..

Skrevet

Kommer visst jeg å :rolleyes2: Men skal bare kose meg og ta bilder og møte kjent folk da, skal prøve å knipse litt soenn hunder :rolleyes2:

Skrevet
Neste helg dette er? 29 og 30?

Kunne tenke meg og stille opp som "snikfotograf" og for hilse på noen Whippser :rolleyes2:

Da må du gjerne komme å snikfotografere oss altså :rolleyes2: Husker ikke ringen i farta men jeg skal hvertfall møte klokka 11 med whippsegutten min på Lørdag :rolleyes2:

Skrevet
Kommer visst jeg å :rolleyes2: Men skal bare kose meg og ta bilder og møte kjent folk da, skal prøve å knipse litt soenn hunder :rolleyes2:

Wee, lenge siden sist :) Kom og hils på! 1 stk. aussie som skal inn rett etter 9 begge dager og så klart har vi en liten haug shelties rett etterpå :D Vi vil gjerne bli knipset bilder av :rolleyes2:

Skrevet
Wee, lenge siden sist :) Kom og hils på! 1 stk. aussie som skal inn rett etter 9 begge dager og så klart har vi en liten haug shelties rett etterpå :D Vi vil gjerne bli knipset bilder av :rolleyes2:

Jippie :rolleyes2: Jeg vil kosemose Aussie :rolleyes2: hvilken ring er det i folrhold til terv valpene du skal vere? :P

Skrevet
Da må du gjerne komme å snikfotografere oss altså ;) Husker ikke ringen i farta men jeg skal hvertfall møte klokka 11 med whippsegutten min på Lørdag :P

Joda det skal jeg gjøre om vi kommer. :P Kjører isåfall opp i kveld så vi får se hvor ivrig moren min er på å kjøre opp etter jobb. Tror ikke hun en gang har spurt venninda si om hun kunne tenkt seg besøk i helga. :) Begynder å tvile litt på om de blir noe av... Jeg tvilholder på håpet så godt jeg kan :P

Edit: Ser dårlig ut ja...

Edit: hadde man bare vært 18 og hatt lappen. Ser ut som det ikke blir noen Trondheims tur på meg i helga :rolleyes2:

Edit: da blir det tur alikevell! :P :P Blir nok litt slitsomt å stå opp mitt på natta for å kjøre opp, men hva gjør ikke vi(les: jeg) for å få hilse på disse whippsene da! :P

Skrevet
Jippie :rolleyes2: Jeg vil kosemose Aussie ;) hvilken ring er det i folrhold til terv valpene du skal vere? :)

Hun skal i ring 7 lørdag, samme ring som belgervalpene :P Kun 1 kelpie før aussievalper starter. Etter det går vi til ring 11 der sheltiene er.

Skrevet
Glemte visst å skrive det :) er kun påmeldt lørdag selv, søndag er det sheltiespesial et annet sted, derfor har jeg bare oversikt over lørdagen :rolleyes2: Så det er lørdag ;)

Søndag ring 7 1 stk kl 10.00 :P

Er de i ringen både lørdag og søndag?

Er det noen som gidder å sjekke antall amerikansk cocker spaniel? voksen+valp:)

Har ikke lista med hente at det var 15 cocker valper. (snakket med ei som skulle stille cockervalp)

Guest Snusmumrikk
Skrevet
Noen med PM som kunne være så snille og sjekke når og hvor dobermann og pinscher skal i ringen? :rolleyes2:

Pincher skal i ring 8 kl 12 og Dobber i ring 10 kl 9 på Lørdagen (søndagen har jeg ikke PM for).

Skrevet
På tide å dra fram denne tråden litt. Vi gleder oss! Det blir rart å bo i campingvogn tre mil hjemmefra, men det er jo greit å kunne svippe hjemom en tur hvis man har glemt noe. :rolleyes2:

Vi skal stille for Jean Jaques Dupas og Martin Croeser. Etter to blå denne sesongen vet jeg ikke helt om jeg gruer eller gleder meg mest til akkurat det å stille Symra, men gleder meg veldig til å være der.

Vi skal i samme ring på søndag :)

Stiller begge dagene, men har ikke så høye forhåpninger. Melder egentlig mest på for gøy, og tenker ikke så mye på at pelsen ikke er ferdignappa ;)

Skrevet
Er de i ringen både lørdag og søndag?

Har ikke lista med hente at det var 15 cocker valper. (snakket med ei som skulle stille cockervalp)

Det må være voksne for 15 cockervalper tror jeg neppe det er påmeldt!

(og var det forresten amerikansk cocker hun skulle stille?)

men takk allikevel;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...