Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem kommer? NKK Bjerke!


Isabel

Recommended Posts

Skrevet
Det ligger informasjon om det på nkk.no, så du kan søke etter informasjon der. Utstillingen skal være på Bjerke Travbane i Oslo, og det er lett å komme seg dit fra Oslo S med buss (husker ikke hvilke busser det er som går dit, men tar jeg helt feil om jeg sier rute 31 og 32? Eller 34? hehe).

Aha, da skal jeg sjekke nkk litt bedre, fant ikke noe (ved første halvhjertede leting). :blink: Det hørtes greit ut å komme seg dit ja, kanskje jeg kan tvinge noen til å kjøre meg tilogmed :lol:

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Vi kommer! Det blir nest siste storcertsjanse for Symra i år.

Og så kommer mitt standardspørsmål: Får man bo i campingvogn på selve området?

Edit: Ser nå på NKK-sida at man kan bestille plass til campingvogn og bobil.

Skrevet
Vi kommer! Det blir nest siste storcertsjanse for Symra i år.

Og så kommer mitt standardspørsmål: Får man bo i campingvogn på selve området?

Edit du fant det ja.

Skrevet

Vi kommer,skal stille Gross og kommer antagelig til å ødelegge alt for ham med mine nerver.... Men øvelse gjør vel mester eller noe :blink:

Skrevet
Vi kommer,skal stille Gross og kommer antagelig til å ødelegge alt for ham med mine nerver.... Men øvelse gjør vel mester eller noe :blink:

Det går nok bra! Men jeg kjenner følelsen ja... :lol:

  • 2 weeks later...
Guest Jonna
Skrevet

Da er vist Talli påmeldt også. Men jeg lurer på om jeg skal handle henne selv?

Blaze røyter enda og ser ikke ut som hun har noen planer om å stoppe :)

Jeg får vel "sjonglere" litt under individ bedømmelsen også får noen andre ta felles ettersom dem er i samme klasse.

Skrevet
Da er vist Talli påmeldt også. Men jeg lurer på om jeg skal handle henne selv?

Blaze røyter enda og ser ikke ut som hun har noen planer om å stoppe :)

Jeg får vel "sjonglere" litt under individ bedømmelsen også får noen andre ta felles ettersom dem er i samme klasse.

Stiller du søndag? Da skal jeg nemlig inn uten å stille noe, om du er intr i hjelp :)

Guest Jonna
Skrevet
Stiller du søndag? Da skal jeg nemlig inn uten å stille noe, om du er intr i hjelp :)

Nei lørdag, men det ordner seg nok på handler. Må bare finne noen som er "myndig" og vant med galen hund :)

Skrevet

Fievel er påmelding til utstilling, men enda ikke bestilt flybillett..

Sterkt nedsatt imunforsvar og svineinfluensaen skal bryte ut rundt da sies det, så veeeldig usikker. :/

Skrevet

Jeg kommer med min hund. Ikke stilt så ofte så er ganske så ny i ringen.

Litt nervepirrende da han har fått veldig sprik i tilbake meldingene sine.

Fikk drit bra andre gang vi stilte og ble slakta tredje gang vi stilte hehe.

Skrevet

Vi er jo påmeldt, men jeg har særdeles lite lyst til å stille... Hun har røytet ekstremt i det siste og det lille som er igjen er matt, tørt og fælt. Jeg synes det er for tidlig og for ekstremt til å være løpetidsrøyting, men for all del, det er mulig det er verre denne gangen. Uansett så er hun særdeles lite pen om dagen, og jeg ser ikke helt poenget med å stille. Jeg får se an hva jeg klarer å redde av pels på to og en halv uke :icon_confused:

Skrevet

Jeg bor rett i nærheten, så jeg kommer for å titte begge dager. :icon_confused: Chili er kjempefin i pelsen nå, men jeg hadde selvsagt ikke mulighet til å melde på innen fristen(og 410 kr for å melde på innen forlenget frist ble for dyrt for min del)...

Skrevet

Programmet er lagt ut her

Vi har fått dommerbytter. 9 G.Bruxellois og 3 G.Belge for Kirsti Lummelampi, og 21 Petit Brabancon for Mona Selbach. Spent på hvor mange som møter opp nå... :getlost:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...