Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival

Tonje

Recommended Posts

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar
Jammen så bra :P Denne "stakkars" østlendingen skal nemlig campe midt i trøinder-myndan gjengen og med tanke på hvor gærne de kan være :lol: er det vel greit og stikke av og ha et kurs å skylde på :P:P

Hr.Langbein er med han :) Håper vi sees i løpet av helgen da...

Søndag ring 7 1 stk kl 10.00 :(

He,he denne leste jeg altså.... så det går altså ikke an å snike seg unna nei.

Krestina rattata..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste helg dette er? 29 og 30?

Kunne tenke meg og stille opp som "snikfotograf" og for hilse på noen Whippser :rolleyes2:

Da må du gjerne komme å snikfotografere oss altså :rolleyes2: Husker ikke ringen i farta men jeg skal hvertfall møte klokka 11 med whippsegutten min på Lørdag :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer visst jeg å :rolleyes2: Men skal bare kose meg og ta bilder og møte kjent folk da, skal prøve å knipse litt soenn hunder :rolleyes2:

Wee, lenge siden sist :) Kom og hils på! 1 stk. aussie som skal inn rett etter 9 begge dager og så klart har vi en liten haug shelties rett etterpå :D Vi vil gjerne bli knipset bilder av :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee, lenge siden sist :) Kom og hils på! 1 stk. aussie som skal inn rett etter 9 begge dager og så klart har vi en liten haug shelties rett etterpå :D Vi vil gjerne bli knipset bilder av :rolleyes2:

Jippie :rolleyes2: Jeg vil kosemose Aussie :rolleyes2: hvilken ring er det i folrhold til terv valpene du skal vere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du gjerne komme å snikfotografere oss altså ;) Husker ikke ringen i farta men jeg skal hvertfall møte klokka 11 med whippsegutten min på Lørdag :P

Joda det skal jeg gjøre om vi kommer. :P Kjører isåfall opp i kveld så vi får se hvor ivrig moren min er på å kjøre opp etter jobb. Tror ikke hun en gang har spurt venninda si om hun kunne tenkt seg besøk i helga. :) Begynder å tvile litt på om de blir noe av... Jeg tvilholder på håpet så godt jeg kan :P

Edit: Ser dårlig ut ja...

Edit: hadde man bare vært 18 og hatt lappen. Ser ut som det ikke blir noen Trondheims tur på meg i helga :rolleyes2:

Edit: da blir det tur alikevell! :P :P Blir nok litt slitsomt å stå opp mitt på natta for å kjøre opp, men hva gjør ikke vi(les: jeg) for å få hilse på disse whippsene da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte visst å skrive det :) er kun påmeldt lørdag selv, søndag er det sheltiespesial et annet sted, derfor har jeg bare oversikt over lørdagen :rolleyes2: Så det er lørdag ;)

Søndag ring 7 1 stk kl 10.00 :P

Er de i ringen både lørdag og søndag?

Er det noen som gidder å sjekke antall amerikansk cocker spaniel? voksen+valp:)

Har ikke lista med hente at det var 15 cocker valper. (snakket med ei som skulle stille cockervalp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Noen med PM som kunne være så snille og sjekke når og hvor dobermann og pinscher skal i ringen? :rolleyes2:

Pincher skal i ring 8 kl 12 og Dobber i ring 10 kl 9 på Lørdagen (søndagen har jeg ikke PM for).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å dra fram denne tråden litt. Vi gleder oss! Det blir rart å bo i campingvogn tre mil hjemmefra, men det er jo greit å kunne svippe hjemom en tur hvis man har glemt noe. :rolleyes2:

Vi skal stille for Jean Jaques Dupas og Martin Croeser. Etter to blå denne sesongen vet jeg ikke helt om jeg gruer eller gleder meg mest til akkurat det å stille Symra, men gleder meg veldig til å være der.

Vi skal i samme ring på søndag :)

Stiller begge dagene, men har ikke så høye forhåpninger. Melder egentlig mest på for gøy, og tenker ikke så mye på at pelsen ikke er ferdignappa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de i ringen både lørdag og søndag?

Har ikke lista med hente at det var 15 cocker valper. (snakket med ei som skulle stille cockervalp)

Det må være voksne for 15 cockervalper tror jeg neppe det er påmeldt!

(og var det forresten amerikansk cocker hun skulle stille?)

men takk allikevel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ikke som jeg kan se. Du vil få beskjed hvis en tråd fjernes, med mindre du åpenbart er en spam-bot. Simira med Moderatorhatt
    • Kan hende det bare er jeg som er fullstendig glemsk her altså, men jeg var så sikker på jeg hadde laget en «min hund» tråd til Karma, men isåfall er den borte nå. 🙈  Kan dere se på «bakrommet» om tråder har eksistert og er blitt slettet av en eller annen grunn? Eller er den sporløst borte isåfall?  Vil jo gjerne unngå at det skjer igjen om det er en grunn til at den er borte og det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg laget den tråden. 😂
    • Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...