Gå til innhold
Hundesonen.no

"Glemte levere datteren"


BDD Girl

Recommended Posts

:icon_redface: Utrolig tragisk! Og helt utrolig. Greit at man kan være stressa om mårran osv, men alikevel. :frantics:

Ikke sant.

Vi flirer nesten av reklamen for et reiseselskap elle rhva det er, hvor fyren ringer og får vite alt han skal og så finner han ut at datra sitter i bilen og han må levere henne. Men her er det faktisk tilfelle: Han glemte ungen i bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge siden jeg så på tv ei Amerikansk dame som glemte at hun hadde babyn i bilen.

Dama var enten rektor eller inspektør på en stor barneskole.

Barnet døde etter å ha sittet MAAANGE timer i bilen i solsteiken. En lærerkolega fant ungen.

Dama ble interevjuet hos Ophera. Hun ønsket å sette fokus på +det værste som kan skje når en legger opp ett for stramt og ambesiøst og kanskje kariærerettet liv som småbarnsforeldre.

Historien var slik at det normalt sett var mannen som leverte ungene som gikk i to forskjellige barnehager.

Denne dagen tok han bare med seg en da han skulle til tannlegen. Hun skulle levere den andre.

Hun skulle fylle bla drivstoff.. Barnehagen var stengt da hn kom dit.. Så hn skulle fylle drivstoff først.

etter å fylt drivstoff glemte hun ungen som hadde sovnet og kjørte så på jobb.

Dette gjorde uslettelig inntrykk på meg! I grunnen helt utrolig at man kan glemme at man har ungen i bilen..

Heldigvis har jeg aldri vært spsielt ambesiøs med småbarn i huset.. Av bevist valg.

Ang å glemme.. Venninna mi glemte sine to Rottweilere utenfor den lokale matbutikken. Hun kom ikke på det før bekjente ringte henne hjem og lurte på om det var hennes to hunder som sto bunnet uten fir butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt ufattelig tragisk, og dessverre noe som har skjedd før (i fjor, i Frankrike og i Danmark såvidt jeg husker), og det kommer til å skje igjen. Jeg kan bare ikke forstå hvordan det er mulig, men foreldrene må ha det helt forferdelig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...