Lola Pagola Skrevet 12. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2009 Det ligger informasjon om det på nkk.no, så du kan søke etter informasjon der. Utstillingen skal være på Bjerke Travbane i Oslo, og det er lett å komme seg dit fra Oslo S med buss (husker ikke hvilke busser det er som går dit, men tar jeg helt feil om jeg sier rute 31 og 32? Eller 34? hehe). Aha, da skal jeg sjekke nkk litt bedre, fant ikke noe (ved første halvhjertede leting). Det hørtes greit ut å komme seg dit ja, kanskje jeg kan tvinge noen til å kjøre meg tilogmed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2009 Vi kommer! Det blir nest siste storcertsjanse for Symra i år. Og så kommer mitt standardspørsmål: Får man bo i campingvogn på selve området? Edit: Ser nå på NKK-sida at man kan bestille plass til campingvogn og bobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 12. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2009 Vi kommer! Det blir nest siste storcertsjanse for Symra i år. Og så kommer mitt standardspørsmål: Får man bo i campingvogn på selve området? Edit du fant det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 12. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2009 Når er Bjerke egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2009 Da er Blaze påmeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 12. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2009 Når er Bjerke egentlig? 15. og 16. august. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2009 Vi kommer Jeg skal stille Dina, og gruer meg helt sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2009 Vi kommer,skal stille Gross og kommer antagelig til å ødelegge alt for ham med mine nerver.... Men øvelse gjør vel mester eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 13. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2009 Vi kommer,skal stille Gross og kommer antagelig til å ødelegge alt for ham med mine nerver.... Men øvelse gjør vel mester eller noe Det går nok bra! Men jeg kjenner følelsen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2009 Da er vist Talli påmeldt også. Men jeg lurer på om jeg skal handle henne selv? Blaze røyter enda og ser ikke ut som hun har noen planer om å stoppe Jeg får vel "sjonglere" litt under individ bedømmelsen også får noen andre ta felles ettersom dem er i samme klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2009 Da er vist Talli påmeldt også. Men jeg lurer på om jeg skal handle henne selv? Blaze røyter enda og ser ikke ut som hun har noen planer om å stoppe Jeg får vel "sjonglere" litt under individ bedømmelsen også får noen andre ta felles ettersom dem er i samme klasse. Stiller du søndag? Da skal jeg nemlig inn uten å stille noe, om du er intr i hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2009 Stiller du søndag? Da skal jeg nemlig inn uten å stille noe, om du er intr i hjelp Nei lørdag, men det ordner seg nok på handler. Må bare finne noen som er "myndig" og vant med galen hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2009 Hvilken dag stiller Basenji? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2009 Hvilken dag stiller Basenji? Søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 23. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2009 Har meldt på i agility Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 23. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2009 Da kommer jeg nok søndagen for å se litt på tollerne, også få med meg NM i lp. Også får jeg se an lørdagen, men tviler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2009 Jeg kommer for å ta noen bilder og se på Collien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 23. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2009 Æsj. Bjerke ble det ikke noe av i år... blir rasespesial i Sverige og i Norge heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deco Skrevet 28. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2009 Fievel er påmelding til utstilling, men enda ikke bestilt flybillett.. Sterkt nedsatt imunforsvar og svineinfluensaen skal bryte ut rundt da sies det, så veeeldig usikker. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 28. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2009 Vi kommer for å titte og sosialisere valpisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 28. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2009 Jeg kommer med min hund. Ikke stilt så ofte så er ganske så ny i ringen. Litt nervepirrende da han har fått veldig sprik i tilbake meldingene sine. Fikk drit bra andre gang vi stilte og ble slakta tredje gang vi stilte hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 28. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2009 Jeg kommer med den korthårete Collien min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 28. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2009 Vi er jo påmeldt, men jeg har særdeles lite lyst til å stille... Hun har røytet ekstremt i det siste og det lille som er igjen er matt, tørt og fælt. Jeg synes det er for tidlig og for ekstremt til å være løpetidsrøyting, men for all del, det er mulig det er verre denne gangen. Uansett så er hun særdeles lite pen om dagen, og jeg ser ikke helt poenget med å stille. Jeg får se an hva jeg klarer å redde av pels på to og en halv uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 28. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2009 Jeg bor rett i nærheten, så jeg kommer for å titte begge dager. Chili er kjempefin i pelsen nå, men jeg hadde selvsagt ikke mulighet til å melde på innen fristen(og 410 kr for å melde på innen forlenget frist ble for dyrt for min del)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 31. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2009 Programmet er lagt ut her Vi har fått dommerbytter. 9 G.Bruxellois og 3 G.Belge for Kirsti Lummelampi, og 21 Petit Brabancon for Mona Selbach. Spent på hvor mange som møter opp nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar