Gå til innhold
Hundesonen.no

Åh, endelig!


Gry83

Recommended Posts

Hihi, I know! Pinschere er en av få raser som er penere som voksne enn som valper, selv om dem er søøøøte på sin egen måte som valper også. :icon_confused: Er oppdretteren som plukker ut valpen min, alle valpekjøperne måtte skrive en detaljert oversikt over hva dem ønsket å bruke hunden til osv, så når valpene er gamle nok til å vise sine forskjellige personligheter, da matcher dem valp og eier som ser ut til å passe sammen. :twisted:

Jeg synes egentlig de fleste raser er penest som voksne, men smaken er som baken. :) Håper du får ei snill og frisk tispe du blir fornøyd med. :) Du skal vel ha blogg/hjemmeside til henne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Jeg synes egentlig de fleste raser er penest som voksne, men smaken er som baken. :lol: Håper du får ei snill og frisk tispe du blir fornøyd med. ;) Du skal vel ha blogg/hjemmeside til henne? :(

Er egentlig enig der, voksne hunder er penest - men valper er søtest da. Loddne små valper får hvertfall meg til å smelte totalt. :getlost:

Det håper jeg også! Og frøkna skal absolutt få seg en blogg ja. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig enig der, voksne hunder er penest - men valper er søtest da. Loddne små valper får hvertfall meg til å smelte totalt. :getlost:

Det håper jeg også! Og frøkna skal absolutt få seg en blogg ja. :(

Ja, at valper er søtest er det ingen tvil om. :lol:

Det er bra! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen.. 3 uker går fort :(

Jeg håper det... ;) Di 5 ukene som har gått siden valpene ble født virker som 5 måneder. Hehe. Tida går ufattelig treigt når man venter. :getlost::lol: Men nå skal jeg passe hunden til ei venninne i 10 dager, og deretter skal vi flytte før valpen kommer, så siden det er så mye som skjer så håper jeg di kommende ukene vil gå fortere. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee, gratulerer så mye! :P Hun var nydelig, den jenten der!

Så bra at du fikk favoritten da. Da er det Ment to be :)

Thank you... and you! :P

I morgen er det bare 2 uker igjen å vente, begynner å nerme seg nå heldigvis! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! :lol:

I dag kom lillegullet hjem, endelig! Hun er bare såååå skjønn, tillittsfull og trygg.

Slenger med noen bilder (som er tatt med mobilen, derav crappy kvalitet, men pytt :D )

post-2984-1250721598_thumb.jpg

Lille Nadira i bilen på vei hjem fra flyplassen :lol::wub:

post-2984-1250721674_thumb.jpg

ZzZzzZ... :P Vel hjemme og trøtt som fy etter å ha undersøkt huset, lekt og spist :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...