Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm


SFX

Recommended Posts

Forresten - er det noen som kjører fra Oslo som har plass til et stk. ekstra menneske til eller fra, lørdag eller søndag? Jeg skal bo på Furuset, så E6-en mot Lillestrøm går rett forbi, og jeg er flyttbar med t-bane innenfor rimelige grenser (blir det for langt, kan jeg likeså godt ta toget :rolleyes2:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 417
  • Created
  • Siste svar

Forresten - er det noen som kjører fra Oslo som har plass til et stk. ekstra menneske til eller fra, lørdag eller søndag? Jeg skal bo på Furuset, så E6-en mot Lillestrøm går rett forbi, og jeg er flyttbar med t-bane innenfor rimelige grenser (blir det for langt, kan jeg likeså godt ta toget :rolleyes2:).

Uten hund? Når vil du være der?

Det er høyst sannsynlig plass hos oss på veien til i hvert fall, jeg har oppmøtetid kl 9 begge dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten hund? Når vil du være der?

Det er høyst sannsynlig plass hos oss på veien til i hvert fall, jeg har oppmøtetid kl 9 begge dager.

Yay! Uten hund, ja. Jeg vil gjerne være der så tidlig som mulig, jeg. :rolleyes2: Skal sitte på stand fra morgenen av, så om du har oppmøtetid klokken ni passer jo det i grunnen perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! Uten hund, ja. Jeg vil gjerne være der så tidlig som mulig, jeg. :P Skal sitte på stand fra morgenen av, så om du har oppmøtetid klokken ni passer jo det i grunnen perfekt.

Jeg sender deg PM når jeg vet mer nøyaktig når vi drar og ca når vi er i nærheten av Furuset, så kan du bare hive deg med om tidspunktet passer :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - er det noen som kjører fra Oslo som har plass til et stk. ekstra menneske til eller fra, lørdag eller søndag? Jeg skal bo på Furuset, så E6-en mot Lillestrøm går rett forbi, og jeg er flyttbar med t-bane innenfor rimelige grenser (blir det for langt, kan jeg likeså godt ta toget :rolleyes2:).

Hvis det ikke ordner seg med Anette eller noen andre, så går det hvert fall buss fra Furuset til Lillestrøm som tar ca 20min, så du trenger ikke reise inn til byen for å ta tog derfra.

Jeg reiser sammen med klassen i skolebussen, men den er mest sannsynlig full, og vi skal vel være der oppe til senest 7, så blir kanskje for tidlig uansett? Hvis ikke kan jeg høre med folkene i morgen, er muligens noen som kommer seg dit på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender deg PM når jeg vet mer nøyaktig når vi drar og ca når vi er i nærheten av Furuset, så kan du bare hive deg med om tidspunktet passer :P

Kjempeflott! :rolleyes2:

Hvis det ikke ordner seg med Anette eller noen andre, så går det hvert fall buss fra Furuset til Lillestrøm som tar ca 20min, så du trenger ikke reise inn til byen for å ta tog derfra.

Jeg reiser sammen med klassen i skolebussen, men den er mest sannsynlig full, og vi skal vel være der oppe til senest 7, så blir kanskje for tidlig uansett? Hvis ikke kan jeg høre med folkene i morgen, er muligens noen som kommer seg dit på egenhånd.

Ah, det går direktebuss? Ja, da er det jo ikke noe stress uansett hva som skjer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ingen utstilling på Talli. Har prøvd å "gipse" det sammen i to dager nå, men uten effekt på sårkantene.

Det må nok gro innenfra og så lenge det spriker like mye enda så vil jeg ikke la henne gå uten potesokk inne :P

Trist, men jeg ofrer fortsatt ikke helsen til dyret selv om hun ikke viser noe halthet. Akter ikke sitte henne på antibiotika bare for at har jeg absolutt skal la såret være åpent i en slik bakterie/virus bombe som hundeutstillinger her. Og så lenge foten er bansasjert og med sokk på så kan hun heller ikke entre ringen. *æsj* :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ingen utstilling på Talli. Har prøvd å "gipse" det sammen i to dager nå, men uten effekt på sårkantene.

Det må nok gro innenfra og så lenge det spriker like mye enda så vil jeg ikke la henne gå uten potesokk inne :P

Trist, men jeg ofrer fortsatt ikke helsen til dyret selv om hun ikke viser noe halthet. Akter ikke sitte henne på antibiotika bare for at har jeg absolutt skal la såret være åpent i en slik bakterie/virus bombe som hundeutstillinger her. Og så lenge foten er bansasjert og med sokk på så kan hun heller ikke entre ringen. *æsj* :P

Æsj :P Hvorfor må du alltid skade deg, Talli? :rolleyes2:

Men det er jo kjempebra at du tar hensyn til det, mange andre ville ha stilt dårlig hund allikevel selv om det kan gi infeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Da blir det ingen utstilling på Talli. Har prøvd å "gipse" det sammen i to dager nå, men uten effekt på sårkantene.

Det må nok gro innenfra og så lenge det spriker like mye enda så vil jeg ikke la henne gå uten potesokk inne :rolleyes2:

Trist, men jeg ofrer fortsatt ikke helsen til dyret selv om hun ikke viser noe halthet. Akter ikke sitte henne på antibiotika bare for at har jeg absolutt skal la såret være åpent i en slik bakterie/virus bombe som hundeutstillinger her. Og så lenge foten er bansasjert og med sokk på så kan hun heller ikke entre ringen. *æsj* :P

Flytende plaster tetter sårkantene, du kan jo la henne gå med sokk, helt til du skal inn i ringen, da har hun sannsynligvis ikke store faren for hverken infeksjoner eller andre ekle smittsomme basselusker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at de scanner, så da vil jeg ikke tro man kan bruke det begge dager.

Tja, fint for oss som har meldt på en hel haug da.. Vi er 4 som reiser i følge, har meldt på totalt 7 hunder derav en blir hjemme. To av oss skal tilbake også på søndag for å låne bort hund til JH, så da har vi inngang begge dager antar jeg. Har da jaggu betalt mer enn nok i påmeldingsavgift liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytende plaster tetter sårkantene, du kan jo la henne gå med sokk, helt til du skal inn i ringen, da har hun sannsynligvis ikke store faren for hverken infeksjoner eller andre ekle smittsomme basselusker.

Såret er desverre for åpent og dypt enda til at flyteneplaster har noen effekt. Det ser fortsatt nesten slik ut:

DSCF3124.jpg

Det ble ikke syd pga dårlig sårkant og infeksjon (hevelse) hevelse og tegn til infeksjon er borte, men det ser ut til å måtte gro innenfra. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, fint for oss som har meldt på en hel haug da.. Vi er 4 som reiser i følge, har meldt på totalt 7 hunder derav en blir hjemme. To av oss skal tilbake også på søndag for å låne bort hund til JH, så da har vi inngang begge dager antar jeg. Har da jaggu betalt mer enn nok i påmeldingsavgift liksom.

Ja, helt idiotisk. Vi har meldt på 7 hunder.... vi har også følge som skal stille lørdag. Jeg har IKKE råd til å betale 120,- i inngang :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at de scanner, så da vil jeg ikke tro man kan bruke det begge dager.

Nei, det er det jeg er redd for. Men jeg kommer jo på at det ikke er et problem for meg uansett...

1)Har ringsekretærkort = adgang på alle offisielle arr i Norden

2)Har NKK inngangskort som medlem i regionstyret

3)Skal sitte på stand på lørdag

... så en av disse 3 burde få meg inn... (Noen ganger er det smart å sjekke at hjernen er tilkoblet før man begynner å stille spørsmål)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, fint for oss som har meldt på en hel haug da.. Vi er 4 som reiser i følge, har meldt på totalt 7 hunder derav en blir hjemme. To av oss skal tilbake også på søndag for å låne bort hund til JH, så da har vi inngang begge dager antar jeg. Har da jaggu betalt mer enn nok i påmeldingsavgift liksom.

trodde rasen til mesterskapet var hemmelig helt frem til dagen jeg?

Var hvertfall hemmelig når jeg var med i jh for noen år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utgår kaldt ifra at hvis man har meldt på en hund til utstillingen så er det gratis adgang til hele utstillingen - ikke bare den ene dagen. Hva med de som skal være med i finaler - stå på stands, etc.

Men, men - det vil jo vise seg. Kjedelig å bruke flere 100 kr, på parkering, synes jeg - så det skal være mye jeg ikke rekker over på lørdagen for at jeg skal gidde å reise tilbake på søndagen, ja.

Ang. hallen - ja, det står at den åpner 7.30 - så jeg tror ikke det er noen stor vits å møte opp særlig før den tid, i alle fall.

Ang. JH - det kan jo hende at det er noen som bare vil låne en sheltie til JH - ikke nødvendigvis at det er rasen som skal brukes av alle i finalen. I så fall er det jo veldig urettferdig valg av rase, da det jo er flere som handler dette til vanlig (tror jeg). Før vet jeg at vi (når jeg jobbet på NKK) sjekket alle handlere og hvilke raser de hadde handlet hele året - også valgte vi en rase utenom disse.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde rasen til mesterskapet var hemmelig helt frem til dagen jeg?

Var hvertfall hemmelig når jeg var med i jh for noen år siden..

Har ikke jeg hørt noe om? Det er jo bare ei som skal låne hund framfor å gå med egen liksom, ikke fremmed rase eller hva det nå kalles. Det er fordi hun må gå med en annen rase enn hun er kvalifisert med om jeg forsto det rett :whistle: Hun er jo her inne, så hun vet det sikkert selv (civga).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke jeg hørt noe om? Det er jo bare ei som skal låne hund framfor å gå med egen liksom, ikke fremmed rase eller hva det nå kalles. Det er fordi hun må gå med en annen rase enn hun er kvalifisert med om jeg forsto det rett :D Hun er jo her inne, så hun vet det sikkert selv (civga).

Det er helt i orden å røpe det :whistle: Men hun tenkte sikkert at det var fremmed rase dere skulle låne ut - og det skal ikke røpes, men det får man jo beskjed om dersom man skal låne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...