Gå til innhold
Hundesonen.no

Diva av White Rewyr


Yakine

Recommended Posts

Ja, da er det vel på tide med en presentasjon av snuppa mi! :hmm:

Hun er altså en mellompelsa Hvit Gjeterhund tispe.

Hun har skarpe tenner, og en vilje av stål! :) Er en trygg og god valp, som avreagerer godt. Er nysgjerrig og årvåken. :devil:

Jeg har henne med overalt, og det gjør jeg med vilje. Hun skal sosialiseres på det jeg klarer å sosialisere henne på. :lol:

Min datter, Sofie, er helt fortapt i Diva - og blir også rimelig sinna når Diva stjeler kosekluten hennes! hehe :yes:

Disse bildene er tatt med mobilen min, derfor er det litt dårlig kvalitet på dem. :poke:

Her har jeg henta henne.

010720091102.jpg

Hun sover søtt i armene på venninna mi :aww:

010720091109.jpg

Etter tre dager sto begge ørene på frøkna.

040720091118.jpg

Hun fant seg et eple hjemme hos ei venninne av meg :no:

070720091123.jpg

Tatt idag :)

080720091129.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar
næ se her er lille prinsessa ja :) skikkelig nydelig! gleder meg til flere bilder av ho :)

Hihi :devil: Lille raptus von rupp, kaller jeg henne! :P Når hun får en raptus, da er det bare å ha føtterne oppi stolen... :P

Gratulerer og hun var kjempe nydelig :yes:

Takk :no:

Himmel for en skjønn liten skapning hun er :poke: Ja til mer spam!

Jaa, hun er skjønn! :P

Nydelig, kom deg til oslo så tar vi HG-treff :)

Det hadde vært kjempegøy! :)

Åhh, nå ble jeg misunnelig gitt! :aww: Nydelig! :hmm:

Hihi :P

WOW, så vakker! :lol:

En ekte Diva! :P

Ja, hun kler navnet sitt, kan man si! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...