Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem kommer? NKK Bjerke!

Isabel

Recommended Posts

Det ligger informasjon om det på nkk.no, så du kan søke etter informasjon der. Utstillingen skal være på Bjerke Travbane i Oslo, og det er lett å komme seg dit fra Oslo S med buss (husker ikke hvilke busser det er som går dit, men tar jeg helt feil om jeg sier rute 31 og 32? Eller 34? hehe).

Aha, da skal jeg sjekke nkk litt bedre, fant ikke noe (ved første halvhjertede leting). :blink: Det hørtes greit ut å komme seg dit ja, kanskje jeg kan tvinge noen til å kjøre meg tilogmed :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Vi kommer! Det blir nest siste storcertsjanse for Symra i år.

Og så kommer mitt standardspørsmål: Får man bo i campingvogn på selve området?

Edit: Ser nå på NKK-sida at man kan bestille plass til campingvogn og bobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer,skal stille Gross og kommer antagelig til å ødelegge alt for ham med mine nerver.... Men øvelse gjør vel mester eller noe :blink:

Det går nok bra! Men jeg kjenner følelsen ja... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Guest Jonna

Da er vist Talli påmeldt også. Men jeg lurer på om jeg skal handle henne selv?

Blaze røyter enda og ser ikke ut som hun har noen planer om å stoppe :)

Jeg får vel "sjonglere" litt under individ bedømmelsen også får noen andre ta felles ettersom dem er i samme klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vist Talli påmeldt også. Men jeg lurer på om jeg skal handle henne selv?

Blaze røyter enda og ser ikke ut som hun har noen planer om å stoppe :)

Jeg får vel "sjonglere" litt under individ bedømmelsen også får noen andre ta felles ettersom dem er i samme klasse.

Stiller du søndag? Da skal jeg nemlig inn uten å stille noe, om du er intr i hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Stiller du søndag? Da skal jeg nemlig inn uten å stille noe, om du er intr i hjelp :)

Nei lørdag, men det ordner seg nok på handler. Må bare finne noen som er "myndig" og vant med galen hund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo påmeldt, men jeg har særdeles lite lyst til å stille... Hun har røytet ekstremt i det siste og det lille som er igjen er matt, tørt og fælt. Jeg synes det er for tidlig og for ekstremt til å være løpetidsrøyting, men for all del, det er mulig det er verre denne gangen. Uansett så er hun særdeles lite pen om dagen, og jeg ser ikke helt poenget med å stille. Jeg får se an hva jeg klarer å redde av pels på to og en halv uke :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor rett i nærheten, så jeg kommer for å titte begge dager. :icon_confused: Chili er kjempefin i pelsen nå, men jeg hadde selvsagt ikke mulighet til å melde på innen fristen(og 410 kr for å melde på innen forlenget frist ble for dyrt for min del)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...